Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Έντονη εξωσυζυγική σχέση

Είμαι παντρεμένη 4 χρόνια, με παιδί 2 ετών. Με τον άντρα μου γνωριζόμαστε και είμαστε μαζί 14 χρόνια, από όταν ήμασταν φοιτητές.

Πριν από αρκετά χρόνια, όταν ήμασταν μόνο σε σχέση, γνώρισα κάποιον στο εργασιακό μου περιβάλλον με τον οποίο πολύ σύντομα ξεκίνησε ένα αρκετά έντονο φλερτ και μια -όπως έδειχνε-αμοιβαία έλξη.

Με τον άνθρωπο αυτό εξακολούθησε η ίδια κατάσταση πολλά χρόνια. Άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι έπαιζε πιο σημαντικό ρόλο από ό,τι νόμιζα και άρχισα να αισθάνομαι ότι ήμουν ερωτευμένη. Δυο φορές αποφάσισα να τον συναντήσω και να συζητήσουμε για αυτή την κατάσταση, προσδοκώντας ότι θα μου απαντούσε ότι υπάρχει κάτι από την πλευρά του. Αντίθετα, μου μίλησε για τη φιλία και την εκτίμηση μεταξύ μας και τίποτα παραπάνω. Και τις δυο φορές απογοητεύτηκα και απομακρύνθηκα.

Στο μεταξύ η σχέση με το σύντροφό μου περνούσε σκαμπανεβάσματα και για κάποιο διάστημα διακόψαμε. Ο σύντροφός μου δεν δέχθηκε ποτέ να απομακρυνθούμε.  Ενώ τα προβλήματα στη σχέση μας έδειχναν πιο έντονα από ποτέ, αποφασίσαμε να παντρευτούμε.

Φτάσαμε στα 4 χρόνια πριν από το σήμερα. Μόλις μισό χρόνο μετά το γάμο, το φλερτ με αυτόν τον άνθρωπο άρχισε να ξαναγίνεται πιο έντονο και βγήκε στην επιφάνεια η αμοιβαία επιθυμία να βρεθούμε ερωτικά. Δεν καταφέραμε να αντισταθούμε και τα τελευταία 3μιση χρόνια έχουμε κρυφή ερωτική σχέση που όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο έντονη. Ωστόσο, δεν υπάρχει κάτι παραπάνω από το ερωτικό κομμάτι.

Ήταν πάντα και συνεχίζει να είναι ένας πολύ κλειστός χαρακτήρας και, όπως και ο ίδιος ομολογεί, δεν μιλάει πολύ. Κάθε σχεδόν φορά μετά την επαφή μας, δείχνει απόμακρος. Μιλάμε σχεδόν καθημερινά, μόνο μέσω email, αλλά συνειδητοποιώ ότι γνωρίζω πολύ λίγα για έναν άνθρωπο με τον οποίο έχω έρθει τόσο κοντά και μάλιστα για ένα τόσο μεγάλο διάστημα. Ζει μόνος του και από όσο μου έχει πει δεν υπάρχει κάποια άλλη σχέση.

Πρέπει να αναφέρω ότι στην εγκυμοσύνη μου όπως και κάποιες φορές που δεν ήμουν καλά, θέλησε να με ρωτήσει τι έχω και να το συζητήσουμε, παρόλο που έχει δείξει ότι προτιμά σε δύσκολες συνθήκες να μην επεμβαίνει. Διατηρεί μια διακριτική θέση και δεν με έχει ποτέ πιέσει ούτε με έχει φέρει σε δύσκολη θέση.

Κάθε φορά ο σκοπός της συνάντησής μας είναι να βρεθούμε ερωτικά και αυτό με ενοχλούσε. Ήθελα να είχαμε πιο ουσιαστική επαφή. Ενώ μου έδειχνε ότι με νοιάζεται, ωστόσο δεν έδειξε ποτέ αν και πόσο είναι τρυφερός. Οι ερωτικές μας επαφές ήταν πάντα πολύ έντονες, διαπιστώνοντας ένα μεγάλο πάθος και επιθυμία του ενός για τον άλλον. Όσο περνούσε ο καιρός, άρχισα περισσότερο να δέχομαι ότι το να έρθουμε πιο κοντά, πιο τρυφερά, είναι μάλλον δύσκολο από την πλευρά του. Δεν πήρα ποτέ μια πρωτοβουλία γιατί δεν ήθελα να τον πιέσω.

