Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Το απαγορευμένο


Αισθάνομαι μεγάλη έλξη για έναν παντρεμένο άντρα. Εκείνος με φλερτάρει από καιρό και λέει πως ζει σε ένα συμβατικό γάμο στον οποίο μένει για πρακτικούς λόγους και επειδή δεν είχε άλλο κίνητρο. Είμαι 40 χρονών, ανύπαντρη, και δεν είμαι ούτε αφελής ούτε άπειρη. Γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται συνήθως με τους παντρεμένους, πως κατά κανόνα δεν έχουν καμιά διάθεση να διαταράξουν την οικογένειά τους και θέλουν απλώς μια εξωσυζυγική περιπέτεια. Εμένα σκοπός μου δεν είναι απαραίτητα ο γάμος, αλλά μια κανονική σχέση. Από την άλλη μεριά όμως νιώθω πως τον έχω ερωτευτεί και έχω την ελπίδα πως θα είναι διαφορετικός.

Τ.

Επειδή δεν είσαι ούτε μικρή ούτε άπειρη, δεν χρειάζεται να σου επαναλάβω πράγματα που ήδη γνωρίζεις. Δεν με απασχολεί το ηθικό μέρος, γιατί αν κάποιος δημιουργήσει μια εξωσυζυγική περιπέτεια, αυτό σημαίνει πως ο γάμος του είναι ήδη διαβρωμένος και δεν του τον χαλά το «τρίτο πρόσωπο». Με απασχολεί το γεγονός πως κατά κανόνα ο παντρεμένος θέλει και τη βολή του και την περιπέτεια και ο ανύπαντρος ζει μια ζωή μέσα στο ψέμα, τη μυστικότητα και τη μοναξιά.

Αν η έλξη που αισθάνεσαι είναι μεγάλη, μπορείς να προχωρήσεις σε σχέση αλλά χωρίς να επενδύσεις. Να έχεις το δεδομένο πως θα βλέπεις το φίλο σου κρυφά και όποτε εκείνος έχει το χρόνο και πως η πιθανότητα να χωρίσει και να είναι μαζί σου σε «κανονική» σχέση είναι ελάχιστη και χρειάζεται έντονη επιθυμία, τεράστια αντοχή και υπομονή εκ μέρους και των δυο σας. Το πιθανότερο είναι να περάσετε ένα διάστημα ως «παράνομο» ζευγάρι και μετά να χωρίσετε. Αν ενδώσεις λοιπόν, μην επενδύσεις. Θεώρησέ το ως μια περιπέτεια με πολλούς περιορισμούς και με ημερομηνία λήξης. Εξάλλου είναι πιθανό η έλξη σου να τροφοδοτείται από την αίσθηση του απαγορευμένου και να «ξεφουσκώσει» όταν πραγματοποιηθεί. Στην πολύ σπάνια των περιπτώσεων που η σχέση θα γίνει ουσιαστική, αυτό θα φανεί με το χρόνο.

Αν πάλι νιώθεις πως δεν μπορείς να το δεις χαλαρά, κινδυνεύεις να επενδύσεις και είσαι ευαίσθητη, μη μπαίνεις στην ιστορία αυτή. Υπάρχουν τόσοι ελεύθεροι άντρες γύρω σου!
Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.