Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ανωριμότητα σε νεανική σχέση

Είμαι 19 και έχω σχέση εδώ και δύο χρόνια. Έχω δεθεί και αγαπάω το αγόρι μου και πιστεύω πως και αυτός νιώθει το ίδιο για εμένα. Αλλά κάποιες καταστάσεις με έχουν κουράσει πολύ και δε βρίσκω τρόπο να το χειριστώ πια. Νιώθω ότι είναι μυστικοπαθής και ότι αρκετά συχνά λέει ψέματα.

Για παράδειγμα μου είχε πει πως στην προηγούμενη σχέση του, κατά τη διάρκεια ενός πολύ μικρού χωρισμού με την τότε κοπέλα του, είχε κάνει σεξ με μια άλλη. Άλλο ένα παράδειγμα είναι πως δεν είχε αναφέρει ποτέ ότι έχει facebook ενώ εγώ το ήξερα. Λέει πως έχει σταματήσει να μπαίνει αν και είναι εμφανές από κάποια πράγματα στο προφίλ του ότι μπαίνει.

Η ξαδέρφη του είναι πολύ καλή μου φίλη και μου είχε πει πως και οι συγγενείς του τον θεωρούν μυστικοπαθή, αρκετά κολλημένο με τη μητέρα του και πως ενθουσιάζεται εύκολα.

Επίσης όταν μαλώνουμε λέει άσχημα πράγματα, αλλά μετά τα παίρνει πίσω και λέει πως δεν τα εννοούσε. Όταν μαλώνουμε και του λέω ποιο είναι το πρόβλημά μου πάντα γυρίζει το θέμα σε μένα και ψάχνει να βρει κάτι παρόμοιο ή πολλές φορές κάτι άσχετο που έχω κάνει για να μου το χτυπήσει. Κάποια φορά που μαλώσαμε στο αυτοκίνητο απείλησε πως θα με αφήσει στην ερημιά και θα φύγει.  

 Δεν ξέρω πλέον πως να χειριστώ τη κατάσταση. Έχω αλλάξει πολύ και δε δίνω αφορμές για να μου κρύβει πράγματα κλπ. αλλά νιώθω πως αυτός δεν το βλέπει και δεν αλλάζει. Θέλω να χωρίσω αλλά ξέρω πως θα μείνω με πολλά "γιατί;" , οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο που να τον κάνω να ανοιχτεί και να μου μιλήσει και να πάρω τις απαντήσεις που θέλω.

Μ

Είστε και οι δυο νέα παιδιά και είναι φυσικό στη σχέση σας να κάνετε λάθη. Πολλές φορές ο ένας μπορεί να συνειδητοποιεί πράγματα που ο άλλος δεν έχει ακόμη την ωριμότητα να συνειδητοποιήσει και να του φαίνονται «βουνό». Σε άλλες περιπτώσεις είναι και οι δυο ανώριμοι και σε άλλες περιπτώσεις απλώς δεν ταιριάζουν για κάτι πιο μακροχρόνιο.

Τι σε νοιάζει τι έκανε στο παρελθόν με άλλες; Και τι σε νοιάζει ποια άποψη έχουν οι συγγενείς του γι’ αυτόν;

Πιστεύω πως πρέπει να επικεντρώνεσαι στο παρόν και στο τι κάνει μαζί σου. Το θέμα του fb αφορά το παρόν και καλό είναι αντί να παίζεις τον ντετέκτιβ να του πεις τι  γνωρίζεις για το θέμα αυτό και να του ζητήσεις να είναι ειλικρινής μαζί σου. Μπορείς να μπεις κι εσύ στο fb και να γίνετε όλοι φίλοι. Μπορείς επίσης να του πεις πόσο σε πειράζει η στάση του στις διαφωνίες και να του ζητήσεις να σταματήσει. Το επεισόδιο με τον καβγά στο αυτοκίνητο είναι απαράδεκτο. Ποτέ δεν επιτρέπεται να αφήσει κάποιος μια κοπέλα στην ερημιά, ό,τι κι αν του έκανε.

Κάνε μια σοβαρή συζήτηση μαζί του και αν δεν προσαρμοστεί πρότεινέ του να μείνετε χωριστά για κάποιο διάστημα, να σκεφτείτε και οι δυο τι μπορείτε να κάνετε για να προσαρμοστείτε μεταξύ σας και μετά να προσπαθήσετε να κάνετε μια νέα αρχή. Είναι σημαντικό να παραδεχτείς κι εσύ τα λάθη σου και να δεσμευτείς πως θα αλλάξεις. Αν δεν δεχτεί ή αν τελικά δεν τα βρείτε, ο χωρισμός από μια νεανική σχέση δεν είναι και καμιά καταστροφή. Σίγουρα στην επόμενη σχέση σας θα είστε και οι δυο πιο ώριμοι.
Κατερίνα

1 σχόλιο:

  1. Bρισκει κ κανει κοπελια. Στειλτον στη μανα του. Αν σου λεει ψεμματα κ απειλες απο τωρα σκεψου τι θα κανει μετα. Εκτος αν θες να χτισεις σε σαθρα θεμελια. Οι ανθρωποι εν γενει δεν αλλαζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.