Στο γάμο μου αρχικά δεν είχα αντιληφθεί τα προβλήματα. Με το χρόνο, όμως, κατάλαβα ότι με τον άντρα μου έχουμε απομακρυνθεί πολύ, τόσο ερωτικά όσο και ανθρώπινα. Πλέον αισθάνομαι ότι συμβιβάστηκα επειδή υπάρχει το παιδί. Ξέρω ότι έκανα πολλά λάθη και τα οποία με οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση. Ψάχνω τρόπο να ξεκαθαρίσω μέσα μου αλλά με φοβάμαι. Αυτόν τον άνθρωπο δεν μπορώ να τον βγάλω από μέσα μου. Με τον άντρα μου έπρεπε να είχαμε πάρει διαφορετικές αποφάσεις. Ακόμη και αν αποφασίσω να μην τον ξαναδώ ποτέ, θα συνεχίσει να είναι μέσα μου και δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να καταφέρω να μην τον ξαναδώ (το έχω εξάλλου προσπαθήσει...). Ψάχνω τρόπο να εξηγήσω τη συμπεριφορά του άλλου ανθρώπου, να καταλάβω τι σκέφτεται. Και από την άλλη, ψάχνω να βρω ποια είναι η λύση για την οικογένειά μου.

Χ.

Αντιλαμβάνεσαι κι εσύ πόσο αφύσικη είναι η κατάσταση στην οποία ζεις.

Ο γάμος σου πιστεύω πως έγινε από κεκτημένη ταχύτητα, από το φόβο του αγνώστου και ίσως λόγω στερεοτύπων. Πρόκειται για μια σχέση που έδειξε μετά από κάποιο διάστημα πως δεν επρόκειτο για σχέση ζωής. Αυτό φάνηκε τόσο από την ασταθή κατάσταση μεταξύ σας όσο και από το γεγονός της έντονης έλξης σου προς τον άλλον άντρα. Το γιατί προχώρησες σε γάμο και παιδί με τον άντρα αυτό θα πρέπει να το ψάξεις και να δεις σε ποιες προσωπικές ελλείψεις οφείλεται.

Όταν κάποιος δεν καλύπτεται από τη σχέση του, είναι φυσικό επακόλουθο να στραφεί αλλού. Ο άλλος άντρας είναι απόμακρος και μυστηριώδης και ίσως αυτός να είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους σε ελκύει τόσο. Ταυτόχρονα, δεν αποτελεί κίνδυνο για το γάμο σου και σου δίνει την ασφάλεια να κινείσαι και στα δυο «ταμπλό». Τι θα προσδοκούσες από αυτόν; Ίσως να έχετε μια κανονική σχέση η οποία θα σου έδινε το κίνητρο να διακόψεις το γάμο σου; Βλέπεις πως αυτό δεν σου το δίνει και το τι θα κάνεις με το γάμο σου είναι καθαρά προσωπική σου υπόθεση.

Δεν μπορώ να γνωρίζω τα κίνητρα του φίλου σου και τον τρόπο σκέψης του. Αν δεν σου κρύβει κάτι, είναι απλώς ένας άνθρωπος που του αρέσει να είναι στην ουσία μοναχικός, ανεξάρτητος και να απολαμβάνει μια ωραία ερωτική σχέση χωρίς συναισθηματική εμπλοκή και δεσμεύσεις. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός πως προχωρήσατε μόλις παντρεύτηκες, δηλαδή μόλις εξασφαλίστηκε πως δεν θα ζητούσες κάτι παραπάνω από αυτόν. Η επιλογή του αυτή μπορεί να οφείλεται σε κάποια γεγονότα της ζωής του στο παρελθόν ή απλώς στην προσωπικότητα και στις αξίες του. Αυτός είναι και αυτό μπορεί να σου δώσει τόσα χρόνια.  Τake it or leave it!

Πιστεύω πως ο γάμος σου πολύ δύσκολα θα μπορούσε να αποκατασταθεί και μόνο με μεγάλη προσπάθεια και των δυο σας και συμβουλευτική ζευγαριού. Ναι, κάνατε μεγάλα λάθη… Αν ήδη νιώθεις συμβιβασμένη σε ανέλπιδο γάμο, φρόντισε να φύγεις το συντομότερο για το καλό όλων σας. Μην περιμένεις από το φίλο σου να σε κινητοποιήσει σ’ αυτό, ούτε να σου υποσχεθεί πως θα είστε κανονικά μαζί. Ο γάμος σου είναι κάτι ανεξάρτητο από αυτόν και θα πρέπει να πάρεις μόνη την απόφασή σου. Υποψιάζομαι μάλιστα πως ίσως αν είσαι ελεύθερη ο φίλος σου μπορεί να απομακρυνθεί…

Διαχώρισε λοιπόν τις δυο καταστάσεις και κατά προτίμηση συνεργάσου με κάποιον ψυχολόγο να σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.