Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Σχέση με πρόσφατα χήρο


Είμαι 33 ετών. Εδώ και ενα μήνα περίπου εχει μπεί στηζωή  μου ο Ν., 38 ετών, που γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά. Πριν ακριβώς 10 χρόνια με είχε προσεγγίσει για να βγούμε και ενώ ήξερα ότι ήθελε σοβαρή σχέση και δεν αναζητούσε περιπέτειες όπως αρκετοι εκεί έξω, έκανα το λάθος τοτε να παρασυρθώ και να κανω την πρώτη μου σχέση με καποιον άλλον αρκετά μεγαλύτερό μου.  Η σχέση αυτή διατηρήθηκε 1 χρόνο και διαλύθηκε.

Ο Ν με έβλεπε στο δρόμο και ουτε καν με χαιρετούσε. Για πολλά χρόνια νόμιζα ότι δε με χωνευε και το κρατουσε μανιατικο. Δεν υπήρχε πλεον η παραμικρή ελπίδα να ξαναενδιαφερθεί. Παντρευτηκε μετά απο λιγα χρόνια, εκανε 2 παιδακια και εγώ απο τη μια λαθος σχέση στην άλλη, δεν μπορουσα να αφεθω σε κανεναν. Τα 4 τελευταια χρονια πολλες ατυχες γνωριμιες ειχα. Ολοι ψεμματα! Να με γεμίζουν ψευτιες για να πετυχουν με ριξουν...τους καταλάβαινα και έκανα πίσω αμέσως!

Πριν εναμισι μήνα ακριβως μου εστειλε μνμ ενας κοινος φίλος ότι η σύζυγος του Ν εφυγε από τη ζωη. Τα έχασα τελειως και στεναχωρήθηκα γιατί ήξερα χρόνια την κοπέλα! ήξερα ότι ειχε ενα πρόβλημα υγειας και πιστευα ότι είχε γίνει καλα. Εμείς σαν οικογενεια ενδιαφερθήκαμε να παμε να επισκεφτούμε τον Ν. Η χαρά του ητανε απεριγραπτη όταν μας είδε! Επειτα από τόσα χρόνια τον είχα απέναντί μου να κρατάει στη αγκαλιά του την κόρη του και να την ταιζει...εκει κοπηκα! Μας τόνισε ποσο πολλη βοήθεια χρειαζότανε, τα απογευματα κυρίως, γιατί τα πρωινά ευτυχώς είχε ήδη βρει νταντα για τα παιδάκια.

Και έτσι και ξεκίνησα να πηγαινω στο σπίτι του. Στην αρχη ντρεπόμουνα, όμως εκείνος και στο τηλεφωνο αλλά και όταν ειμασταν μαζι με διαβεβαίωνε οτι δεν χρειάζεται να νιώθω ασχημα και ενα βραδυ που μείναμε εως αργα, αφου κοιμήθηκαν τα παιδια, μου ανοιχτηκε και ειπε πως δε θέλει να με χασει..."Σε θελω όπως και τότε!" ειπε.... Μια άγκαλια ήτανε αρκετη για ερθουμε κοντα. Ξερω πως είναι νωρίς αλλα καναμε ενα λαθακι...και τώρα δεν μπορουμε εαν δε γίνει η ερωτική πράξη. Με θέλει πολύ και τον θέλω και εγώ.

Έχω εντονα συναισθηματα... Χαρα οταν νιωθω οτι και κεινος νιωθει πραγματα...φοβος οτι θα κανω βλακεια και θα τον χασω...αγχος...ολα μαζι με εχουν αναστατωσει. Και ποθος μαζι...Εκεινος ενω εχει τονισει ποσο πολυ χρειαζεται να παταμε γερα τα ποδια μας στη γη, παρολαυτά με θελει πολυ αλλα αντεχει να κανει υπομονη. 

Όλα εγιναν τοσο γρήγορα! λες και απο παντα θελαμε να μαστε μαζι!

