Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Δεν έχω κάνει ποτέ σχέση

Είμαι 37 χρονών, αρκετά εμφανίσιμος. Μισώ τη δουλειά μου και κάποια στιγμή θα θελα να βγάζω τα προς το ζην ζωγραφίζοντας πορτραίτα στον δρόμο. ( Έχω αρχίσει δηλαδή δειλά - δειλά). Είχα έναν αυστηρό πατέρα και μια καλή μητέρα.

Το πρόβλημά μου είναι πως είμαι ακόμα παρθένος, δεν έχω κάνει σχέση ποτέ. Έχω μεγάλη ανάγκη το σεξ και το γυναικείο χάδι.  Οι γυναίκες με συμπαθούν πολύ και εγώ τις συμπαθώ. Όσες φορές ερωτεύτηκα η απάντηση ήταν αρνητική και ότι με έβλεπαν φιλικά.

Κάνω ομαδική ψυχοθεραπεία εδώ και 10 χρόνια. Οι θεραπευτές μου και η ομάδα είναι πολύ καλοί και βοηθητικοί. Ύστερα από τόσα χρόνια θεραπείας αισθάνομαι απολύτως κανονικός. Είμαι αρκετά κοινωνικός. Κάθε μέρα είμαι έξω. Συχνάζω σε μία κατάληψη όπου συμμετέχω σε δραστηριότητες.

Είμαι αισιόδοξος όμως. Λέω να φλερτάρω συνέχεια για να συνηθίσω. Δεν το βάζω κάτω. Εσείς έχετε καμιά ιδέα  για το τι πρέπει να κάνω; Η ζωή είναι πολύ μικρή γι αυτό δεν φοβάμαι τις αποτυχίες.

Χ

 Με προβλημάτισε πολύ το μήνυμά σου. Δεν βλέπω κάποιον αντικειμενικό λόγο για να μην έχεις ξεκινήσει σχέσεις. Λες πως είσαι εμφανίσιμος, κοινωνικός, φλερτάρεις και κάνεις ομαδική θεραπεία. Όλα αυτά είναι μια χαρά…

Όταν όμως ένα άτομο λέει πως θέλει πολύ να κάνει σχέση αλλά αυτό «δεν συμβαίνει» επί πολλά χρόνια, αυτό σημαίνει πως ένα υποσυνείδητο κομμάτι του ατόμου αυτού στην πραγματικότητα δε θέλει σχέσεις. Μπορεί να είναι εσωτερικοί φόβοι ή βιώματα των παιδικών χρόνων, τα οποία δεν συνειδητοποιείς αλλά καθορίζουν υποσυνείδητα στάσεις αρνητικές προς τις σχέσεις.

Δεν ξέρω πόσο σε ωφελεί η ομαδική θεραπεία, αν δεν τα έχεις συζητήσει όλα αυτά και με δεδομένο πως δεν έχεις δει αποτέλεσμα τόσα χρόνια. Μάλλον πρέπει να στραφείς προς την ατομική θεραπεία, όπου θα δουλευτείς εξατομικευμένα.

5 σχόλια:

  1. egw eimai 19 xronon kai pote mou den eixa sxesi.. san antras ime ntropalos alla oses fores piga na kano kinisi panta itan arnitiki... vlepo atoma pou einai poli asxima apo mena oi opoioi exoun sxesi. twra niotho oti an paw na miliso se kapia kopela pali tha paro arnitiki apantisi. episis pote mou den ixa tin tixi na exo kopeles gia files...
    niotho san kataramenos apenanti stis ginekes kai oti pote mou den tha vro kopela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε και εγω εχω το ιδιο προβλημα με εσενα δηλαδη ειμαι 38 χρονω και ειμαι ακομα παρθενος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ιδιο κι εγω φιλε μου,38 και παρθενος!

      Διαγραφή
    2. Μία από τα ίδια κι εγώ...Ενώ είχα αρκετές σχέσεις δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω διείσδυση...Στα 38 μου πια...

      Διαγραφή
  3. Εγω 29 και επισης το ιδιο προβλημα. Αστα να πανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.