Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Σχέση από μακριά

Είμαι με το αγορι μου 2 χρονια. Εγω ειμαι 25 και αυτος 30. Εδωσε καποιες εξετασεις για δουλειά και περασε οχι στην Αθηνα αλλα σε νησι, και απο Σεπτεμβρη φευγει. Εχω χαρει παρα πολυ γιατι ειναι πολυ καλη επαγγελματική ευκαιρια. Αλλα ειμαι πολυ λυπημενη και κλαιω γιατι θα φυγει και δεν θα βρισκομαστε. Δεν θα μπορουμε να κρατησουμε την σχεση μας απο αποσταση, ειναι λιγο δυσκολο. Εκει αυτος θα φτιαξει μια καινουργια αρχη, γιατι θα μεινει εκει για παντα. Εγω εδω εχω τη δουλεια μου. Αρα η μονη λυση ειναι ο χωρισμος. Σας ευχαριστω παρα πολυ που διαβαστε το μνμ μου...θα χαρω πολυ να μου δωσετε την συμβουλη σας.

Χ

Για τις σχέσεις από απόσταση έχουμε μιλήσει πολλές φορές. Ναι, είναι δύσκολες αλλά όχι ακατόρθωτες. Οι δυσκολίες αποδεικνύουν τη δύναμη μιας σχέσης, αν βέβαια υπάρχει βαθιά αγάπη και απόφαση και από τους δυο να τη διατηρήσουν.
Συζήτησες με το αγόρι σου πώς αισθάνεται εκείνος, τι σκοπούς έχει για τη σχέση σας και πώς σκοπεύει να την αντιμετωπίσει; Κάντε μια σοβαρή συζήτηση και ανταλλάξτε απόψεις, συναισθήματα και στόχους. Σχετικά με τους στόχους, και η απάντηση «δεν ξέρω ακόμα» είναι δεκτή.
·         Αν τουλάχιστον ο ένας ή και οι δυο σας δηλώσετε πως δεν αντέχετε την απομάκρυνση, τότε δε μένει παρά να χωρίσετε. Δεν αντέχουν όλες οι σχέσεις στις δυσκολίες και μια σχέση που δεν αντέχει στην απόσταση δεν θα άντεχε και σε άλλες δοκιμασίες
·         Αν και οι δυο συμφωνήσετε πως αγαπιέστε και θέλετε να δώσετε στη σχέση σας την ευκαιρία να διατηρηθεί, μπορείτε να δοκιμάσετε τη σχέση από μακριά και όσο κρατήσει. Δεν πάει και σε άλλη χώρα! Μπορείτε να υπολογίστε τα οικονομικά σας και τον ελεύθερο χρόνο σας και να δείτε πόσο συχνά μπορείτε να βρίσκεστε. Σήμερα που υπάρχουν τα κινητά, email, fb, skype η επικοινωνία είναι πολύ εύκολη, δύσκολη όμως για ένα ζευγάρι που έχει συνηθίσει να είναι συνέχεια μαζί. Προσοχή: Καλό είναι να έχετε προσυμφωνήσει πως θα χωρίστε πολιτισμένα αν ο ένας κάνει τη ζωή του άλλου δύσκολη με παράπονα και ζήλειες ή αν ο ένας από τους δυο δεν αντέξει και ενδιαφερθεί για κάποιο άλλο άτομο.
·         Στις σημερινές δουλειές δεν υπάρχει «πάντα», ούτε στη δική σου ούτε στη δική του. Δεν μπορώ να φανταστώ ποια δουλειά μπορεί να παρέχει στο φίλο σου μονιμότητα χωρίς καμιά πιθανότητα μετάθεσης για όλη του τη ζωή. Κάτι μπορεί να αλλάξει… Και η δική σου δουλειά, κανείς δεν εξασφαλίζει πως θα είναι για μια ζωή. Αν η σχέση σας είναι σοβαρή, ίσως θα μπορούσες να μετακομίσεις κι εσύ στο νησί, αλλά υπό προϋποθέσεις: πως πρώτα θα βρεις δουλειά και πως θα ζήσετε μαζί με πιθανότητα σταθεροποίησης. Προς Θεού, μη μετακινηθείς αν κι εκείνος δεν είναι τόσο ενθουσιώδης για τη σχέση σας όσο εσύ και αν ΠΡΩΤΑ δε βρεις δουλειά εκεί. Ειδικά μάλιστα αν η δουλειά σου δεν σου αρέσει, ίσως είναι μια ευκαιρία να κάνεις κι εσύ κάτι καινούργιο.
Συμφωνώ πως η σχέση σας θα περάσει δυσκολίες, αλλά είναι μακροχρόνια και είναι καιρός να αποδείξει την αξία της.

1 σχόλιο:

  1. Αμα πηγαίνεις και συ κάποιες φορές κατι γίνεται. Εσυ δουλεύεις? Και παρεπιπτόντως τι εξετάσεις είναι αυτές για δουλειά? Σε τι αντικείμενο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.