Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Μπλέκω με τους εργοδότες μου!


Γιατί μπλέκω πάντα με παντρεμένους ή αρραβωνιασμένους άντρες; Τα 2 τελευταία καλοκαίρια έμπλεξα με τ αφεντικά της δουλειάς μου. Μια πέρσι και μια φέτος. Και μιλάμε για τρελό και αρρωστημένο έρωτα και τις 2 φορές! Είμαι 23 χρονών και δεν μπορώ να εξηγήσω το γεγονός ότι περνάω καλά με διάφορους και μόλις δεν μου δώσουν σημασία οι μεγαλύτεροι που είμαι πραγματικά ερωτευμένη μαζί τους χάνω τον κόσμο κάτω απ τα πόδια μου.. ενώ ξέρω ότι δεν έχω μέλλον μαζί τους!

Χ.

Όταν στις σχέσεις μας υπάρχει ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, το θέμα είμαστε εμείς οι ίδιοι κι όχι οι άλλοι.

Μπλέκεις με δεσμευμένους, μεγαλύτερους και μάλιστα με τους εργοδότες σου. Ζητάς τον πατέρα σου; Την ωριμότητα; Την προστασία; Την «εξουσία»; Το «διαφορετικό»; Υποσυνείδητα επιδιώκεις την κοινωνική και επαγγελματική άνοδο; Αυτό μόνο μέσα από προσωπική ανάπτυξη μπορείς να το βρεις και να το επιλύσεις… Αν είσαι ψυχικά ισορροπημένη, με φίλους, ενδιαφέρονται και φλερτ της ηλικίας σου, ο χώρος για μεγαλύτερους και δεσμευμένους στη ζωή σου μειώνεται κατά πολύ.

Λες οι σχέσεις «δεν έχουν μέλλον». Εννοείται! Αλλά είσαι πολύ μικρή για να σκέφτεσαι για μέλλον, οπότε αν σου αρέσει ο μεγαλύτερος, προς το παρόν έχεις 2 επιλογές:

·         Αν θέλεις απλώς να περάσεις για λίγο καλά, δημιούργησε τη σχέση (στην ουσία δηλαδή κάνε μερικές ερωτικές συνευρέσεις) μαζί του για να σου …περάσει. Αφού εκείνος δεν σέβεται τον αρραβώνα του ή το γάμο του, εσύ είσαι νέα κι ελεύθερη και μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. ΜΗΝ προσδοκάς όμως τίποτα παραπάνω. Ούτε στα σοβαρά θα σε πάρει, ούτε ελεύθερα θα βγαίνεις, ούτε θα χωρίσει για χάρη σου, ούτε η δική σας σχέση θα διατηρηθεί και όσο συμβαίνει αυτό θα παίζεις το ρόλο της νεαρής κρυφής ερωμένης. Διακυβεύεις μάλιστα την κοινωνική και επαγγελματική σου θέση.

·         Αν πάλι θέλεις μια κανονική σχέση, απλώς μην υποκύπτεις στη γοητεία του μεγαλύτερου και δεσμευμένου. Όταν νιώσεις τον «τρελό και αρρωστημένο» έρωτα, προσπάθησε να το καταπνίξεις. Θα σου έλεγα να φεύγεις από τη δουλειά, αλλά επειδή οι δουλειές δε βρίσκονται εύκολα, μπορείς να διατηρείς τα συναισθήματά σου πλατωνικά και να φροντίσεις να βγαίνεις πιο πολύ με τις παρέες της ηλικίας σου.

Για να επιλύσεις όμως πραγματικά το θέμα σου, καλό είναι να ενταχθείς σε διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.