Ομως τι πρεπει να κανουμε απο εδω και περα?  Ο γιος του ειναι 3 χρονων και ακομα αναφερει τη μαμα του. Τα μωρα του δειχνουν να με συμπαθούν πολυ. Μα και εγώ τα έβαλα στην καρδιά μου γρήγορα και θα τα ήθελα στη ζωη μου! και θέλει και τριτο μωρο μαζι μου και αυτος!!!! Ποσο πρεπει να περιμενουμε οταν η μαμα τους"εφυγε" το Μαιο? μπορουμε να εκδηλωνομαστε μπροστα στον μικρο? πως πρεπει να του συμπεριφερθει ο μπαμπας του? Ο μικρος δειχνει να με συμπαθει πολυ..αλλα καθε μερα βλεπει και τη νταντα καθως και μια παλια φιλη της μαμας του που ερχεται συχνα εκει και καποτε τον προσεχε. Τελος πρέπει να σας τονίσω πόσο ευγνωμων αισθάνεται ο Ν και μου το δείχνει κάθε μέρα. Πόσο καλο του εχω κανει στην ψυχολογία δεν μπορώ να το φανταστώ μου υπενθυμίζει συνεχώς!

Τι να κάνουμε κα Κατερινα? Ο Ν συμφωνησε να τα γραψω όλα αυτά, αφού του το προτεινα.

Χ

Βιαστική μου φαίνεται η εξέλιξη….

Όταν ένας άνθρωπος χάσει το σύντροφο της ζωής του (ακόμη και με χωρισμό, πόσο μάλλον με θάνατο) χρειάζεται μια περίοδο να μείνει μόνος για να το ξεπεράσει και να προετοιμαστεί για την επανένταξή του στη συντροφική ζωή. Ειδικά αν το ζευγάρι ήταν αγαπημένο, η άμεση ένταξη του ενός μέλους με ενθουσιασμό σε μια νέα σχέση με παραξενεύει πολύ. Βέβαια κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και σε σας λειτουργεί και η παιδιόθεν γνωριμία και το νεανικό απωθημένο. Ίσως επίσης ο Ν λόγω μακροχρόνιας ασθένειας της γυναίκας του να είχε «συνηθίσει» στην ιδέα ότι θα τη χάσει και να είχε βιώσει την απώλειά της όσο ήταν ακόμη στη ζωή.

Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, σας χρειάζεται χρόνος για να βεβαιωθείτε πως τα συναισθήματα του Ν δεν έχουν να κάνουν με απελπισία, αντίδραση, ευγνωμοσύνη ή ψυχολογική σύγχυση, αλλά είναι αυθεντικός έρωτας για το άτομό σου. Δεν θα ήταν σκόπιμο να παίζεις το ρόλο της ψυχολόγου του Ν ή της βρεφοκόμου  των παιδιών. Για να βεβαιωθείτε για τα αυθεντικά συναισθήματα του Ν χρειάζεται ΧΡΟΝΟΣ, στη διάρκεια του οποίου ούτε το κοινωνικό περιβάλλον ούτε τα παιδιά χρειάζεται να ενημερωθούν. Μην αλλάξετε ο,τιδήποτε πριν συμπληρωθεί περίπου ένας χρόνος από την απώλεια της συζύγου. Εξάλλου στο στενό επαρχιακό περιβάλλον αν κοινοποιήσετε νωρίς τη σχέση σας θα αντιμετωπίσετε πολλά σχόλια που θα σας ενοχλήσουν. Αν ζεις με τους γονείς σου, σίγουρα δεν μπορείς να τους κρύψεις για πολύ την κατάσταση, δώσε τους όμως χρόνο να το αποδεχτούν κα καθησύχασέ τους πως δεν θα βιαστείτε για τίποτα.

Μπορείτε βέβαια να περνάτε χρόνο μαζί με το πρόσχημα των παιδιών και αυτό θα δώσει την ευκαιρία και σ’ αυτά να σε συνηθίσουν περισσότερο και να σε αγαπήσουν γι’ αυτό που είσαι. Μην τους δείξετε τίποτα ακόμα για τη σχέση σας, αλλά φροντίστε να σε δουν σαν άνθρωπο της οικογένειας και όχι σαν βρεφοκόμο. Να συμπεριφέρεστε σαν καλοί φίλοι και να φροντίσετε να το τηρήσετε, γιατί αν τα παιδιά ανακαλύψουν τη σχέση ξαφνικά πχ. σας δουν να φιλιέστε, μπορεί να αντιδράσουν άσχημα. Αν όλα πάνε καλά, μπορείτε να ανακοινώσετε τη σχέση στο στενό σας περιβάλλον και τότε να φέρεστε πιο ελεύθερα και μπροστά στα παιδιά.

