Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Δύσκολη φάση ζωής

.....................................
Και σκεφτηκα, που πηγε αυτη η αγαπη και τα μεγαλα λογια που μου έλεγε?? Μηπως ηθελε και αυτος να ξεπερασει την πρωην??Μήπως τελικα είναι επιπόλαιος και λεει απο τη αρχη μεγαλες κουβέντες? Κι εγώ ένιθα τύψεις 2 μηνες και στεναχωριομουν άσκοπα??Ήταν δηλαδή από την αρχή αποτυχημένο το εγχείρημα?? Λένε πως μετά από εναν χωρισμό πρεπει να κοιτας μπροστα κι εγω το προσπάθησα αλλα τώρα νιώθω μεγάλη απογοήτευση. Είμαι αποτυχημένη με τους άνδρες??

Μετά το χωρισμό μου από τη δίχρονη σχέση μου και μετά δε σας κρύβω πως προβληματίστηκα πολύ και άρχισα να διαβαζω βιβλια αυτοβελτίωσης για να καταλάβω τι συμβαινει και τι πρεπει να κανω για να δυναμώσω. Είμαι απαισιοδοξη λόγω των καταστασεων που εχω ζήσει, πολύ ανασφαλης και αγχώδης.

Από εδώ και πέρα τι κάνω;; Πως μπορώ να είμαι ευτυχισμένη χωρις έναν αντρα δίπλα μου??Από που θα αντλήσω δύναμη??Δε σας κρύβω πως μετά και την αποτυχημένη αυτή προσπάθεια να κάνω σχέση μετα τον επίπονο χωρισμό φοβάμαι να ξανακανω κατι. Έιναι καλυτερα να μεινω μονη ενα διάστημα λέτε?? Από την άλλη να περιμένω πάλι τον κεραυνοβολο έρωτα ή να ακόυσω τη λογική?? Είμαι πραγματικά σε μια κατάσταση που νιώθω πως κατι πρεπει να αλλάξω, τα παιρνω όλα πολύ βαριά, νιώθω μεγάλη απογοήτευση.

Θα ήθελα να μου γράψετε την άποψη σας ως άνθρωπος που έχει εξαιρετικές γνώσεις πάνω στην ψυχολογία. Tι πρέπει να κάνω για να νιώσω καλύτερα?? Ειχα πάει 4 φορές στον ψυχίατρο που παρακολουθεί την αδερφή μου τότε που είχα χωρίσει, έβγαλα καποια πράγματα αλλά δε μπορώ να πω, πως βοηθήθηκα και πολύ. Τα οικονομικά μου πλέον δεν είναι καλά καθόλου και διαβάζω καθημερινα βιβλία αυτοβελτίωσης.

A.

Δημοσιεύω μόνο το τελευταίο κομμάτι από το μακροσκελές μήνυμά σου και απαντώ σε κάθε επιμέρους ερώτηση:

Και σκεφτηκα, που πηγε αυτη η αγαπη και τα μεγαλα λογια που μου έλεγε?? Μηπως ηθελε και αυτος να ξεπερασει την πρωην??Μήπως τελικα είναι επιπόλαιος και λεει απο τη αρχη μεγαλες κουβέντες?

Ναι, πολλοί λένε μεγάλα λόγια στην αρχή, για διάφορους δικούς τους λόγους που δεν αξίζει να απαριθμήσουμε άλλη μια φορά. Το θέμα είναι πόσο τους πιστεύουμε… Την ουσία της σχέσης μόνο ο χρόνος τη δείχνει.

Κι εγώ ένιωθα τύψεις 2 μηνες και στεναχωριομουν άσκοπα??Ήταν δηλαδή από την αρχή αποτυχημένο το εγχείρημα??

Ένιωθες τύψεις που δεν ήσουν αρκετά θερμή μαζί του… και γιατί να νιώθεις τύψεις; Καθένας μας είναι αυτός που είναι και φέρεται ανάλογα με αυτό που του εμπνέει ο σύντροφός του.

Λένε πως μετά από εναν χωρισμό πρεπει να κοιτας μπροστα κι εγω το προσπάθησα αλλα τώρα νιώθω μεγάλη απογοήτευση.

