Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Μοναξιάς συνέχεια

Η Κ. μου έγραψε:
Είμαι 43 ετών, μόνη μετά από μια επίπονη και μακροχρόνια σχέση. Δεν αντέχω να πηγαίνω στο χωριό στους γονείς μου στις γιορτές. Προτίμησα να μείνω στην πόλη μου και για να περάσω λίγο πιο ευχάριστα πήγα μια τριήμερη εκδρομή με δυο φίλες. Αν και περάσαμε ωραία, χθές που γύρισα στο σπίτι αισθάνθηκα αβάσταχτη μοναξιά και έκλαιγα όλη τη νύχτα. Στις γιορτές τα πράγματα γίνονται χειρότερα.

Στις γιορτές τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα για τους ανθρώπους που υποφέρουν από μοναξιά. Αυτό οφείλεται σε συγκεκριμένους λόγους:
  • Δεν έχουμε δουλειά και έχουμε χρόνο για σκέψη, κοινωνικοποίηση και αναψυχή. Υπάρχει πιθανότητα τα στοιχεία αυτά να είναι αρνητικά.
  • Υπάρχουν οικογενειακές επαφές που αν η σχέση μας με την οικογένεια δεν είναι καλή, αποβαίνουν αρνητικές
  • Η έλλειψη φίλων και συντρόφου γίνεται πιο εμφανής.
  • Τα οικονομικά προβλήματα γίνονται πιο έντονα
  • Τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν με εικόνες αγάπης, αφθονίας και ευτυχίας. Η σύγκριση της πραγματικότητάς μας με το μοντέλο αυτό είναι καταστροφική.
Αν δεν μπορείς να αλλάξεις την πραγματικότητα, άλλαξε τον τρόπο που τη βλέπεις. Μην επηρεάζεσαι από τις ειδυλλιακές εικόνες των γιορτών. Κοίταξε πώς θα αλλάξεις  αυτά που δεν σου αρέσουν στη ζωή σου γενικότερα.  

Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.