Προσοχή! Όταν λέω πιο «ελεύθερα», δεν εννοώ ακρότητες. Αυτές δεν πρέπει να γίνονται σε καμιά περίπτωση μπροστά σε παιδιά από προηγούμενους γάμους (και σε παιδιά γενικότερα!). Μπορείτε να δείχνετε τρυφερότητα κι ως εκεί. Δεν έχει σημασία πόσο μικρά είναι, σε διαβεβαιώνω πως νιώθουν τα πάντα. Όταν η σχέση σας γίνει φανερή, μπορείς να αρχίσεις να διανυκτερεύεις εκεί. Καλό είναι πρώτα να ρωτήστε το τρίχρονο παιδάκι «Να μείνω να κοιμηθώ μαζί σας απόψε;», να παίξετε μαζί του και να το βάλετε στο κρεβάτι του πριν κοιμηθείτε. Θα πρέπει να γίνει φανερό με λόγια και πράξεις πως δεν «έδιωξες» εσύ τη μητέρα τους, πως δεν θα την αντικαταστήσεις αλλά πως τους αγαπάς όλους πολύ και θα ζήσετε όλοι μαζί. Να αναφέρεστε στη μαμά τους με σεβασμό, να μη αποφεύγετε τέτοιες αναφορές και μάλιστα να λέτε πόσο πχ θα χαιρόταν η μαμά για ένα επίτευγμα του παιδιού αν ήταν εδώ, αλλά και τώρα χαίρεται που το βλέπει από τον ουρανό. Το θέμα του θανάτου ενός γονιού είναι πολύ λεπτό και χρειάζεται προσωπική επαφή και των δυο σας με ψυχολόγο για να σας συμβουλεύσει σχετικά, όχι μόνο για σένα αλλά και γενικότερα για να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά σωστά την έννοια του θανάτου και να βοηθηθούν να προσαρμοστούν με τα ελάχιστα ψυχολογικά τραύματα.

Η συμβουλή μου λοιπόν είναι να διατηρήσετε τη σχέση σας διακριτικά, να αφήσετε το χρόνο να δείξει, να προσέξετε πολύ το θέμα των παιδιών και να κρατήσετε σε απόσταση το συντηρητικό επαρχιακό περιβάλλον.

 

11 σχόλια:

  1. Κα Κατερινα ο Ν. έχει ήδη ανακοινώσει τη σχέση μας! από την 2η εβδομάδα...στους γειτόνους του, στη νταντά που με γνωρίζει ήδη και κείνη, ακόμα και στη μητέρα του με πήγε η οποία είναι παρα πολυ ενθουσιασμένη. και επίσης εχουμε ξεκινησει να πηγαινουμε βολτες ολοι μαζι τα απογευματα. Όσο για τους γονεις μου είναι θετικοι. σας ευχαριστω παρα πολυ για το χρονο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχετε πάρει ήδη τις αποφάσεις σας και έχετε κοινοποιήσει την κατάσταση, λοι συμβουλές μου δεν έχουν νόημα. Προσέξτε όμως αυτά που έγραψα για τα παιδιά και εύχομαι όλα να πάνε καλά!





      Διαγραφή
  2. σας ευχαριστω!!! πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κοιτας να βρεις κανεναν ελευθερο χωρις παιδια? Επισης σαν πολυ γρηγορα δεν το ξεπερασε το πενθος? Εγω θα απεφευγα να μπω παντως σε μια τετοια κατασταση. Μηπως οι πολλες ερωτικες σου απογοητευσεις καθως και οτι μεγαλωνεις, οτι περασε η μπογια σου κλπ σε οδηγουν σ αυτη την επιλογη? Κατι δε μου κολλαει στην ιστορια παντως...και δεν θεωρω οτι σε γνωρισε στα παιδια του και στους συγγενεις αποδειξη οτι εχει σοβαρες προθεσεις. Που παει λοιπον αυτη η σχεση αφου ειναι ολα τοσο ωραια? Το χετε συζητησει αυτο? Φανταζομαι δε χρειαζεται κι αλλος χρονος να γνωριστειται εφοσον εχεις μια εικονα αφου ειστε παιδικοι φιλοι. Τι λεει λοιπον για το μελλον σας? Και αλλο ενα ερωτημα, αν εσυ θες δικα σου παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειχες δικιο που ελεγες οτι κατι δεν κολλουσε στην ολη ιστορια....δεν ειχε ποτε σοαβρες προθεσεις ο τυπος!!!!! τη δουλεια του ηθελε να κανει...δεν μπορω να πω περισσοτερα..ειλικρινα ντρεπομαι!!

