Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Το "καλό παιδί"

Είμαι 28 ετών και έχω πρόβλημα με τις κοπέλες. Είμαι κοινωνικός και έχω πολλές παρέες, όλοι με συμπαθούν και με εκτιμούν. Όμως οι κοπέλες με βλέπουν όλες σαν καλό φίλο. Έχω κάνει ελάχιστες σχέσεις ως τώρα. Βαρέθηκα να είμαι το "καλό παιδί".
Α.


Οι άλλοι προσλαμβάνουν αυτό που εκπέμπουμε και μας αντιμετωπίζουν ανάλογα. Προφανώς εκπέμπεις το "καλό παιδί" και για να συμβαίνει αυτό είσαι σίγουρα συμπαθής. Μάλλον όμως υπάρχει και κάτι που μπλοκάρει την εκδήλωση της πλευράς σου που παραπέμπει σε έναν άντρα διαθέσιμο για συναλλαγές με το άλλο φύλο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους. Να μερικά θέματα προς σκέψη:
  • Μήπως υπάρχει κάτι που υποσυνείδητα σε αποτρέπει από τις σχέσεις;
  • Μήπως δεν έχεις αρκετή αυτοεκτίμηση;
  • Μήπως είχες κάποια σχέση που σε πλήγωσε πολύ και φοβάσαι να ξαναδοκιμάσεις;
  • Μήπως μεγάλωσες σε ένα περιβάλλον όπου για κάποιο λόγο έμαθες να φοβάσαι τις σχέσεις;
  • Μήπως στην παιδική σου ηλικία ήσουν το "καλό παιδί" τα μάτια των άλλων και αυτό σε εξυπηρετούσε; Στα παιδικά μας χρόνια συχνά παίρνουμε ένα ρόλο που μας βοηθά να τα βγάζουμε πέρα και τον ίδιο ρόλο μπορεί από κεκτημένη ταχύτητα να διατηρήσουμε και ως ενήλικοι.
Δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι καλό παιδί και να σε συμπαθούν όλοι. Στις παρέες μη διστάζεις να δείξεις τις αντιρρήσεις σου όταν τις έχεις και μη θεωρείς πως πρέπει να λες πάντα ναι και να εξυπηρετείς τους άλλους. Όσοι σε συμπαθούν  πραγματικά θα σε συμπαθούν και με τα όχι σου. Αν αλλάξεις στάση μέσα στις παρέες σου γενικά, θα έχεις κάνει ένα βήμα και με τις κοπέλες.

Κατερίνα

1 σχόλιο:

  1. Σου προτείνω να διαβάσεις το βιβλιο -> Robert Glover - No more Mr nice guy
    Επίσης εν μέρει έχεις μεγάλο δίκιο και ξέρω πολύ καλά τι ενοέις.
    Αν θέλεις κάτι αποκλειστικα για τις γυναίκες δες τα βιβλια : David Deangelo - Double your dating & David Buss - the evolution of desire.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.