Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Εξαφανισμένος …πριν να εμφανιστεί

Είμαι 28 ετών, ελεύθερη εδώ και 1,5 χρόνο .Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει κάποιες γνωριμίες, δε με ενδιέφερε το ενδεχόμενο σχέσης, όμως τον τελευταίο καιρό νιώθω έντονα την ανάγκη να κάνω μια σοβαρή γνωριμία.

Γνώρισα πριν από ένα μήνα περίπου τον Κ. 33 ετών, μέσω ενός νερού φίλου που γνώρισα στο facebook και βγήκαμε οι τρεις μας για καφέ. Από την αρχή μου τράβηξε το ενδιαφέρον ο Κ και εκείνος έδειξε το ίδιο. Μετά φρόντισα να βρω τον Κ. στο fb για να μπορέσω να έχω μία αρχική επαφή, αφού εκτός του ότι μου άρεσε έχουμε και κοινά ενδιαφέροντα. Εκείνος από την αρχή εξέφρασε το θαυμασμό του για το χαρακτήρα μου και όχι μόνο. Μου έδωσε το τηλέφωνό του και με κάλεσε για καφέ, βγήκαμε και διαπίστωσα ότι πράγματι αυτός ο άνθρωπος με ελκύει και υπάρχει και καλή επικοινωνία. Και εκείνος έδειχνε να περνάει καλά. Μου είπε ότι του αρέσει να πηγαίνει σιγά στις σχέσεις για να υπάρχει δέσιμο και όχι σεξ κατευθείαν, ότι είναι παραδοσιακός άντρας. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη μέρα. Εγώ ήμουνα ενθουσιασμένη. Στο τέλος της βραδιάς φιληθήκαμε παθιασμένα. Έγινε ένα παιχνίδι αλλά όχι σεξ και πίστευα ότι κάτι πάει να αρχίσει.

Του έστειλα ένα μνμ εκείνο το βράδυ για να του πω ότι μου βγάζει κάτι πολύ θετικό από την αρχή και ότι μου αρέσει. Δε μου απάντησε. Την άλλη μέρα δεν επικοινώνησε. Τη μεθεπόμενη πάλι δε μπόρεσα να τον βρω, αν και τον πήρα 2 φορές τηλέφωνο και του έστειλα μνμ .Την τρίτη μέρα με πέτυχε στο fb και μου μίλησε για να δει τι κάνω, σα να μη συμβαίνει τίποτα. Είπε ότι ήτανε άρρωστος. Παρότι δεν είχε κόψει τα υποκοριστικά, εγώ διέκρινα μια ψυχρότητα, στο τηλέφωνο άφαντος, και μου μιλούσε μόνο στο fb (εγώ δεν ξεκινούσα κουβέντα ποτέ και για 5 μέρες δεν τον πήρα ούτε τηλέφωνο).Την έκτη μέρα αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να διαπιστώσω τι θέλει από μένα. Του τηλεφώνησα λοιπόν 3 φορές μέσα σε 1 ώρα και περίμενα να μου απαντήσει για να τον ρωτήσω τι τρέχει. Όμως δεν απάντησε και τότε του έστειλα ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα, λέγοντάς του ότι λυπάμαι πολύ γιατί δε μου δίνει καν τη δυνατότητα να καταλάβω τι έγινε, ότι προφανώς δεν τον νοιάζει, με απορρίπτει με τον τρόπο του, ότι έχω δει και άλλες φορές το ίδιο έργο και δεν έχω το κουράγιο να κάνω κάτι άλλο γι αυτό. Του ευχήθηκα αντίο και καλή τύχη. Μετά από 5 λεπτά με πήρε τηλέφωνο όμως εγώ δεν του απάντησα, από εγωισμό και επειδή ήμουν στεναχωρημένη. Του τηλεφώνησα όμως ένα τέταρτο αργότερα και πάλι όμως δεν το σήκωσε. Τον έσβησα και από το fb για να είμαι εγώ πιο ήρεμη. Εν τέλει αντιλαμβάνομαι ότι πολλά είναι τα πιθανά σενάρια, θα ήθελα όμως να μου πείτε αν βρίσκετε την αντίδραση μου υπερβολική και πώς κρίνετε και τη δική του συμπεριφορά.
Ο.

