Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Οι γονείς μου θέλουν να παντρευτώ

Είμαι 38 ετών, ανεξάρτητη, εργαζόμενη, με πολλούς φίλους και ενδιαφέροντα. Ζω τα τελευταία 10 χρόνια μόνη μου. Είχα ως τώρα αρκετές  σχέσεις, αλλά καμιά τους δεν κατέληξε σε γάμο. Αυτή την εποχή έχω μια σχέση αλλά δεν ξέρω πού θα καταλήξει. Δεν μπορώ να πω πως ενδιαφέρομαι οπωσδήποτε για γάμο, ούτε πως τον απορρίπτω. Θα μπορούσα να παντρευτώ μόνο αν εύρισκα τον κατάλληλο, αλλιώς προτιμώ να μείνω μόνη. Γενικά αντιμετωπίζω το θέμα χαλαρά. Το πρόβλημα είναι οι γονείς μου. Είμαι μοναχοκόρη και έχω καλές σχέσεις μαζί τους. Συνεχώς με πιέζουν να παντρευτώ λέγοντας πως τα χρόνια περνούν, στενοχωριούνται που είμαι μόνη και θέλουν να δουν εγγονάκια. Το θέμα αυτό αναφέρεται συνεχώς και με καταπιέζει. Από την άλλη πλευρά δεν θέλω να τους στενοχωρώ.
Τ.

Την άποψη σου για το γάμο τη βρίσκω απόλυτα υγιή και γενικά φαίνεται πως στο θέμα αυτό τα έχεις ξεκαθαρίσει με τον εαυτό σου τα πράγματα. Ευχάριστη διαπίστωση, όταν πολλές σύγχρονες γυναίκες επιδιώκουν με μανία το γάμο και αγχώνονται θεωρώντας ότι έχουν "ημερομηνία λήξης", επηρεασμένες από τα κοινωνικά στερότυπα.

Οι γονείς σου όμως φαίνεται πως είναι θύματα των στερεοτύπων αυτών, όπως συμβαίνει με τους περισσότερους γονείς της γενιάς αυτής. Σίγουρα "θέλουν το καλό σου", αλλά αυτό που θέλουν είναι αυτό που οι ίδιοι θεωρούν καλό σου. Πρόκειται για τη δική σου ζωή και έχεις κάθε δικαίωμα να τη ζήσεις σύμφωνα με τις δικές σου απόψεις. Και η δική τους άποψη είναι σεβαστή και έχουν δικαίωμα να την εκφράζουν, αφού μάλιστα έχετε καλές σχέσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως εσύ θα την ενστερνιστείς. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου και την ιδεολογία σου για να τους ευχαριστήσεις. Αν κάνεις κάτι τέτοιο (πχ. οδηγηθείς σε ένα γάμο που δεν είναι απόλυτη επιλογή και επιθυμία σου) δεν θα είσαι ευτυχισμένη, οπότε δεν θα είναι ευτυχισμένοι και οι γονείς σου.

Καλό είναι βέβαια να αντιμετωπίσεις το θέμα με λεπτότητα και να μην αφήσεις την αντίθεση αυτή να διαβρώσει τη σχέση σου με τους γονείς σου. Τους έχεις ξεκαθαρίσει τις απόψεις και τις προθέσεις σου σε μια ήρεμη συζήτηση; Αν ναι, δεν χρειάζεται να επανέρχεσαι. Μπορείς να τους λες πως το θέμα το έχετε συζητήσει και δεν ωφελεί να το ξανασυζητάτε. Μπορείς εξάλλου να χρησιμοποιείς και λίγο χιούμορ, είναι προτιμότερο από τους εκνευρισμούς και τις φωνές!  

Οι γονείς σου έχουν κοινωνική ζωή και ενδιαφέροντα έτσι ώστε να μη ζουν επικεντρωμένοι σε σένα; Κάνε ό,τι μπορείς για να τους βοηθήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Είναι καλύτερο να μην τους ενημερώνεις για την προσωπική σου ζωή, για να μην σε ενοχλούν με ερωτήσεις και να μην τους δημιουργούνται ψεύτικες ελπίδες.

Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.