Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Πότε να του πω πως δεν κάνω παιδιά;

Έχω πολυκυστικές ωοθήκες και πρόσφατα οι γιατροί μού έχουν αποκλείσει την πιθανότητα να κάνω παιδιά στο μέλλον. Είμαι 30 ετών και αυτή την περίοδο δεν έχω σχέση. Αναρωτιέμαι, όταν θα κάνω σχέση, αν και πότε πρέπει να πω πως δεν μπορώ να κάνω παιδιά. Θέλω να είμαι ειλικρινής, έτσι ώστε αν η σχέση πάει σοβαρά, ο άλλος να ξέρει.
Ε.

Είναι έντιμο από μέρους σου να θέλεις να γνωστοποιήσεις το γεγονός πως δεν κάνεις παιδιά σε έναν πιθανό σύντροφο ζωής.
Η ανακοίνωση αυτή δεν γίνεται βέβαια «με το καλημέρα σας», όταν γνωρίζεις έναν άντρα. Αν ο σκοπός σου είναι κάνεις ένα ευκαιριακό φλερτ, δεν χρειάζεται να το πεις. Ανόμως ο σκοπός σου είναι να βρεις σύντροφο ζωής, τότε όταν γνωρίσεις κάποιον που σε ενδιαφέρει, δημιουργήσεις σχέση μαζί του και αρχίσεις εσύ τουλάχιστον να τη βλέπεις σοβαρά, τότε είναι η στιγμή να του το πεις. Φρόντισε να είναι αρχή ακόμη ώστε αν παρ’ ελπίδα η σχέση διαλυθεί να μην πληγωθεί κανένας πολύ.
Δεν βλέπω βέβαια το λόγο να μην προχωρήσει μια σχέση επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα τεκνοποίησης από το ένα μέλος. Δεν μπορούμε όμως να γνωρίζουμε τις απόψεις του άλλου, που μπορεί να είναι διαφορετικές.
Το θέμα είναι πώς βλέπεις εσύ τα πράγματα. Αν θεωρείς την αδυναμία σου να τεκνοποιήσεις ως καταστροφή, προδιαθέτεις και τον άλλον να τη δει έτσι. Αν το αντιμετωπίσεις ως ένα δεδομένο το οποίο αντιμετωπίζεται, θα προσελκύσεις και άντρες με την ανάλογη νοοτροπία. Και πράγματι, το θέμα αντιμετωπίζεται με την υιοθεσία. Αν εσύ και ο μελλοντικός σου σύντροφος θέλετε παιδί και έχετε την αντίληψη πως γονέας είναι αυτός που μεγαλώνει το παιδί και όχι απαραίτητα το γεννά, η υιοθεσία είναι μια καλή λύση που αποτελεί ταυτόχρονα και σημαντική κοινωνική προσφορά.
Κατερίνα

2 σχόλια:

  1. To έχω ζήσει με μια φίλη μου και ξέρω πως νοιώθεις.
    Ομως η Κατερίνα έχει δίκιο. Μόλις νοιώσεις ότι γινεται σοβαρό πες το. Οσο και αν λέμε η υιοθεσία είναι προσφορά και λύση οι περισσότεροι θέλουν το δικό τους βιολογικό παιδί. εστω και αν σαν γονεις πολλές φορές υστερούν έναντι αυτών που υιοθετούν και ειναι συνειδητοί. Ομως Είναι ναι..ενα δεδιμένο που έχεις..όπως κάποιος που είναι ανάπηρος..τυφλός..ή κάποιος που πρέπει να ζει κάπου στο εξωτερικό για παντα..αρα αν τον αγαπάς πρέπει να φύγεις και εσύ. Αυτά τα δεδομένα πρέπει να συζητούνται από την αρχή γιατί ναι είναι ένα πρόβλημα. Η δικιά μου εισήγηση είναι να προσπαθήσεις να καλυτερευσεις τον εαυτό σου όσο μπορείς περισσότερο σε πολλούς τομείς. Αυτό θα προσελκύσει ποιοτικούς συντρόφους...και μαλιστα ξέρω και πολύ κόσμο που δεν θέλει παιδιά και ιδιαίτερα σήμερα με τα όσοα συμβαίνουν είναι συνειδητή επιλογή σε πολλούς. Για μενα το σημαντικό είναι να εξηγηθείς σωστά από την αρχή. Και για να ρωτάς εδώ σημαίνει σέβεσαι τα αισθήματα του άλλου άρα αξίζεις πολλά. Θα βρεις τον καταλληλο σύντροφο το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ εγώ έχω πολυκυστικές ωοθήκες (κ άλλα λοιπά 'ευχάριστα' που τις συνοδεύουν.)
    τελικά έκανα 2 παιδιά, χωρίς εξωσωματική.
    κ οι γιατροί άνθρωποι είναι κ ευτυχώς κάποιες φορές κάνουν λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.