Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Το παιχνιδάκι της γάτας με το ποντίκι!

Είμαι 24 χρονών. Πριν περίπου ένα χρόνο γνώρισα μέσω facebook ένα παιδί στην ηλικία μου. Είχαμε αρκετούς κοινούς φίλους. Μιλάγαμε σχεδόν καθημερινά, έδειχνε ενδιαφέρον και εγώ το ίδιο. Μετά από 2 εβδομάδες αποφασίσαμε να βρεθούμε. Από κοντά αρέσαμε ό ένας στον άλλον και ήρθε η κακιά εκείνη στιγμή να έρθουμε σε επαφή. Όλο το βράδυ ήμασταν μαζί. Ήταν όλα τέλεια, πίστεψα ότι βρήκα κάτι να μου κινήσει το ενδιαφέρον (μετά από μια μακροχρόνια σχέση που είχα). Εκείνο το βράδυ είπαμε ότι θα είμαστε μαζί, έτσι λοιπόν δίνουμε και νέο ραντεβού την επόμενη μέρα στο σπίτι του. Ερχόμαστε πάλι σε σεξουαλική επαφή, καθόμαστε, μιλάμε, ήμασταν πολύ καλά δεν με άφηνε να φύγω, ήθελε να κοιμηθώ μαζί του.  Χαιρετηθήκαμε και είπαμε θα μιλήσουμε. Και από τότε μην τον είδατε! Τον έπαιρνα τηλέφωνα,  τουέστελνα μηνύματα, καμία απάντηση. Νόμιζα ότι έγινε κάτι κακό αλλά τελικά λάθος μου. (Την υποτιθέμενη σχέση μας την είχαμε αναρτήσει στο fb) Δεν ήθελα να πιστέψω τι έγινε, του έστειλα μηνύματα, τον έβρισα κιόλας και του είπα να βγάλει τη σχέση από το fb, όπως και έκανε.
Τα Χριστούγεννα  και αφού είχα ξεπεράσει το σοκ, εμφανίστηκε ξανά με μηνύματα  σαν να μην έχει γίνει τίποτα. Εγώ αρχικά τον έβρισα και μετά είπα εντάξει, ό,τι έγινε έγινε,  άνθρωποι είμαστε, μπορούμε να δώσουμε και μια δεύτερη ευκαιρία. Αρχίσαμε ένα παιχνίδι με μηνύματα. Είπε ότι θέλει απλώς να περνάμε καλά κι όσο πάει και εγώ του είπα ότι δεν το θέλω αυτό και ότι τον βλέπω αλλιώς, αλλά άκρη δεν βγάζουμε αφού έχει άλλα θέλω εκείνος και άλλα εγώ. Πρότεινε να βρεθούμε, αλλά αν είναι να αρχίσω το κήρυγμα βαριέται.
Το παιχνίδι με τα μηνύματα εξακολουθεί, άλλοτε τον βρίζω, άλλοτε προτείνω να βρεθούμε κι εξαφανίζεται.  Επίσης συχνάζουμε στο ίδιο μέρος, κοιταζόμαστε και γίνεται πάλι παιχνίδι.  Τον θέλω, να μην πω ψέματα, σαν τρελή! Δεν του έχω κάνει κάτι για να μου συμπεριφέρεται έτσι και να μου κάνει ψυχολογικό πόλεμο. Η ουσία είναι ότι εγώ είμαι το θύμα, δεν ξέρω τι θέλει από μένα, με θέλει όντως, παίζει, δεν ξέρω τι να πω....  Τη μια λέει πως χαλάστηκε, λέω δεν θα σε ξαναενοχλήσω κι όλο τελικά στέλνω μηνύματα. Προσπαθώ να βρω τι πραγματικά νιώθει για μένα, ίσως και τίποτα… Έχω κουραστεί, είμαι χάλια και χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
Ν

