Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Πάρε πρωτοβουλία!


Είμαι 32 χρονών. Πήγα για το καλοκαίρι σε ένα νησί για δουλειά. Εκεί γνώρισα κάποιον ντόπιο 35 χρονών, ο οποίος από την αρχή έδειξε ενδιαφέρον και ήθελε να ξέρει τι κάνω εκεί, πόσο θα μείνω και όλα τα σχετικά. Μάλιστα από την αρχή μου έλεγε να βγούμε. Βγήκαμε και αρχικά υπήρχε μια αμηχανία, σαν να μην υπήρχαν θέματα να συζητήσουμε, αλλά όταν αρχίσαμε μιλάγαμε πολύ και καλά και αισθάνθηκα πως έχουμε κοινούς κώδικες επικοινωνίας.

Από την αρχή της γνωριμίας μας μου έδωσε να καταλάβω πως δεν έχει κοπέλα, πως έχει φίλες αλλά δεν είναι ερωτικοί δεσμοί του. Εγώ όσο δεν με ρωτά δεν συζητώ τέτοια θέματα για μένα.

Μου έλεγε πως δεν έχει κανέναν να πάει διακοπές μαζί του, και με ρωτούσε συνέχεια αν εγώ θα πάρω άδεια, αν μπορώ να φύγω, αλλά ποτέ δεν μου είπε έλα και εσύ. Έχω καταλάβει πως είναι τύπος αναβλητικός και λίγο ακοινώνητος. Άτολμος ίσως; Από τότε είπε πολλές φορές «να βγούμε», αλλά ποτέ δεν πρότεινε κάτι συγκεκριμένο.

Τώρα μιλάμε πολύ, για σπουδές, για δουλειά, για το πώς αισθανόμαστε, και συμφωνεί σε όλα με έντονο τρόπο με μένα. Λέει πως θέλει μια αλλαγή στη ζωή του, στη δουλειά του. Δεν κάνει όμως κανένα βήμα.

Εγώ σε 2-3 μέρες φεύγω από το νησί και γυρνώ στην Αθήνα, παρόλα αυτά είμαι πολύ θετική στο να ξαναέρθω και γενικά μπορώ να κρατήσω καλές σχέσεις από απόσταση, δεν είναι δα και τόσο μακριά…

Το ερώτημά μου είναι, ένας τέτοιος άνθρωπος πώς θα ξεκουνήσει; Και τελικά εγώ τι ρόλο παίζω σε όλο αυτό που γίνεται;
B.

 
Αλήθεια, εσύ τι ρόλο παίζεις στην ιστορία αυτή; Θέλω να επικεντρώσουμε όχι στο τι κάνει αυτός αλλά στο τι κάνεις εσύ με δεδομένο πως αυτός είναι ο συγκεκριμένος άνθρωπος που βλέπεις μπροστά σου.

Η στάση του δείχνει ένα «και θέλω και δε θέλω». Μπορεί έτσι να είναι ο χαρακτήρας του και σίγουρα δεν θα αλλάξει για χάρη σου. Δεν θα «ξεκουνήσει» δηλαδή γενικότερα, γιατί μεταβολές στην προσωπικότητα δεν γίνονται για χάρη ενός άλλου ανθρώπου αλλά είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας διαδικασίας συγκέντρωσης εμπειριών ζωής ή/και ψυχοθεραπείας. Άλλη πιθανότητα είναι να έχει κατά νου κάποια άλλη κοπέλα και αυτό να τον εμποδίζει να προχωρήσει. Μπορεί εξάλλου να του αρέσεις αλλά όχι τόσο ώστε να ξεκινήσει σχέση και μάλιστα από απόσταση. Μπορεί και να μην του έχεις δώσει σαφή σημάδια πως και ο ίδιος σου αρέσει, οπότε να διστάζει.

Εσύ τι στάση κράτησες όλον αυτό τον καιρό; Εκείνος είπε να βγείτε την πρώτη φορά. Εσύ πρότεινες κάτι για μια επόμενη φορά; Απ’ ότι έχω καταλάβει βλέπεστε στη δουλειά και συζητάτε. Εσύ πήρες πρωτοβουλία για κάτι πιο ιδιωτικό; Εκείνος μπορεί να είναι αναβλητικός ή άτολμος, αλλά εσύ τι κάνεις; Υπάρχουν τρόποι να δείξεις σε έναν άντρα πως σου αρέσει χωρίς να του «την πέσεις» ευθέως. Ο τρόπος δεν υπαγορεύεται, αλλά είναι ιδιαίτερος για κάθε άνθρωπο.

Και φτάσαμε 2-3 μέρες πριν φύγεις. Πάρε λοιπόν πρωτοβουλία, αν σου αρέσει πραγματικά αυτός ο άντρας. Κάλεσέ τον να βγείτε και εκεί πες του πως σου αρέσει η παρέα του και το νησί και πως θα ήθελες να διατηρήσετε επαφή και να ανταλλάζετε επισκέψεις, αν κι εκείνος το επιθυμεί. Κάλεσέ τον άμεσα στην Αθήνα με την ευκαιρία κάποιας εκδήλωσης ή κάποιας γιορτούλας που θα οργανώσεις στο σπίτι σου, να γνωρίσει φίλους σου και να βγείτε στα μέρη που σου αρέσουν. Βλέπεις πώς θα αντιδράσει.

Αν δεχτεί με ενθουσιασμό και δεσμευτεί (όχι να πει «θα δούμε» ή «κάποια φορά»), η ιστορία συνεχίζεται και έχει πιθανότητα εξέλιξης.

Αν είναι πάλι αόριστος, πες του ειλικρινά πως επειδή τον βλέπεις διστακτικό, αφήνεις σ’ εκείνος την πρωτοβουλία της επικοινωνίας. Οπότε φεύγεις και μάλλον καλύτερο είναι να τον ξεχάσεις.

Αν συνεχίσετε, λάβε υπόψη το χαρακτήρα του. Πάντα εσύ θα χρειάζεται να κάνεις βήματα στη σχέση σας (αν δημιουργηθεί), να προβλέπεις και να οργανώνεις. Σου αρέσει αυτό;

1 σχόλιο:

  1. Δημήτρης Κατσούλης10 Αυγούστου 2013 στις 9:53 μ.μ.

    Απόλυτα στοχευμένη απάντηση! Με το "θα δούμε" δεν προχώρησε κανείς στην ζωή. Αντιθέτως, ο αυτοσχεδιασμός, η τόλμη, η αποφασιστικότητα και η σιγουριά της ολοκληρωμένης προσωπικότητας είναι τα στοιχεία που θα σε οδηγήσουν στον "Παράδεισο" της ευτυχίας, χωρίς να παραμονεύει ο Άγιος Πέτρος στην είσοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.