Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Αν δεν αδυνατίσω λέει πως θα φύγει

Η προηγούμενη ανάρτηση περί δίαιτας με κάνει να γράψω κι εγώ για ένα σχετικό πρόβλημα. Είμαι 25 ετών, συνδέομαι εδώ και ένα χρόνο με τον Τ, 29 ετών, και τα πάμε γενικά καλά. Πάντα ήμουν παχουλή και αγωνίζομαι να χάσω κάποια κιλά. Γενικά λίγο πάνω ή λίγο κάτω, εξακολουθώ να είμαι παχουλή. Αυτό με πειράζει πολύ, αλλά δεν έχω τη θέληση να κάνω σοβαρή δίαιτα για μεγάλο διάστημα. Ο Τ είναι αθλητικός και έχει ωραίο σώμα. Συχνά κάνει αστεία για το βάρος μου, που με πειράζουν πολύ. Προχθές που κάναμε το πρώτο μας μπάνιο, μου είπε πως αν μέσα στο καλοκαίρι δεν αδυνατίσω θα με χωρίσει. Στεναχωρήθηκα, θύμωσα και έκανα μεγάλο καβγά. Ισχυρίστηκε πως αστειευόταν και το είπε για να με κάνει να πάρω το θέμα της δίαιτας σοβαρά. Λέει πως είμαι ωραία κοπέλα, αλλά το πάχος με αδικεί. Και πως θα ταιριάζαμε εμφανισιακά πολύ περισσότερο αν ήμουν λεπτή. Εγώ τώρα αισθάνομαι κομπλεξική απέναντί του και δυστυχισμένη. Δεν ξέρω τι να κάνω.
Φ.

Το θέμα του πάχους αποτελεί πρόβλημα από πολλές απόψεις και γενικά θα ήταν καλύτερο να το αντιμετωπίσεις όσο ακόμη είσαι νέα. Αυτά που έγραψα στη φίλη μου της προηγούμενης ανάρτησης ίσως σε βοηθήσουν κι εσένα. Ό,τι κάνεις όμως είναι καλό να το κάνεις για σένα την ίδια και όχι ως αποτέλεσμα πίεσης κάποιου άλλου, όσο σημαντικός κι αν είναι για σένα αυτός ο άλλος.
Όταν κάποιος είναι μαζί μας, μας έχει επιλέξει γι’ αυτό που είμαστε, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο χαρακτήρα. Δεν έχει το δικαίωμα να απαιτεί να αλλάξουμε, και πολύ περισσότερο να κάνει έστω και στα αστεία συναισθηματικούς εκβιασμούς. Αν αλλάξουμε θα είναι επειδή το θέλουμε εμείς και ίσως επηρεαστούμε από το δικό του θετικό παράδειγμα, αλλά ως εκεί. Αν αποφασίσουμε οι ίδιοι να αλλάξουμε, τότε ο σύντροφός μας πρέπει να μας συμπαρασταθεί. Έχω γράψει πολλές φορές για το θέμα αυτό σε κοπέλες που επιδιώκουν να αλλάξουν κάποιον άντρα για να τον φέρουν στα μέτρα τους. Το ίδιο ισχύει και αντίστροφα.
Πριν από λίγο καιρό, μια πελάτισσά μου γνώρισε κάποιον που την ενδιέφερε πολύ. Στις πρώτες μέρες της σχέσης τους, εκείνος της είπε πως καλό θα ήταν να κάνει πλαστική εγχείριση να φτιάξει το στήθος της και επιπλέον να ντύνεται πιο μοντέρνα. Η κοπέλα πληγώθηκε πολύ. Την καθοδήγησα να του πει: «Φαίνεται λοιπόν πως δεν σε ελκύω αρκετά, οπότε είναι καλύτερο να μη συνεχίσουμε».  
Ήσουν το ίδιο παχουλή κι όταν σε γνώρισε. Αν δεν του άρεσες, δεν θα δημιουργούσε σχέση μαζί σου και αν δεν εξακολουθούσες να του αρέσεις δεν θα είχε παραμείνει μαζί σου ένα χρόνο. Επιπλέον, το να συγκρίνει το σώμα σου με το δικό του αθλητικό σώμα δείχνει από μέρους του εγωισμό, ναρκισσισμό και πιθανότατα τάση να σου επιβληθεί και να κυριαρχήσει.
Άφησε να περάσουν μερικές μέρες να ηρεμήσεις και μετά σε μια σοβαρή συζήτηση, πες του πόσο σε πείραξε αυτό που σου είπε. Πως δεν θέλεις να ξαναγίνει συζήτηση ούτε αστεϊσμός πάνω στο θέμα. Αν δεν του αρέσεις, είναι ελεύθερος να φύγει. Αν παραμένει, θα πει πως του αρέσεις παρ’ όλα τα κιλά σου. Αν αδυνατίσεις αυτό θα είναι ένα επιπλέον «δώρο» για κείνον, αλλά δεν μπορεί να σου το επιβάλει.
Είναι καιρός οι γυναίκες να αντισταθούν στη δικτατορία του σώματος των μανεκέν που επιβάλλουν τα ΜΜΕ και η τρέχουσα αισθητική. Το λεπτό σώμα σημαίνει ομορφιά, υγεία και δύναμη χαρακτήρα, αλλά είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής της καθεμιάς το πώς θα διαχειριστεί το σώμα της. Αν εσύ έχεις αυτοπεποίθηση, δεν θα επιτρέπεις σε κανέναν να σου τη μειώνει και να σε κάνει να αυτοχαρακτηρίζεσαι δυστυχισμένη. Μάλλον πρέπει να επικεντρωθείς στο θέμα της αυτοπεποίθησης αρχικά και στη συνέχεια να ασχοληθείς με το θέμα της δίαιτας.
Κατερίνα

