Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Φιλία;

Η ιστορια μου σχετιζεται με μια γυναικα οπου γνωριστηκαμε σε εναν κοινο επαγγελματικο χωρο πριν απο ενα χρονο (ειναι γυρω στα 50). Δεθηκαμε αμεσως και ξεκινησε μια επικοινωνια τηλεφωνικη αρχικα και μετα πιο προσωπικη.

Λιγους μηνες μετα εγινε μια παρεξηγηση μεταξυ μας, καθως θεωρησε οτι βλεπω ερωτικα τον αντρα της, με τον οποιο βρισκομαστε επισης στον ιδιο επαγγελματικο χωρο. Εγω απο την πλευρα μου στεναχωρεθηκα πολυ που δεν πιστευε τα οσα της ελεγα για το συγκεκριμενο θεμα (δηλαδη οτι δεν εχωμεσα μου κανενα τετοιο συναισθημα).4 μηνες περνουσα ενα βασανιστηριο. Δεν ηξερα απο που να κρατηθω γιατι απο τη μια μου ελειπε σαν ανθρωπος παρολα τα οσα μου ειχε πει και απο την αλλη επρεπε να συνεργαστω μαζι της.

Αρχες καλοκαιριου μου ζητησε συγνωμη επειδη με πληγωσε. Εγω μεσα μου ειχα τοσα αναμεικτα συναισθηματα που δεν ηξερα τι να κανω. Αισθανομουν πονο, οργη, μα υπηρχε και μια ελπιδα οτι θα ξαναμιλαμε παλι. Ολη τη διαρκεια του καλοκαιριου ετυχε να ειναι στο νησι μου οπου δουλευε ο αντρας της και πριν φυγει μου ειχε ζητησει να κανουμε πραγματα μαζι. Εγω σκεφτηκα οτι ηταν μια καλη ευκαιρια να της δωσω χωρο μεσα μου για να την συγχωρεσω (εαν τα καταφερνα) και να δω εαν οντως η συγνωμη της ηταν αληθινη και ουσιαστικη.

Τις πρωτες μερες ηταν καλα τα πραγματα. Καποια στιγμη λοιπον μετα απο καιρο καταλαβαινω απο μια κοινη μας γνωστη οτι γνωριζει για μενα παρα πολλα πραγμκατα σχετικα με την μεταξυ μας σχεση(αρνητικα κυριως δικα μου). Οταν το καταλαβα εξοργιστηκα καθως θεωρησα οτι τα αρνητικα τα δικα μου αφορουν εμενα και αυτη και κανεναν αλλον. Και σε μια συζητηση που ειχαμε, καθως τη ρωτησα γιατι εχει αλλαξει η συμπεριφορα της απεναντι μου (εγινεπιο σκληρη και απομακρη) μου ειπε οτι η συμπεριφορα μου της φαινεται χειριστικη γι αυτο παιρνει αποσταση.Και απο τοτε(20 μερες και.. ) δεν εχουμε ξαναμιλησει καθολου, εχει κοπει η επικοινωνια.

Το θεμα μου ειναι οτι εγω αισθανομαι για δευτερη φορα προδωμενη,πολυ πληγωμενη και δεν ξερω τι να κανω...Επισης ξανασυνεργαζομαστε αλλες τουλαχιστον 3 φορες. Αισθανομαι οτι εχω χασει τη μπαλα. Δεν ξερω τι να πρωτοαισθανθω. Μια φιλη της μου λεει οτι ισως χρειαζεται χρονο και πρεπει να την περιμενω και πως η αγαπη εκφραζεται με πολλους τροπους. Και εγω ισχυριστηκα οτι οταν κατι το αγαπας πολεμας γιαυτο! Ακομα και αν χρειαζεται να τσακωθεις 100 φορες, αρκει να βρεις μια λυση. Αισθανομαι οτι αυτο θα το κανει συνεχεια (θα φευγει και θα ερχεται).

Α.

Διαπιστώνω πως αυτή η γυναίκα έχει πάρει πολύ σπουδαίο ρόλο στη ζωή σου και η ψυχική σου ηρεμία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σχέση σας. Γιατί θα πρέπει να τσακωθείτε 100 φορές; Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά.

Δοκιμάσατε 2 φορές τη σχέση σας και το αποτέλεσμα ήταν πως τη μια σε κατηγόρησε για κάτι πολύ άσχημο (πως έβλεπες ερωτικά τον άντρα της) και την άλλη σε σχολίασε αρνητικά σε κοινή φίλη και σε σένα την ίδια. Το πρώτο γεγονός, αν πραγματικά ήταν άδικο (δεν εννοώ πως μπορεί να είχες πρόθεση να φλερτάρεις με τον άντρα της, αλλά μπορεί από αφέλεια να είχες μια συμπεριφορά που μπορούσε να παρεξηγηθεί) αποτελεί μια πολύ σημαντική κατηγορία που αρκεί να καταστρέψει μια φιλία. Το δεύτερο γεγονός δείχνει έλλειψη διακριτικότητας από μερους της. Επιπλέον οι τόσες εναλλαγές δεν δικαιολογούνται για μια ώριμη γυναίκα. Εξάλλου σου είπε καθαρά την άποψή της για σένα και όταν αυτά πιστεύουμε για κάποιον δεν τον διατηρούμε ως φίλο….

Προτείνω:

·         Να διερευνήσεις τι αντιπροσωπεύει για σένα αυτή η γυναίκα και ποιες προσωπικές ελλείψεις σού κάλυψε προκειμένου να προσκολληθείς μαζί της και η ζωή σου να ρυθμίζεται από τη σχέση σας. Πώς είναι η ζωή σου, η δουλειά σου, οι φίλοι, τα ενδιαφέροντα, η σχέση με την οικογένεια, η προσωπική ζωή;

·         Να δεις το δικό σου πιθανό μερίδιο ευθύνης γι αυτά που σου καταλογίζει. Οι διαφωνίες μας με τους άλλους και οι κατηγορίες που μπορεί να μας απευθύνουν, πρέπει να γίνονται αφορμή να προβληματιστούμε  για τον εαυτό μας και να βελτιωθούμε.

·         Να απομακρυνθείς κι εσύ και να διατηρήσεις τη σχέση σας μόνο στο επαγγλεματικό επίπεδο. Η σχέση αυτή «παίρνει φωτιά» πολύ συχνά και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις γι αυτή. Επίσης, έτσι όπως περιγράφεις την κατάσταση, αμφιβάλλω για την ποιότητα της κυρίας… Άφησε το χρόνο να περάσει, ηρέμησε, και άφησέ την την επόμενη φορά να κάνει αυτή το πρώτο βήμα. Αν την ξαναδεχτείς, να ξέρεις πως διατρέχεις τον κίνδυνο να υποστείς πάλι τα ίδια.

1 σχόλιο:

  1. Πώς σε κατηγόρησε οτι θες τον άντρα της? Είχε κάποια τεκμήρια? Μήπως και συ έδωσες δικαιώματα? Ο ίδιος πώς αντέδρασε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.