Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Συνεχίζεται…

Η φίλη της ανάρτησης «Πάρε πρωτοβουλία» μας έγραψε τη συνέχεια της καλοκαιρινής γνωριμίας της.

Έκανα ό,τι μου είχες πει! Στο κατά λέξη: κρατώ μια χαλαρή στάση, και για ένα διάστημα είχα σταματήσει να επικοινωνώ. Του είχα στείλει ένα μήνυμα που νομίζω πως ήταν φανερό το ενδιαφέρον μου: μου είχε κλείσει ένα μήνυμα έτσι «να περνάς τέλεια» και εγώ του απάντησα «θα περνώ τέλεια αν κάνεις καμιά βόλτα στην Αθήνα». Γελώντας σκέφτομαι πώς να το πήρε; Αλλά δυστυχώς δεν θα το μάθω αυτό! Αυτό το μήνυμα δεν το απάντησε ποτέ.

Μετά από πολύ καιρό και σε ένα πλαίσιο να είμαι χαλαρή και δεν τρέχει και κάτι, του στέλνω ένα email που του αναφέρω πόσο όμορφα είχα περάσει ένα βράδυ σε μια έξοδο και τον ρωτούσα τι κάνει, πολύ χαλαρά και ανέμελα! Και μου απαντά πως είναι με την δουλειά του στο εξωτερικό και θα είναι στην Αθήνα την Παρασκευή να μιλήσουμε και αν είναι να βγούμε το βράδυ…

Κουφάθηκα, δεν περίμενα αυτό! Και αναρωτιέμαι γιατί; Θα μπορούσε άνετα να το είχε αποφύγει.

Βρήκαμε τελικά, εγώ ήμουν με μια φίλη και αυτός με φίλους από τα φοιτητικά του χρόνια. Πολύ καλά παιδιά όλα τους! Αυτό με κάποιο τρόπο με καθησύχασε πως δεν έχω να κάνω με κάποιον πρωταθλητή του φλερτ. Το κλίμα ήταν πολύ καλό! Πέρασα υπέροχα! Και όταν ήρθε ο αποχαιρετισμός, ο φίλος του που τον φιλοξενούσε (οι άλλοι έφυγαν στην διάρκεια της βραδιάς) μου είπε θα τα ξαναπούμε, και ο Χ ήταν πολύ καλός μαζί μου! Με κοιτούσε στα μάτια και μου είπε πως εμείς μιλάμε και πως με περιμένει στο νησί. Αυτό με ρώτησε και ο φίλος του, πότε θα πάω στο νησί. Έρχεται η γιορτή του και είναι αργία, τι θα ήταν το καλύτερο να κάνω;

Εγώ στην έξοδο ήμουν πολύ χαμογελαστή και προσηνής, αλλά όχι υπερβολική ούτε φλέρταρα, με την λογική πως εγώ έχω δείξει με το μήνυμα μου τις προθέσεις μου… δεν έχω κάτι άλλο να πω. Αυτός άκουγε με ενθουσιασμό αυτά που έλεγα, συμφωνούσε μαζί μου και με ρώτησε τι άλλο κάνω στη ζωή μου εκτός δουλειάς. Αυτή την ερώτηση μου είχε κάνει και την άλλη φορά που είχαμε βρεθεί τα δύο μας μόνοι.

Είμαι αποφασισμένη να μην επενδύσω! Δεν είναι βιώσιμο το σχήμα έτσι και αλλιώς. Παρόλα αυτά θα ήθελα να καταλάβω, αν μπορώ. Και μου αρέσει. Είναι ξύπνιος, έχει τρόπους, είναι και γλυκούλης και με εκτιμά! Ε, γι’ αυτό το συζητώ.

Β.

Διαβάζοντας το μήνυμά σου, αναρωτήθηκα τι το καινούργιο αποκόμισα για τον Χ και για το πώς σε βλέπει και η απάντηση ήταν: τίποτα απολύτως!

Σίγουρα δείχνει να σε συμπαθεί, σίγουρα περνάτε καλά όταν βγαίνετε, αλλά πρωτοβουλία δεν παίρνει για κάτι παραπάνω. Με τα μηνύματα έδειξες τις προθέσεις σου, αλλά δεν είδα ανταπόκριση. Αναρωτιέμαι, αν δεν τύχαινε να του στείλεις μήνυμα λίγες μέρες πριν περάσει από την Αθήνα, θα σου τηλεφωνούσε ο ίδιος να βγείτε; Φυσικά και θα μπορούσε να το είχε αποφύγει, αλλά θα μπορούσε και να το έχει επιδιώξει ο ίδιος. Αυτό που έγινε είναι μια μέση κατάσταση.

Η όμορφη βραδιά που περάσατε με φίλους και το ενδιαφέρον του στη συζήτηση μου θυμίζουν αντίστοιχες εξόδους το καλοκαίρι στο νησί. Όλα ωραία, αλλά πρωτοβουλία από μέρους του καμία.

Το μόνο στοιχείο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος είναι η πρόσκληση στο νησί με την ευκαιρία της γιορτής του. Θα έλεγα να πας, χωρίς όμως να επενδύσεις σε μια πιθανή συνέχεια. Αργία είναι, το νησί σου αρέσει και καλό είναι να ξαναβρεθείς μαζί του κάποιες μέρες μήπως και έρθετε πιο κοντά. Βέβαια εκεί, αφού σε κάλεσε για τη γιορτή του και αφού δεν είναι πλέον καλοκαίρι ώστε να υπάρχουν πολλές από τις παρέες που είχες, θα πρέπει να ασχοληθεί πολύ μαζί σου. Μια πρόσκληση με φίλους τη μέρα της γιορτής  του δεν σημαίνει τίποτα. Ενδιαφέρον θα πει να περάσει πολύ χρόνο μαζί σου στις «χειμερινές» συνθήκες της ζωής του. Λυπάμαι όμως που δεν θα είμαι αισιόδοξη για κάτι παραπάνω. Αν ενδιαφερόταν πραγματικά θα επικοινωνούσε μαζί σου από τότε που έφυγες από το νησί, θα είχε επιδιώξει να ξαναβρεθείτε και σίγουρα θα ήταν αυτός που θα σου τηλεφωνούσε να βγείτε τώρα που πέρασε από την Αθήνα, και μάλιστα να βγείτε μόνοι οι δυο σας.

Είτε είναι αναποφάσιστος, είτε δεσμευμένος, είτε άτομο που δεν παίρνει πρωτοβουλίες είτε ο,τιδήποτε άλλο, πάντως δεν δείχνει για σένα ερωτικό ενδιαφέρον ως τώρα. Κανείς δεν ξέρει για το μέλλον και αν θέλεις μπορείς να επιμείνεις, αλλά χωρίς να επενδύσεις. Εξάλλου και τα ταξιδάκια και οι έξοδοι με ενδιαφέροντα άτομα είναι όμορφες και πρέπει να τις επιδιώκεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.