Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Ποια είναι η σωστή στάση τελικά;

Στις απαντήσεις σας σε άλλες κοπέλες συμβουλεύετε να μην τα δίνουμε όλα από την αρχή σε μια σχέση αλλά να περιμένουμε να δείξει ο χρόνος. Κι εμένα αυτό με δίδαξε η εμπειρία μου. Ήμουν με κάποιον επί δυο χρόνια. Ήταν η πρώτη μου σοβαρή σχέση και πραγματικά τα είχα δώσει όλα. Μέναμε πρακτικά στο σπίτι του όπου έκανα όλες τις δουλειές του νοικοκυριού. Είμαι φοιτήτρια και πολλές φορές παραμελούσα τα μαθήματά μου για να φροντίζω τα πάντα και να τον βοηθώ στη δουλειά του. Η σχέση αυτή διαλύθηκε με άσχημο τρόπο, όταν εκείνος με απάτησε με κάποια από τη δουλειά του, η οποία μάλιστα είναι παντρεμένη. Η ιστορία αυτή με άφησε πολύ απογοητευμένη και αποφάσισα στην επόμενη σχέση μου να έχω μέσα και τη λογική, να μην τα δώσω όλα από την αρχή και να διατηρήσω την ανεξαρτησία μου. Συνδέθηκα με ένα άλλον και ούτε έμενα στο σπίτι του, ούτε έκανα δουλειές, ούτε ανακατεύτηκα στη ζωή του. Σε λίγους μήνες τα χαλάσαμε γιατί, όπως είπε, δεν τον αγαπούσα. Δεν μου στοίχισε ιδιαίτερα γιατί δεν είχα δεθεί πολύ μαζί του. Αναρωτιέμαι όμως ποια είναι η σωστή στάση τελικά…
Φ

Εσύ τι συναισθήματα είχες για τον άντρα με τον οποίο δημιούργησες τη δεύτερη σχέση; Σε ενδιέφερε πραγματικά ή συνδέθηκες μαζί του για να ξεπεράσεις τον προηγούμενο και να εξασκηθείς σε έναν καινούργιο τρόπο αντιμετώπισης των σχέσεων;
Αν πραγματικά συνέβη κάτι τέτοιο, ο νεαρός δικαίως διαμαρτυρήθηκε πως δεν τον αγαπούσες. Αυτό δεν έχει να κάνει με την ανεξαρτησία σου ούτε με τις οικιακές εργασίες. Προς Θεού! Αλίμονο αν ένας άντρας έκρινε την αγάπη της συντρόφου του από το αν κάνει δουλειές στο σπίτι του… Η αγάπη προς ένα άτομο κρίνεται από τη συμπεριφορά που έχουμε απέναντί του γενικά, όπως και από τον «αέρα» που αποπνέουμε προς το άτομό του, ανεξάρτητα από το τι του λέμε ή του δείχνουμε. Προφανώς  ο άντρας αυτός ζητούσε από σένα περισσότερα από αυτά που στην παρούσα φάση μπορούσες να του δώσεις. Είναι επίσης πιθανό να μην ταιριάζατε πολύ σαν άνθρωποι και έτσι η σχέση χάλασε, όπως χαλούν κάποια στιγμή οι περισσότερες σχέσεις.
Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα να έδειχνες την ανεξαρτησία σου επιθετικά. Επηρεασμένη από την προηγούμενη σχέση σου και έχοντας συναισθήματα πικρίας, είναι πιθανό να έδειχνες συστηματική αδιαφορία ή άρνηση για κάποιες φυσιολογικές δραστηριότητες της κοινής σας ζωής. Μπορεί εξάλλου να εκφραζόσουν άσχημα για κάποια πράγματα χωρίς να το συνειδητοποιείς.
Για παράδειγμα, είναι απόλυτα φυσικό σε μια σχέση κάποιες φορές να μένει ο ένας στο σπίτι του άλλου, αν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Επίσης, κάποια μέρα κάποιος να μαγειρέψει και για τους δυο και βέβαια στη συνέχεια ο ίδιος ή ο άλλος ή και οι δυο μαζί να πλύνουν τα πιάτα. Είναι φυσικό να προσφερθείς να ράψεις ένα κουμπί του, όπως κι εκείνος είναι φυσικό να μαστορέψει στο σπίτι σου τη βρύση που στάζει. Αλλά ως εκεί… Αν εσύ αρνιόσουν επιδεικτικά να κάνεις κάποια τέτοια φυσιολογικά πράγματα και προ πάντων αν εκφραζόσουν αρνητικά γι’ αυτά, ήταν αναμενόμενο ο άλλος να ψυχρανθεί.
Συχνά όταν σε μια σχέση έχουμε κάνει υπερβολές προς μια κατεύθυνση, στην επόμενη κάνουμε υπερβολές προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό δεν είναι σωστό και αν το κάνεις φρόντισε να το αλλάξεις ή τουλάχιστον μέχρι τότε να το εξηγείς στο φίλο σου.
Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.