Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Η πρωτάρα και ο «πέφτουλας»


Είμαι 26 χρόνων και μέχρι τώρα δεν έχω κάνει σχέση. Πάντα ήμουν πολύ αφοσιωμένη στις σπουδές μου, στη συνέχεια στη δουλειά μου, και έλεγα ότι όταν είναι η σωστή στιγμή θα έρθει ο κατάλληλος άνθρωπος. Πριν από ενάμιση χρόνο στη δουλειά μου γνώρισα τον Χ, 32 ετών. Ζει μόνιμα στην επαρχία και έρχεται στην Αθήνα σε τακτά διαστήματα για επαγγελματικούς λόγους. Από τη στιγμή που τον είδα ένιωσα έντονα συναισθήματα, πρωτόγνωρα για μένα. Ήταν κάθε φορά ευγενικός, τυπικός και σοβαρός και με μια γλυκύτητα στο πρόσωπο που με είλκυαν σαν μαγνήτης.

Από εδώ και κάτω αρχίζουν τα αρνητικά… Από κουβέντες και περιστατικά που είχα ακούσει στο γραφείο, ο Χ ήταν -συγγνώμη για τη έκφραση- πέφτουλας, μιας και την είχε πέσει στην ψύχρα σε τρεις κοπέλες που δουλεύουν στο γραφείο ενώ είχε και σχέση! Παρά το γεγονός ότι είχα στενοχωρηθεί, συνέχισε να μου αρέσει.

Πριν από περίπου 8 μήνες συναντηθήκαμε εκτός Αθήνας σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανα μαζί με άλλους 2 συναδέλφους. Κάποια στιγμή είχαμε βγει όλοι μαζί για καφέ. Ο ένας εκ των δύο συναδέλφων μου έχει πιο φιλικές σχέσεις με τον Χ και έκανα το λάθος να τον βάλω να του πει ότι μου αρέσει. Αυτός το έκανε και μετά από λίγο έρχεται ο Χ και μου την έπεσε. Μου είπε ότι του αρέσω. Εγώ του είπα ότι μου αρέσει κι εμένα αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχει κοπέλα (και το εννοούσα). Τότε μου απάντησε ότι μπορούμε να κάνουμε σεξ και δεν θα το μάθει και κανείς!!! Πληγώθηκα τόσο πολύ! Του είπα ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα τέτοιο γιατί δεν είμαι αυτός ο τύπος γυναίκας και σηκώθηκα να φύγω, αφού πριν προσπάθησε 2 φορές να με φιλήσει ανεπιτυχώς (τον απώθησα εγώ).

Από τότε δεν έχει βγει στιγμή από το μυαλό μου. Κλαίω πολύ συχνά στο σπίτι μόνη μου για ώρες και στη δουλειά η απόδοσή μου έχει πέσει. Την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε στο γραφείο μετά το περιστατικό αυτό, με κοίταζε έντονα και έψαχνε αφορμή να με πλησιάσει και να μου μιλήσει. Εγώ είμαι πολύ τυπική και συνέχεια τον αποφεύγω. Βέβαια ταυτόχρονα συνεχίζει να παίζει το μάτι του και με τις άλλες κοπέλες στο γραφείο αλλά τον είχα πιάσει πολλές φορές να με κοιτάει επίμονα την ώρα που δεν τον κοιτούσα. Ξέρω ότι έχω κάνει λάθος και κυρίως που εξέθεσα τα συναισθήματά μου, εκτέθηκα και στο συνάδελφο από τη δουλειά και είμαι σίγουρη ότι έχει σχολιαστεί όλο αυτό στο γραφείο, ξέρω ότι ο Χ ήθελε να περάσει την ώρα του και στην πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξει να εκμεταλλευθεί την κατάσταση. Το θέμα είναι ότι ακόμα και μετά από όλα αυτά, συνεχίζει να με ελκύει. Νιώθω ότι τον θέλω πολύ. Νιώθω ότι αυτός είναι για μένα. Ακούγεται τρελό, γι' αυτό πείτε μου τι να κάνω για να τον ξεχάσω μια και καλή; Δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι...

Ρ.

Το θέμα σου δεν θα έπρεπε να είναι τόσο η ιστορία με το συνάδελφο, αλλά το γιατί στην ηλικία σου είσαι τόσο «μαζεμένη» όσον αφορά τις σχέσεις και κάνεις λάθη που θα ταίριαζαν σε μια δεκατετράχρονη.

Ήταν μεγάλο λάθος σου να βάλεις μεσάζοντα το συνάδελφο, όπως και αυτό να γίνει σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, όπου η κατάληξη τέτοιων προσεγγίσεων είναι συνήθως μια βραδιά στο κρεβάτι χωρίς δεσμεύσεις… Φαίνεται πως στο ταξίδι αισθάνθηκες λίγο πιο ελεύθερη… Τι περίμενες όμως; Ήξερες πως είναι «πέφτουλας» και δεσμευμένος, του κάνεις (λανθασμένη) προσέγγιση σε ένα ταξίδι και δεν είσαι διατεθειμένη ούτε για ένα φιλί; Περίμενες να σου πει ξαφνικά πως σε ερωτεύτηκε και θέλει σχέση;

Η συνέχεια ήταν αναμενόμενη. Εκείνος εξακολουθεί κανονικά τη ζωή του στο ίδιο στιλ, δεν θα είχε αντίρρηση για «ένα στα γρήγορα» μαζί σου ή με κάποια άλλη κοπέλα από το γραφείο και εσύ είσαι δυστυχής για την όλη ιστορία, αλλά τον θέλεις. Δυστυχώς δεν μπορείς να τον έχεις όπως θέλεις σε σχέση. Αν ήσουν έμπειρη σε σχέσεις, θα σου έλεγα να βρεθείς μαζί του ερωτικά κάποιες φορές για να ικανοποιήσεις το απωθημένο σου, αλλά να μην επενδύσεις. Τώρα σου λέω απλώς να τον ξεχάσεις.

Όσο κι αν εκτέθηκες στο γραφείο, αν η ιστορία σταματήσει εδώ, το πράγμα θα ξεχαστεί. Κλάψε, στεναχωρήσου μέχρι να σου περάσει και διδάξου από το γεγονός για το πώς θα φέρεσαι στο μέλλον.  Φρόντισε να έχεις φίλους και ενδιαφέροντα, να βγαίνεις, να φλερτάρεις και να αρχίσεις να ζεις σαν μια κανονική κοπέλα της ηλικίας σου. Θα σε βοηθούσε πολύ μια συνεργασία με ψυχολόγο, για να δεις τι σε κάνει να φέρεσαι έτσι και να αρχίσεις να «ανοίγεις».
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.