Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Κόπωση

Είμαι 60 χρονών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα υγείας, όπως προέκυψε από πρόσφατο τσεκάπ. Παρ' όλα αυτά νιώθω συνεχώς τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν. Δεν αντέχω να περπατήσω μέχρι το περίπτερο και χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου για μικρές αποστάσεις. Λαχανιάζω στις σκάλες. Πολλές φορές αποφεύγω να έρθω σε επαφή με τη γυναίκα μου γιατί νιώθω ότι αυτό με εξαντλεί. Παίρνω μια πολυβιταμίνη, αλλά δεν είδα διαφορά. Μήπως πρέπει να αλλάξω διατροφή; Μήπως να πάρω κάποιο άλλο τονωτικό;
Κ.

Το θέμα της κόπωσης είναι ένα πολύ συνηθισμένο παράπονο των ανθρώπων κάθε ηλικίας. Η κόπωση στο μεγαλύτερο ποσοστό της είναι ψυχοσωματικής φύσης και σε μικρότερο ποσοστό έχει σχέση με τον τρόπο ζωής (ύπνος, διατροφή, υπερβολές κάθε είδους) και σε λίγες περιπτώσεις μπορεί να κρύβει την αρχή μιας παθολογίας.

Πόσον καιρό παρουσιάζεται η κόπωση; Μπορεί αυτό να συνδυαστεί με κάποιες αλλαγές στη ζωή σου; Είχαν παρουσιαστεί ανάλογα συμπτώματα παλιότερα; Αν πρόκειται για ένα πρόσφατο φαινόμενο που δεν συνδέεται με συγκεκριμένες καταστάσεις, καλός θα ήταν ένας πιο εμπεριστατωμένος έλεγχος και συζήτηση με τον γιατρό σου.

Αν θέλεις δώσε μας παραπάνω πληροφορίες.

Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.