Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Ψέμα στους γονείς

Είμαι 21 χρονών κι ο σύντροφος μου 42. Η σχέση μας ξεκίνησε πριν 9 μήνες και είναι όλα καλά μεταξύ μας, υπάρχει αγάπη και το δείχνει ο ένας στον άλλο. Εγώ το απολαμβάνω και είμαι ευτυχισμένη. Μέχρι τώρα δεν είχα πει τίποτα στους γονείς μου γιατί ήθελα να δω πώς θα εξελιχθεί η σχέση και αν ήταν αξιόλογο να τους το πω. Αποφάσισα να τους μιλήσω πριν 2 βδομάδες και η αντίδρασή τους ήταν πολύ άσχημη. Θεωρούν τη σχέση αυτή "άρρωστη" κι ανήθικη κι έφτασαν στο σημείο να με βάλουν να διαλέξω ή να μείνω με εκείνους ή με το σύντροφο μου. Αναγκάστηκα να τους πω αυτό που ήθελαν ν' ακούσουν (ότι δηλαδή θα μείνω μαζί τους και θα διακόψω τη σχέση) γιατί δεν μπορούσα να τους βλέπω τόσο στενοχωρημένους εξαιτίας μου αλλά και για να κερδίσω χρόνο να σκεφτώ πώς θα τους αντιμετωπίσω γιατί δεν θέλω να χαλάσω τη σχέση μου μαζί τους. Ούτε και να χωρίσω θέλω όμως επειδή μου το ζητάνε. Έχουν ηρεμήσει αλλά εγώ μέσα μου βασανίζομαι. Τι θα κάνω όταν καταλάβουν ότι τους είπα ψέματα; Πώς θα τους πείσω ότι η σχέση αυτή δεν είναι ανήθικη κι αρρωστημένη όπως νομίζουν; (Θεωρούν ότι έχω κάποιο πρόβλημα εφόσον αντιλαμβάνομαι φυσιολογική αυτή τη σχέση).    

Χ.

Αρχικά σε παραπέμπω στην ανάρτηση «Σχέση με μεγάλη διαφορά ηλικίας», 18/7/13,    όπου αναλύω τις απόψεις μου και δίνω συμβουλές για τις σχέσεις αυτού του είδους.

Επιπλέον, εσύ είσαι πολύ μικρή, δεν ξέρω αν είχες άλλες αξιόλογες σχέσεις στη ζωή σου -πιθανότατα όχι-  και το διάστημα της σχέσης σου δεν είναι ακόμη πολύ μεγάλο. Προτείνω λοιπόν γενικά να τηρήσεις «συντηρητική» στάση, εξετάζοντας αν τα συναισθήματά σου και του συντρόφου σου είναι αυθεντικά, όπως και να δεις πώς θα εξελιχτεί η σχέση με το χρόνο.

Δεν βλέπω γιατί έπρεπε να ενημερώσεις τους  γονείς σου για τη σχέση σου. Μια νέα, ενήλικη κοπέλα μπορεί να έχει όποια σχέση θέλει χωρίς οι γονείς να γνωρίζουν λεπτομέρειες.  Ειδικά αν οι γονείς είναι προσκολλημένοι στα στερεότυπα ή/και δεν υπάρχει καλή επικοινωνία γονέα-παιδιού, δεν χρειάζεται να ενημερώνονται. Κανένας δεν ξέρει το μέλλον μιας σχέσης και ίσως η ενημέρωση γίνει αφορμή για άσκοπες φασαρίες. Οι φασαρίες αυτές αξίζει τον κόπο να γίνουν μόνο αν και όταν το παιδί πάρει μια απόφαση ζωής, όπως να συζήσει ή να παντρευτεί με έναν «αταίριαστο».  Αλήθεια, ο σύντροφός σου συμφώνησε να το πεις στους γονείς; Τι προθέσεις έχει και τι άποψη είχε για την αποκάλυψη αυτή; Οι περισσότερες σχέσεις κάνουν τον κύκλο τους και τελειώνουν, ειδικά όταν το ένα τουλάχιστον μέλος είναι πολύ νεαρό. Αν ονειρεύεσαι κοινό μέλλον, εύχομαι εσύ να είσαι η εξαίρεση, αλλά η στατιστική των σχέσεων έτσι λέει…

Εννοείται πως θα διατηρήσεις τη σχέση σου έστω κι αν οι γονείς διαφωνούν. Είναι δική σου ζωή και εσύ θα φέρεις τις όποιες συνέπειες των επιλογών σου. Δες πώς θα εξελιχτεί η σχέση σου και μετατόπισε τις σοβαρές αποφάσεις και αποκαλύψεις προς το μέλλον. Με τους γονείς, αφού κατέφυγες στο ψέμα, διατήρησέ το. Να είσαι διακριτική και να ζητήσεις από το σύντροφό σου να προσαρμοστεί. Διατηρήστε τη σχέση σας όσο είναι καλή και βλέπετε τι θα κάνετε στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.