1 σχόλιο:

  1. Επειδή είμαι αυτή που έθεσε το προηγούμενο θέμα θα απαντήσω και σε αυτό( άσχετο φυσικά γιατί απαντώ σε πολλά)

    Λοιπον αν μου το έλεγε εμένα αυτό κάποιος θα τον άφηνα πρώτη γιατί είναι αδύνατος.Ετσι να σκάσει.

    Τώρα όσον αφορά την εμφάνιση ναι η γυναίκα είναι αυτή που πρέπει να έχει την ομορφιά και ο άντρας τη γοητεία κατα τα κοινωνικά πρότυπα του σήμερα.
    Σίγουρα αν αυτός έχει ωραιότερο σώμα από σένα θα πρέπει να είσαι άνετη με τα σχόλια που θα γίνονται..τι της βρίσκει αυτής που είναι έτσι.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα του σήμερα.
    Ο ρατσισμός έναντι των ατόμων με έξτρα βάρος υπάρχει και επίσης και έναντι όσων δεν είναι τόσο όμορφοι να είναι αποδεκτοί.
    λέμε ότι μια χαζή αλλά πανέμορφη γυναίκα δεν έχει μέλλον αλλά κακα τα ψέματα. Οι άντρες θέλουν να νοιώθουν ότι έχουν ωραία γυναίκα έστω και αν αυτοί έχουν την κοιλίτσα τους ή είναι άσχημοι.

    Φυσικά η ομορφιά είναι υποκειμενική.
    Κάτι όμορφο για κάποιον δεν έιναι όμορφο για όλους.
    ομως και η έντονη προσωπικότητα να ξέρεις μετρά πολύ στο παιγνίδι.
    Εγώ το βλέπω κάτι σαν μαθηματική ισορροπία. οτι σου λείπει σε ένα τομεα πρέπει να έχεις κάτι άλλο να υπερτερεί.

    Πολύ έξυπνες γυναίκες ισορροπούν την όποια έλλειψη εξωτερικής εμφάνισης.

    και σε μέρες δύσκολες όπως οι σημερινές μαι ηλίθια πανέμορφη γυναίκα τι μέλλον να έχει.Ακραίο όμως και αυτό.
    ομως η πλειονότητα όπως και εμείς είμαστε μεσα στον μεσο όρο. αρκετά καλες σε πολλά επίπεδα.
    Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε αυτό που είσαι δεν θα έχει και ο άλλος σε σένα.
    και η επιλογή είναι δικιά του.
    Συμφωνώ ότι η μας αρέσει ο άλλος ή δεν ανακατευόμαστε μαζί του. οτι κάνουμε το κάνουμε μόνο για μας. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.