Ναι, μετά από ένα χωρισμό, παίρνεις το χρόνο σου να τον ξεπεράσεις και στη συνέχεια προχωρείς τη ζωή σου. Αν κάνεις σχέση αμέσως μετά το χωρισμό, αυτή είναι κατά κανόνα αποτυχημένη γιατί γίνεται από αντίδραση και όχι από πραγματική επιλογή του συγκεκριμένου ατόμου.

Είμαι αποτυχημένη με τους άνδρες??

-Κάποιες αποτυχημένες σχέσεις δεν σημαίνουν ένα αποτυχημένο άτομο, ούτε προδιαγράφουν μελλοντικές αποτυχίες.

-Αν δεν είσαι εσύ καλά ψυχολογικά, πώς μπορείς να κάνεις καλές σχέσεις;

 Μετά το χωρισμό μου από τη δίχρονη σχέση μου και μετά δε σας κρύβω πως προβληματίστηκα πολύ και άρχισα να διαβαζω βιβλια αυτοβελτίωσης για να καταλάβω τι συμβαινει και τι πρεπει να κανω για να δυναμώσω. Είμαι απαισιοδοξη λόγω των καταστασεων που εχω ζήσει, πολύ ανασφαλης και αγχώδης.
Από εδώ και πέρα τι κάνω;;


Έχεις ζήσει πολύ δύσκολα εφηβικά και νεανικά χρόνια και πρέπει ν κάνεις κάτι γι’ αυτό για να μην προδιαγράψουν αυτές οι δυσκολίες την υπόλοιπη ζωή σου. Η μόνη λύση είναι η προσωπική ανάπτυξη.

Πως μπορώ να είμαι ευτυχισμένη χωρις έναν αντρα δίπλα μου??Από που θα αντλήσω δύναμη??

Δύναμη και ευτυχία πρέπει αν μπορεί ο άνθρωπος να αντλεί αρχικά από τον εαυτό του και μόνο τότε έχει τη δυνατότητα να κάνει επιτυχημένες σχέσεις.

Δε σας κρύβω πως μετά και την αποτυχημένη αυτή προσπάθεια να κάνω σχέση μετα τον επίπονο χωρισμό φοβάμαι να ξανακανω κατι. Είναι καλυτερα να μεινω μονη ενα διάστημα λέτε?? Από την άλλη να περιμένω πάλι τον κεραυνοβολο έρωτα ή να ακόυσω τη λογική?? Είμαι πραγματικά σε μια κατάσταση που νιώθω πως κατι πρεπει να αλλάξω, τα παίρνω όλα πολύ βαριά, νιώθω μεγάλη απογοήτευση.

Μετά από ένα χωρισμό καλό είναι να βρούμε πρώτα τον εαυτό μας. Αυτό άλλος το κάνει με μοναξιά, άλλος με μια ελαφριά σχέση. Το θέμα όμως εξακολουθεί να είναι η προσωπική ανάπτυξη.

Θα ήθελα να μου γράψετε την άποψη σας ως άνθρωπος που έχει εξαιρετικές γνώσεις πάνω στην ψυχολογία. Tι πρέπει να κάνω για να νιώσω καλύτερα?? Ειχα πάει 4 φορές στον ψυχίατρο που παρακολουθεί την αδερφή μου τότε που είχα χωρίσει, έβγαλα καποια πράγματα αλλά δε μπορώ να πω, πως βοηθήθηκα και πολύ. Τα οικονομικά μου πλέον δεν είναι καλά καθόλου και διαβάζω καθημερινα βιβλία αυτοβελτίωσης.

Τα βιβλία αυτοβελτίωσης (συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου, βέβαια!) καλά είναι για να πάρεις μια ιδέα για κάποια πράγματα, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να βρεις από μόνη σου λύση σε σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Επιπλέον, υπάρχει πιθανότητα να γίνουν παρανοήσεις και να καθοδηγηθείς σε λάθος δρόμους. Ούτε τα χάπια είναι λύση. Αντιλαμβάνομαι την οικονομική δυσκολία, αλλά καλό είναι να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να βάλεις πρώτη την ψυχική σου υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.