      Διαγραφή
  4. έχει καλό σκοπό! το έχει πει και στη μανα μου αν θες να ξερεις! επίσης θέλει και ένα παιδί μαζί μου. Και στην τελική άμα δεν του κάνω να με διώξει. Και βέβαια κυκλοφορούν ελευθεροι εκει έξω χωρίς παιδια....πιστεψε με ομώς! Ανετα σε εξαπατάνε και πάλι δεν υπάρχει καμμιά εγγύηση μαζί τους. Και ένας άντρας χωρίς υποχρεώσεις και στον περίγυρο του να σε γνωρισει..πάλι θα στην κανει αμα είναι να γινει το κακο!! ο δικός μου έχει ήδη πενθίσει το χαμό της γυναίκας του πολύ πριν φύγει απ τη ζωη εκεινη! από πριν 2 χρόνια! και στην τελική?? πρεπει να μεινει χωρις γυναικα τωρα? ετυχα εγώ που με ήξερε χρόνια...με ήθελε καποτε μην το ξεχνας αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια, αφου σε ξερει και τον ξερεις προχωρα. Ενημερωσε μας για τις εξελιξεις και στο μελλον αν θες. Εσυ ομως δεν απηντησες, θελεις να κανεις δικα σου παιδια?

      Διαγραφή
    2. θελω να κανω ενα παιδι και εγω! και ήδη από τωρα επιμενει να κανει μαζι μου ενα! και οτι θα ναι διπλα μου οποτε τα βρω σκουρα! μη σου πω οτι μου πε οτι σε ενα χρονο θα πρεπει να μεινω εγκυος! αλλα....για να γινουν ολα αυτα πρεπει να σταματησω να απαιτω εκδηλωσεις αγαπης ΑΠΟ ΤΩΡΑ. να μην πιεζω καταστασεις....γιατι ηδη ειναι πιεσμενος με ο.τι του συνεβη.