Άλλη μια περίπτωση εξαφανισμένου… Ο αρχικός ενθουσιασμός για κάποιο μυστήριο λόγο ξεφτίζει γρήγορα και ο κύριος εξαφανίζεται. Δεν θα ασχοληθώ με τους πιθανούς λόγους, τους οποίους εξάλλου έχουμε πολλές φορές αναλύσει εδώ. Στη δική σου περίπτωση μάλλον ο «παραδοσιακός» άντρας φοβήθηκε πως ξεκινούσε σχέση…

Πώς κρίνω τη συμπεριφορά του; Απαράδεκτη, όπως όλων των εξαφανισμένων. Αν για κάποιο λόγο δε θέλει να συνεχίσετε ερωτικά, θα μπορούσε να σε καλέσει για έναν δεύτερο καφέ και να σου πει πως δεν είναι έτοιμος γι’ αυτό που βλέπει πως πάει να ξεκινήσει μεταξύ σας. Και θα μπορούσατε ίσως να μείνετε φίλοι ή και να μην ξαναεπικοινωνήστε ποτέ αλλά χωρίς πίκρες και θυμούς.

Η δική σου συμπεριφορά τώρα. Μέχρι εκεί που δεν του τηλεφωνούσες αφού εξαφανίστηκε 5 μέρες, όλα καλά. Προφανώς όμως έκανες μεγάλη προσπάθεια γι’ αυτό και την έκτη μέρα φέρθηκες παρορμητικά. Λογικό κάποια στιγμή να του τηλεφωνήσεις να ξεκαθαρίσετε, αλλά τα απανωτά τηλεφωνήματα, το «αποχαιρετιστήριο» μήνυμα και το παιχνίδι με τα τηλεφωνήματα που ακολούθησε δεν τα εγκρίνω. Τα έκανες προφανώς από θυμό και πληγωμένο εγωισμό.

Θα μπορούσες απλώς, αφού δεν ανταποκρίθηκε στο τηλεφώνημά σου της έκτης μέρας, να αφήσεις πλέον την πρωτοβουλία σ’ εκείνον. Ταυτόχρονα, να σταματήσεις να επενδύεις στην πιθανότητα συνέχειας και να περιμένεις από κείνον να κάνει κίνηση, αν κάνει. Αν δεν κάνει, τον ξεχνάς. Δεν χρειάζονται δράματα. Μπορούσες να τον διατηρήσεις φίλο στο fb, αλλά χωρίς πολλές συζητήσεις, ή αν είσαι θυμωμένη να τον σβήσεις χωρίς εξήγηση. Κι ας σε ψάξει αυτός αν σε θέλει.

Υπάρχουν όλα τα είδη των ανθρώπων σ’ αυτόν τον κόσμο. Αν δεν γίνει σοβαρή σχέση δεν περιμένουμε, δεν επενδύουμε και δεν ξαφνιαζόμαστε με τη συμπεριφορά κανενός. Τον ξέραμε κι από χθες; Μας είχε υποσχεθεί τίποτα; Αν ο άλλος για τους δικούς του λόγους σταματά να ανταποδίδει τις «μπαλιές» μας, εξαφανιζόμαστε κι εμείς. Ούτε εξηγήσεις χρειάζονται, ούτε θυμοί, ούτε εγωισμοί. Όταν προσεγγίζουμε ένα άνθρωπο είναι σαν να μπαίνουμε σε μια ξένη χώρα. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να συναντήσουμε τα πάντα, συμπεριφορές πολύ διαφορετικές από τις δικές μας, και έχουμε τη δυνατότητα να φύγουμε μόλις κάτι δεν μας αρέσει. Ένας εκνευρισμός και μια στενοχώρια σε τέτοιες περιπτώσεις είναι λογικά, αλλά δεν αξίζει να κρατούν πολύ ή να επηρεάζουν σημαντικά τη ζωή μας.
Κατερίνα

3 σχόλια:

  1. H τελευταία παράγραφος είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!! Συγχαρητήρια!
    Θα την εκτυπώσω και θα την κολλήσω στο ψυγείο μου να την βλέπω κάθε πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γίνεται όμως αν ο άλλος επιδιώκει μία σοβαρή σχέση (και το δείχνει και με λόγια και με πράξεις) και μετά από έναν καβγά ξεκινάνε τέτοια παιχνίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.