Σχετικά με την πρώτη φάση της σχέσης αυτής, δεν έχω τίποτα παραπάνω να σου πω από όσα έχω πει στις προηγούμενες αναρτήσεις περί εξαφανισμένων. Είναι η κλασική περίπτωση που ο άντρας αρχικά δείχνει ενθουσιασμό, η κοπέλα επενδύει και στη συνέχεια ο άντρας… την κάνει. Θα επισημάνω και πάλι πως η κοπέλα είτε δεν μπαίνει σε τέτοιες ιστορίες, είτε μπαίνει κι ό,τι γίνει, χωρίς να νοιάζεται για τη συνέχεια. Θα το επαναλάβω και θα γίνω κουραστική: ΟΣΟ κι αν ο άντρας δείχνει τον ενθουσιασμό της πρώτης βραδιάς, μην επενδύετε αν ενδιαφέρεστε για σταθερή σχέση. Το πραγματικό ενδιαφέρον το αποδεικνύει μόνο ο χρόνος.
Πάμε τώρα στη δεύτερη φάση, που ο εξαφανισμένος επανεμφανίζεται. Θέλησες να του δώσεις άλλη μια ευκαιρία. Δώσε του αν θέλεις αλλά μην επενδύεις. Κάποιος που μια φορά εξαφανίστηκε, έχει ήδη δώσει «δείγμα γραφής». Αν σου αρέσει και θέλεις να ξαναδοκιμάσεις, κάνε το χωρίς να προσδοκάς σχέση. Τίποτα δεν αποκλείει κάποιος να αλλάξει στάση απέναντί σου, απλώς δεν πρέπει να βασιστείς στην πολύ μικρή αυτή πιθανότητα, όταν μάλιστα έχεις πληγωθεί από αυτόν στο παρελθόν.
Ξανάρχισε λοιπόν το παιχνιδάκι …της γάτας με το ποντίκι. Ο τύπος τώρα φάνηκε ειλικρινής και σου είπε πως θέλει χαλαρή επαφή και χωρίς κηρύγματα. Δικαίωμά του και μπράβο του που αυτή τη φορά φάνηκε έντιμος. Εσύ θέλεις σχέση, συνειδητοποίησες και του δήλωσες πως θέλετε διαφορετικά πράγματα. Τα ξεκαθαρίσατε πολύ ωραία, οπότε το λογικό θα ήταν να κόψετε την πιθανότητα του ερωτικού μέρους της σχέσης και ίσως να διατηρήσετε φιλική επαφή ή φλερτάκι. Λάθος σου που επιμένεις να τον «πείσεις» να κάνετε κάτι σοβαρότερο.
Τι θέλει από σένα; Προφανώς του αρέσεις ως γυναίκα και θέλει πότε –πότε ένα σεξ μαζί σου χωρίς δεσμεύσεις. Εσύ θες κάτι σοβαρότερο, οπότε αυτός αποφεύγει να εμπλακεί. Δεν βλέπω γιατί να το χαρακτηρίζεις αυτό ψυχολογικό πόλεμο.
Τον θέλεις σαν τρελή. Μπορείς να τον έχεις, αλλά όχι με τους δικούς σου όρους. Μπορείς να τον έχεις μόνο για ευκαιριακό σεξ. Θα επεκτείνω το μαθηματικό θεώρημα για τις σχέσεις: Έχουμε πει πως αν ο ένας παράγων είναι μηδέν, το γινόμενο είναι μηδέν. Επίσης, αν ο ένας θέλει από τη σχέση 10 πράγματα κι ο άλλος 2, σχέση μπορεί να γίνει μόνο με τα 2.Δηλαδή αν εκείνος θέλει απλώς σεξ κι εσύ θέλεις σεξ, συναίσθημα, δέσμευση κτλ, σχέση μπορεί να γίνει μόνο με σεξ. Take it or leave it. Απλό!
Σου προτείνω λοιπόν να πάψεις να ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο κύριο και να γίνεσαι άδικα χάλια. Στη φάση αυτή της ζωής σας θέλετε διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν ένα σωρό άλλοι άντρες με τους οποίους μπορείς να δοκιμάσεις. Αν βέβαια …τρελαίνεσαι για τον συγκεκριμένο και θέλεις, μπορείς να βρεθείς μερικές φορές μαζί του για να περάσετε καλά χωρίς δεσμεύσεις.
Κυρίως όμως πρέπει να βελτιώσεις την ψυχολογική σου κατάσταση. Να δεις γιατί προσκολλάσαι και επενδύεις τόσο εύκολα και χωρίς «εγγυήσεις» και γιατί γίνεσαι χάλια όταν ένας άνδρας θέλει διαφορετικά πράγματα από σένα σε μια σχέση. Μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης μπορεί να σε βοηθήσει.
Κατερίνα

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα στη Κατερίνα τον Κώστα και τους φίλους εδώ.

    Τι βλακεία και αυτή να λέμε το γιατρό..γιατρό..λες και δεν έχει όνομα...
    χαζομάρα μου και απολογούμαι Κώστα.

    εμάς πως μας λένε δηλαδή...δικηγόρους συμβουλους νοικοκυρες? όχι μας λένε με το όνομα μας.
    Γι αυτό τέρμα ο γιατρός.

    φιλιάαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επι του θέματος τώρα.

    Επειδή κάποιος ερωτισμός υπάρχει στην αρχή μιας γνωριμίας ιδιαίτερα όταν μας κολακευει και ο άλλος..αυτό δεν σημαίνει υπάρχει βάθος..αγαπη ή εκτίμηση.
    Χωρίς τα πιο πάνω δεν μπορεί να υπάρξει μια σχέση άρα όταν περασει ο ενθουσιασμός από τις πρώτες φορές( που θα περάσει γρήγορα)...δεν υπάρχει τίποτα να στηρίξει αυτή τη γνώριμία.

    Για αυτό θα ήταν καλό..αν σε νοιάζει κατι παραπάνω..ακόμα και απλή φιλία...επενδυσε πρώτα σε χρόνο γνωριμίας...έτσι που να δεις αν άμα φύγει ό όποιος ενθουσιασμός υπάρχει και επιπεδο άλλης επικοινωνίας.

    Αυτό το τρελλάθηκα μαζί του...ας το να το παθει αυτός...κράτα και καποια πισινή ρε παιδάκι μου...έλεος δηλαδή...και να σου πω και κατι...οι γυναικες φερονται χαζα στη πλειοψηφία...κάθονται και αναλυουν χιλια δυο..και του άλλου ούτε που του περασαν από το μυαλο.Τίποτα. να κάθεσαι και να περιμένεις. Να κανει αυτός κινηση αν θελει. Αν δεν θελει..τότε εσυ τι θελεις εκει...απαπα κορίτσια είπαμε...αλλά σε πολλούς αναδρομους σας κόβω και δεν μου αρεσει...για παρτε τη ζωή στα χερια σας......φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σου κανει ψυχολογικο πολεμο???..
    γραμμενη σε εχει ρε κοπελια!
    ξυπνα.
    επικοινωνει τακτικα μπας κ σε πετυχει σε φαση με ...ορεξεις κ γινει σεξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.