Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Υιοθεσία


Ειμαι 30 ετων και ο συντροφος μου 29. Γνωριζομαστε απο παιδια, αλλα τους τελευταιους 4 μηνες ειμαστε ζευγαρι. Ειμαστε απο το ιδιο χωριο.
Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου ολη η κλειστη κοινωνια του χωριου γνωριζε οτι ο Α ειναι υιοθετημενος. Ημουν τοσο σιγουρη οτι το ξερει και ο ιδιος....Αλλα απ’ ο,τι φαινεται εκανα λαθος. Σε γενικες συζητησεις παλαιοτερα προσπαθουσα διακριτικα να μαθω αν το ξερει αλλα κατι δεν μου κολλουσε. Θεωρησα οτι επειδη ειναι κατι πολυ προσωπικο ισως θελει χρονο μαζι μου για να ανοιχτει.
Με προβληματιζει το θεμα γιατι περνουσε ο καιρος και ο Α μου ειχε πει πως ο,τι ηταν σημαντικο για τη ζωη του μου το εχει πει.

Σημερα το βραδυ σε μια κουβεντα για ανωνυμα τηλεφωνηματα μου ειπε χαριτολογωντας. Πριν 2-3 χρονια με επαιρνε μια κυρια και μου ελεγε: ''Εισαι υιοθετημενος!'' και το εκλεινε.
Τι να κανω; Διαβασα πολυ. Ξερω οτι δεν πρεπει να το μαθει απο μενα, ουτε απο κανεναν τριτο. Πρεπει να το μαθει απο τους γονείς που τον μεγάλωσαν.
Αλλα απ ο,τι φαινεται δεν εχουν σκοπο... Ειναι σε μεγαλη ηλικια πια, θα επρεπε να του το εχουν πει, θα καταρρευσει ο κοσμος του τωρα.

Δεν μπορω να μεινω ετσι όμως, ειναι αδικο να του κρυβουν κατι τετοιο, εχει δικαιωμα να μαθει! Πώς να το χειριστω ομως που οι γονεις του δεν ξερουν καν για τη σχεση μας, την κραταμε κρυφη λογω κλειστης κοινωνιας.
Ε.


 

Και βέβαια ο Α έχει δικαίωμα να μάθει την αλήθεια και είναι μεγάλο λάθος των γονέων του που δεν του το έχουν πει. Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει να το μάθει από κάποιον συγχωριανό από αμέλεια ή/και από κακόβουλη διάθεση.

Μια λύση θα ήταν να μιλήσεις εσύ στους γονείς του τώρα, ως παιδική φίλη. Άλλη επιλογή είναι να το κάνεις όταν εκείνοι μάθουν για τη σχέση σας και την αποδεχτούν. Στις περιπτώσεις αυτές μην είσαι σίγουρη πως θα του το πουν με τις αντιλήψεις και την ηλικία που έχουν, και μάλλον θα γίνεις άδικα η «κακιά».

Μια άλλη λύση είναι να μιλήσεις σε κάποιον συγγενή ή φίλο των γονέων του, ο οποίος έχει επιρροή πάνω τους ή ίσως σε κάποιο άτομο που όλοι σέβονται στο χωριό, να του εκθέσεις την κατάσταση και εκείνος  να τους μιλήσει και να τους πείσει να αποκαλύψουν την αλήθεια.

Οι γονείς πιστεύουν πως το μυστικό τους είναι ασφαλές, αλλά το παράδειγμα του τηλεφωνήματος αποτελεί πολύ καλό επιχείρημα σε κάθε περίπτωση.

Αν οι προηγούμενες συμβουλές δεν μπορούν να εφαρμοστούν, θα πρότεινα να περιμένεις. Η γνωριμία σας είναι μακροχρόνια, αλλά η σχέση σας είναι βραχυχρόνια. Αν όλα πάνε καλά και σε 1-2 χρόνια προγραμματίζετε κοινό μέλλον, τότε πρέπει να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Να μιλήσεις στους γονείς του, να τους πεις πως γνωρίζεις για την υιοθεσία όπως όλοι, και τους παρακαλείς να την αποκαλύψουν γιατί αλλιώς θα το κάνεις εσύ. Δεν μπορείς να ανεχτείς να ξεκινήσεις οικογένεια βασισμένη σε ένα ψέμα, το οποίο κάποια στιγμή θα αποκαλυφτεί από άλλους και ο Α θα ζητήσει το λόγο τόσο από τους γονείς όσο και από σένα. Πιστεύω πως έτσι θα πεισθούν. Αν δεν το κάνουν, τότε πρέπει να το κάνεις εσύ. Προσοχή: όχι τώρα, αλλά αν και όταν η σχέση σας πάει να γίνει γάμος και οικογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.