Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Και μια "εξαφανισμένη"...

Είμαι 27 ετών και εδώ και 3 χρόνια είμαι μόνη, μετά από μία πολύ κακή σχέση. (Δε νομίζω πως αυτή η σχέση σχετίζεται με τίποτε από τα σημερινά δεδομένα, γιατί έχω προ πολλού ξεπεράσει ό,τι αυτή επέφερε και νιώθω σαν να μην υπήρξε ποτέ.)

Δε με ενοχλεί διόλου το γεγονός ότι δεν έχω σχέση όλο αυτό τον καιρό. Δε θεωρώ απαραίτητο για την ευτυχία κάποιου να «ζευγαρώσει» και είμαι εντάξει με αυτό. Ούτε και αρνητική είμαι, μα δε πιστεύω πως είναι κάτι που περνάει από το χέρι μας, ούτε κάτι που συμβαίνει σε όλους. Το θέμα λοιπόν, είναι πλέον η σεξουαλική ανάγκη. Δε βρίσκω τίποτε κακό στις ευκαιριακές σχέσεις, δεν έχω taboo στο να κάνω σεξ με κάποιον που δε γνωρίζω αρκετά ή που μπορεί να μη δω αύριο και ξέρω να ξεχωρίζω το σεξ από τα συναισθήματα.

Αλλά αδυνατώ να βρω κάποιον έστω μόνο γι’ αυτό. Οι άντρες δε με προσεγγίζουν σχεδόν ποτέ και τις σπάνιες φορές που αυτό συμβαίνει είναι συνήθως άνθρωποι που γνωρίζω και έχουν σκοπό τη σχέση. Είπα πως δεν είμαι αρνητική, μα οι συγκεκριμένες περιπτώσεις δε με κάλυπταν.

Νιώθω άβολα να περιγράφω τον εαυτό μου, αλλά είμαι όμορφη, έχω τη δουλειά μου, είμαι ανεξάρτητη, δεν έχω κάτι απωθητικό. Είμαι ίσως λίγο περισσότερο «σοβαρή» από το μέσο όρο, μα κι αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που αντιμετωπίζω τη ζωή και τις υποχρεώσεις μου. Με τον κόσμο είμαι κοινωνική. Σίγουρα δεν είμαι προκλητική, και η εικόνα μου δεν παραπέμπει σε κάτι εύκολο ή φθηνό. Μα είναι κάτι που δε μπορώ να αλλάξω. Γενικότερα, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες μου είναι αδύνατον να μην είμαι ο εαυτός μου.

 Από την άλλη, δεν ξέρω πλέον πώς και πού μπορείς να γνωρίσεις κάποιον και να προχωρήσει αυτό έστω μόνο για τα βασικά. Όχι ότι βγαίνω πολύ λόγω φόρτου εργασίας, αλλά και όταν βγαίνω, ενώ με κοιτούν πολλοί κανείς δε με προσεγγίζει. Όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει ελάχιστα πράγματα.

Κάποιος από αυτούς που είχα κάποτε επαφή μου είπε, πως η συμπεριφορά μου όταν είμαι κάπου δείχνει ότι δε θέλω να «ενοχληθώ» από κάποιον και ότι δε θα μου μίλαγε ποτέ αν δε με γνώριζε με άλλο τρόπο (με προβλημάτισε, γι’ αυτό το γράφω). Αλλά δεν είμαι και άνθρωπος που θα βγει και θα «ψάχνεται» απεγνωσμένα. Τι να κάνω, να βάλω μια ταμπέλα στο μέτωπο;

Αποκλείω πισωγυρίσματα σε παλιές επαφές, «φιλικά» κρεβάτια, δεσμευμένους, καθώς επίσης και άντρες που αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα θεωρώντας σε ανόητη (είναι κάτι που δεν μπορώ να ανεχτώ). Επίσης, αρνούμαι να συμμετέχω σε αυτά τα γελοία κοινωνικά δίκτυα (fb κλπ), αν και πολλοί λένε πως έτσι θα ήταν ευκολότερα τα πράγματα. Είμαι μέγας πολέμιος και δε θα το έκανα ποτέ.

Α.



Ομολογώ πως το θέμα σου είναι αρκετά ασυνήθιστο. Μια όμορφη, νέα και ανεξάρτητη κοπέλα που έχει διάθεση για απλό, καλό σεξ χωρίς δεσμεύσεις και δεν βρίσκει άντρες.

Βασικός κανόνας: όταν λέμε πως θέλουμε πολύ κάτι εφικτό και δεν το βρίσκουμε, τότε πιθανότατα υπάρχει ένα υποσυνείδητο κομμάτι μας που στην πραγματικότητα δεν το θέλει και μας φρενάρει. Έχω δει την περίπτωση αυτή με πολλά άτομα που επιθυμούν διακαώς σχέση και επί πολλά χρόνια δεν τη βρίσκουν. Συνήθως υπάρχει κάτι υποσυνείδητο που τους φρενάρει (φόβος της δέσμευσης, πληγές από προηγούμενες σχέσεις κτλ). Σε συμβουλεύω λοιπόν πρώτα να ψάξεις μήπως κάποια πλευρά του εαυτού σου έχει αναστολές ή φόβους γι’ αυτό που πολύ ωραία και λογικά εξηγείς πως θέλεις και που υπάρχει άφθονο γύρω μας: άντρες διαθέσιμοι για ευκαιριακές επαφές, χωρίς δεσμεύσεις. Το είδος είναι  τόσο συνηθισμένο που οι περισσότερες κοπέλες παραπονούνται πως μόνο τέτοιους άντρες συναντούν. Συχνά στο blog αυτό έχουμε αναφερθεί σ’ αυτούς με το χαρακτηρισμό «οι εξαφανισμένοι».