      Διαγραφή
  5. Ειδκά στις επαρχίες, όταν γνωριστούν γονείς, παιδιά κτλ, η σχέση φαίνεται να έχει σοβαρές προοπτικές. Κι εγώ πρότεινα παραπάνω χρόνο, αλλά αφού η φίλη μας και ο σύντροφός της έχουν πάρει ήδη τις αποφάσεις τους, το μόνο που μένει είναι μια μεγάλη προσοχή στα παιδιά, όπως είπα. Επίσης να μη βιαστεί για γάμο και παιδί, έτσι ώστε όλοι να έχουν το χρόνο να αφομοιώσουν σταδιακά τις μεγάλες αλλαγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοιταξτε...βασικο του μελημα ειναι να τα βρουμε. θελει οσο γινεται να πετυχουμε μια αρμονικη σχεση και παλευει για αυτο! οταν κανω κατι λαθος μου το επισημαινει παντα. και με "μαλωνει"...εχει λεει ολη την καλη διαθεση να τα βρουμε.
    αυτο που με στεναχωρει ειναι ότι ενω δειχνει τρυφερα συναισθηματα απεναντι μου και ενω δείχνει να με θελει αρκετα και να του αρεσω...επιμενει να με προσγειωνει κατω στη γη παντα! Δυστυχως οταν μου τονιζει οτι ακομα δεν με εχει αγαπησει αλλα το αν με αγαπησει εξαρταται απο τη συμπεριφορα μου..το κατα ποσο θα δειξω κατανοηση και την απαιτουμενη υπομονη, στεναχωριεμαι. Εγω ομως επειδη νιωθω πραγματα για αυτον...ζηταω συνεχως μια επιβεβαιωση οτι νιωθει κατι για μενα! Εκεινος τονιζει ποσο σημαντικες ειναι οι πραξεις και οχι τα λογια. Ξερω οτι πρεπει να κανω απεριοριστη υπομονη για να τον κανω να με αγαπησει αληθινα. Βιαστηκε ομως και αυτος...σε ολα. Να με βαλει στο σπιτι του στους δικους του, να προχωρησει μαζι μου..απλα επειδη ειχε εντονη ελξη απεναντι μου και θελει σεξ τωρα. Και ετσι γεννηθηκαν συναισθηματα απο μενα...ομως αυτος βαζει παντα τη λογικη μπροστα. Ειδε λεει οτι πηρα φορα και ηθελε να με προσγειωσει.Πως γινεται τις πρωτες μερες να λεει οτι φοβαται μη με χασει?και οτι με σκεφτεται παντα μολις ξυπνησει? πως γινεται να με θελει τοσο πολυ?? και μετα να βαζει κατω τη λογικη...και να λεει οτι αν δει οτι δεν του κανω και δε φερομαι σωστα ισως και να μην προχωρησουμε? που ειναι η καρδια??? Εγω παντως θα συνεχισω να τον βοηθαω σε ο,τι χρειαστει και θα εχω φιλικη και ανετη σταση απεναντι του. Θα καταπιεστω αφου ετσι θελει. Μεχρι να δει που μπορω να φτασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κα Κατερινα, τελειωσε! το άτομο αυτο δυστυχως εχει την τάση να επηρεάζεται από άλλους! Κυρίως συγγενικά ατομα απ την πλευρα της γυναίκας του. Εγώ φταίω που βιάστηκα κα Κατερίνα. Πως ξεκίσαν όλα? Ειχε πάει Αθήνα με το γιο του για δουλειές και φιλοξενήθηκε από την αδερφή της γυναίκας του. Υποτίθεται ότι τα ήξερε όλα αυτή για εμάς και δεδομένου ότι με είχε διαβεβαιώσει ο Ν. ότι αυτη δεν είχε προβλημα στο να προχωρήσει εκείνος τη ζωή του, εγώ είχα εφυσηχαστει. Οταν όμως το ίδιο βραδυ παραμονής του εκει και ενώ δεν με ειχε παρει κανενα τηλ μεχρι τις 9 αποφασισα να τον παρω..εγω..αμεσως το μετανιωσα! Δεν μπορουσε να μιλισει και ηθελε να κλεισουμε βιαστικα! Την επομένη με πηρε το πρωι και παλι..ενω δεν ητανε μπορστα κανενας απο το σοι και παλι ψυχρα μου μιλησε. Εγω ομως ειχα στειλει μνμ παραπονου το προηγουεμνο βραδυ...το ιδιο εκανα και το βραδυ που επεστρεφαν! 3 μνμ γεματα παραπονο...για τη σταση του...ειχα καταλαβει οτι κατι ειχε αλλαξει! τον ειχανε επηρεασει! Χτες...τσακωθήκαμε ασχημα! Μπροστα στα παιδια! Τονισε ότι αμα θελω να φυγω να φυγω! και επισης κοροιδεψε την αναγκη μου για ενα παραπανω ενδιαφεροβν οσο επειπε και την αναγκη μου για αισθηματα...οτι ζηταω αγαπες και πρασινα αλογα!του ειπα να βρει καποια γυναικα οπως τη θελει αυτος και συμφωνησε! τοσο απλα. δεν αντεξα.. τους αφησα ολους....ετσι ξαφνικα...ανοιξα ησυχα και αθορυβα την πορτα και εφυγα. Σημερα δεν πηγα....και ουτε φωνη ουτε ακροαση απ την πλευρα του... ειναι δυνατον να μ αγαπαει και να μη θελει να το δειξει??? Η απλα με θελει για το σεξ και για βοηθεια και μονο? εγω παντως ειχα αγαπησει τα παιδακια του...αυτιο που ηθελε το ειχα πετυχει. Εκεινος...γιατι ενω κανει σεξ μαζι μου...με κοροιδευει οταν μιλαω για θεματα καρδιας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.