Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ο παιδικός μου έρωτας

Είμαι 19 ετών, φοιτήτρια. Από μικρή μου αρέσει ο κολλητός του αδελφού μου (22 ετών) και είμαστε όλοι στην ίδια παρέα. Ήταν ο παιδικός μου έρωτας χωρίς να του το δείξω ποτέ. Εκείνος πάντα έδειχνε πως με συμπαθεί και μου φερόταν «αδελφικά». Ήξερα ότι είχε διάφορες κοπέλες αλλά τίποτα δεν κράτησε πολύ. Εγώ στην τρίτη λυκείου τα είχα φτιάξει με ένα παιδί και η σχέση αυτή κράτησε μέχρι πριν από λίγους μήνες. Την περίοδο αυτή είμαστε και οι δυο ελεύθεροι. Όταν κάνουμε παρέα όλοι μαζί μου φέρεται φιλικά όπως πάντα, αλλά μερικές φορές τελευταία μου έχει κάνει κομπλιμέντα μπροστά στους άλλους.

Το θέμα είναι πως εγώ αισθάνομαι ερωτευμένη μαζί του και δεν ξέρω πώς να το χειριστώ. Μήπως να βάλω μια κοινή μας φίλη να του μιλήσει; Αν με έβλεπε αλλιώς, δεν θα έκανε κάποια κίνηση; Αφού αυτός δεν κάνει κίνηση, εγώ διστάζω και ντρέπομαι. Αν εγώ δείξω τα αισθήματά μου και αρνηθεί, πώς θα μπορούμε μετά να είμαστε την ίδια παρέα;
Σ.

Το αγόρι που σε ενδιαφέρει είναι πιθανό να έχει συνηθίσει να σε βλέπει σαν μικρή του αδελφή και να μην του έχει περάσει από το μυαλό να σε δει αλλιώς, ανεξάρτητα από το πόσο ελκυστική κοπέλα μπορεί να είσαι. Είναι εξίσου πιθανό να του αρέσεις ως κοπέλα –όπως δείχνουν και τα κομπλιμέντα- αλλά να διστάζει να εκδηλώσει κάτι παραπάνω για τους ίδιους λόγους που διστάζεις κι εσύ. Εξάλλου, όπως είπες, είναι συνηθισμένος σε βραχυχρόνιες σχέσεις. Μπορεί να φοβάται πως και με σένα θα συμβεί το ίδιο και μετά θα αισθάνεται άβολα με τον αδελφό σου και με την παρέα σας.  

Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, αν δεν είχατε τόσο στενή φιλική σχέση, η κατάσταση θα ήταν πιο εύκολη… Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα πρέπει να καταπνίξεις τα συναισθήματά σου και να μην προσπαθήσεις να προσεγγίσεις αλλιώς το αγόρι που σου αρέσει. Προ πάντων μην αναμίξεις τρίτους στην υπόθεση. Μπορείς θαυμάσια να το χειριστείς μόνη σου.

Προτείνω να προσπαθήσεις να τον πλησιάσεις περισσότερο και να είστε περισσότερο οι δυο σας μόνοι.  Γνωρίζεις το χαρακτήρα του και τα ενδιαφέροντά του και μπορείς να τον καλέσεις πχ να πάτε σε κάποια εκδήλωση ή να κάνετε κάποια δραστηριότητα μαζί. Εκεί θα δεις πιο καθαρά το ενδιαφέρον του, αν υπάρχει. Αν δεν δεις ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δεν κάνει κάποια κίνηση, τότε θα πρέπει να δράσεις ανάλογα με την προσωπικότητά σου.

Είσαι τολμηρή, άνετη και διεκδικείς αυτό που θέλεις; Παίρνεις ρίσκα προκειμένου να επιδιώξεις τους στόχους σου; Κάποια στιγμή που είστε μόνοι πες του καθαρά πως άρχισες να τον βλέπεις αλλιώς. Αν δεν ανταποκριθεί, ρίξε το λίγο στο αστείο, πες του πως θα… επιβιώσεις και καλό είναι οι υπόλοιποι να μη μάθουν για την προσέγγιση αυτή. Και μην επαναφέρεις το θέμα.

Είσαι συγκρατημένη, φοβάσαι την απόρριψη (αν και δεν βλέπω γιατί να θεωρείται απόρριψη το να μη σε θέλει ερωτικά ένας συγκεκριμένος άντρας από τους τόσους που υπάρχουν!) και τα πιθανά κουτσομπολιά της παρέας, αισθάνεσαι εύκολα άβολα; Τότε μη δείξεις φανερά το ενδιαφέρον σου και περίμενε μήπως εκδηλωθεί εκείνος. Βέβαια δε θα περιμένεις χρόνια, παράλληλα φρόντισε να έχεις τη δική σου ζωή και να περνάς καλά.

Προσωπικά είμαι υπέρ των τολμηρών λύσεων, αλλά η συγκεκριμένη επιλογή είναι καθαρά προσωπική.
Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.