Αν παρ’ όλα αυτά δεν υπάρχει κάτι υποσυνείδητο που σε φρενάρει, ας δούμε τι άλλο μπορεί να συμβαίνει:

·         Αποπνέεις σοβαρότητα και όπως σου είχε πει εκείνος ο τύπος, δεν θα σε προσέγγιζε γιατί βγάζεις ένα «μην ενοχλείτε». Δεν βγάζεις τίποτα φτηνό και χυδαίο -πολύ θετικό αυτό- και δικαίως λες πως δεν μπορείς να μην είσαι ο εαυτός σου. Πού όμως βρίσκεται το όριο ανάμεσα στη χυδαιότητα και στη στοιχειώδη ερωτική πρόκληση μιας κοπέλας που θέλει να προσελκύσει έναν άντρα; Πώς ντύνεσαι; Πώς αντιδράς όταν κάποιος σε πλησιάζει; Πιάνεις εύκολα συζήτηση; Εμπλέκεσαι στο παιχνίδι του φλερτ και ό,τι ήθελε προκύψει; Χαμογελάς εύκολα; Συγκεντρώνεις το βλέμμα σου σ’ έναν άντρα που σου αρέσει; Υπάρχει η γλώσσα του σώματος που εκπέμπει τις προθέσεις μας.

·         Βγαίνεις αρκετά; Σε τι χώρους συχνάζεις; Τι παρέες έχεις; Πας διακοπές; Οι επισκέψεις σε σπίτια και τα καφεδάκια με φίλους δεν ενδείκνυνται για τη σύναψη ευκαιριακών σχέσεων. Συνήθως οι ελεύθεροι και διαθέσιμοι άνθρωποι συχνάζουν πχ. σε κάποια μπαράκια όπου οι περισσότεροι πάνε με τον κοινό στόχο της πιθανότητας πρόσκαιρων γνωριμιών.

·         Προσεγγίζεις εσύ πρώτη έναν άντρα; Αν πχ. σε μια παρέα κάποιος σου αρέσει, μπορείς να τον πλησιάσεις και να πιάσεις κουβεντούλα; Θα έλεγες ποτέ σε έναν άντρα «ήρθα να γνωριστούμε»; Αν είχες ανταλλάξει τηλέφωνα με κάποιον, θα τον έπαιρνες εσύ πρώτη να του προτείνεις να βγείτε;

·         Είσαι πολύ εκλεκτική. Αυτό το βρίσκω απόλυτα φυσικό όταν ο στόχος μας είναι η πιθανότητα ουσιαστικής και σταθερής σχέσης. Δεν το βρίσκω όμως φυσικό για μια ευκαιριακή προσέγγιση. Θέλεις ο άλλος να μην είναι φίλος, να μην είναι δεσμευμένος, να μην τον έχεις γνωρίσει μέσω ίντερνετ και υποθέτω ούτε μέσω ενός σύγχρονου «προξενιού», δηλαδή να σου τον έχει συστήσει κάποιος φίλος, γνωρίζοντας πως και οι δυο θέλετε απλώς να περάσετε για λίγο καλά. Δεν περισσεύουν και πολλοί έτσι…

Αυτό που σου προτείνω λοιπόν είναι, αφού εξετάσεις τις πιθανές υποσυνείδητές σου αναστολές, είναι να αρχίσεις να βγαίνεις περισσότερο, να φέρεσαι πιο άνετα χωρίς να νιώθεις πως κατεβάζεις το επίπεδό σου και να περιορίσεις τις προδιαγραφές σου απλώς στο «αυτός ο άντρας μου αρέσει». Μήπως θα τον δεις κι αύριο; Σε κάθε περίπτωση είναι καλό που είσαι επαγγελματίας και έχεις μια οργανωμένη ζωή, έτσι ώστε το ερωτικό-σεξουαλικό θέμα να μην είναι κυρίαρχο.

Στο μεταξύ έχε τα μάτια σου ανοιχτά και για κάτι πιο ουσιαστικό που μπορεί να προκύψει, αφού λες πως δεν το αποκλείεις. Αφού μάλιστα δεν ενδιαφέρεσαι υποχρεωτικά για σχέση, μπορείς να δοκιμάζεις και με κάποιους που λένε ή δείχνουν πως ενδιαφέρονται για σχέση, και αν η κατάσταση δεν «δέσει», μετά από λίγο καιρό φεύγεις.  Να δείξεις δηλαδή μια κλασική αντρική συμπεριφορά: «Εγώ αυτό που θέλω είναι σεξ και δεν αποκλείω κάποια στιγμή και τη σχέση. Ξεκινώ με τη συγκεκριμένη κοπέλα που θέλει σχέση, δεν της υπόσχομαι τίποτα, το δοκιμάζουμε, και μετά από λίγο και αφού έχω κάνει μαζί της καλό σεξ, διαπιστώνω πως δεν προέκυψε κάτι ουσιαστικότερο και φεύγω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.