Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Νεανικές σχέσεις


Σας είχα ξαναστείλει πέρσι τέτοια εποχή και με είχατε βοηθήσει πάρα πολύ!Είμαι φοιτήτρια σε μια απο τις ομορφοτερες πολεις της Ελλαδας,πλεον στο δευτερο ετος και περναω υπεροχα!

Το θεμα ειναι το εξης:Ειμαι τρεις βδομαδες σε σχεση με ενα πολυ καλο παιδι!Ειναι επτα μηνες μικροτερος μου.Εγω ειμαι 19 κ εκεινος 18.Ηταν τρια χρονια φιλος μου και τον ειχα στηριξει παρα πολυ γιατι ειχε καποια προβληματα υγειας. Παρ'ολα αυτα εκεινος ειχε εκφρασει πολλες φορες το ερωτικο του ενδιαφερον για μενα αλλα δεν ηθελα να το προχωρησω γιατι τον θεωρουσα μικρο.Τους τελευταιους δυο μηνες αρχισα να βλεπω καπως διαφορετικα το θεμα και ετσι θελησα να κανω μια προσπαθεια γιατι ειδα ενα μεγαλο ενδιαφερον και μια αγαπη που δεν μου εχει δειξει καποιος.

Πριν ξεκινησουμε τη σχεση μας τον ειχα προειδοποιησει οτι θα ειμαστε ο ενας μακρια απο τον αλλο, οτι θα βλεπομαστε μια βδομαδα το μηνα κλπ αλλα εκεινος δεν σταθηκε σε αυτο!Το μεγαλο μου θεμα ειναι οτι τωρα αρχιζω και βλεπω αλλες πτυχες της προσωπικοτητας του. Αυτο που δεν μου αρεσει καθολου ειναι οτι δεν θελει να μιλαμε στο τηλεφωνο, παρα μονο με μηνυματα και τις τελευταιες μερες αραια και που.Εγω εχω εξεταστικη, ειμαι σκασμενη, του εξηγω πως χωρις επικοινωνια δεν υπαρχει σχεση αλλα δεν καταλαβαινει. Πως να το χειριστω;Δεν μπορω να βασανιζομαι μονη μου.Του ειπα να το αφησουμε,δηλαδη να χωρισουμε και μου επιτεθηκε λεγοντας μου οτι λεω ανοησιες. Δεν ξερω τι να κανω.

Ε.

Είστε και οι δυο πολύ νέα παιδιά και είναι φυσικό στη σχέση σας να γίνονται ανωριμότητες. Ξεκινήσατε μια σχέση εδώ και λίγες εβδομάδες και, παρότι το θέμα της απόστασης ήταν ξεκάθαρο, τώρα θα φανεί αν πραγματικά μπορείτε να την υποστηρίξετε. Η μακροχρόνια εφηβική φιλία δεν εξασφαλίζει κάτι για την εξέλιξη της ερωτικής σας σχέσης.

Εσύ θεωρείς πως η εξ αποστάσεως σχέση διατηρείται με τη συνεχή επικοινωνία και αυτός έχεις αντίθετη άποψη ή απλώς είναι αμελής. Δεν αποκλείω και το γεγονός να μετάνιωσε και να ασχολείται με κάτι άλλο. Αυτό θα φανεί στην πορεία. Το πρώτο διάστημα μιας σχέσης είναι παντα ανιχνευτικό και τα μέλη της βλέπουν αν μπορούν να συνεχίσουν. Κανένας δεν μπορεί να αλλάξει τον άλλον σε βασικές απόψεις, μπορούν όμως να γίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις σε θέματα συμπεριφοράς. Πχ την άποψή του περί επικοινωνίας δεν μπορείς να την αλλάξεις, αν όμως πρόκειται απλώς για αμέλεια, αν του πεις πόσο σε πειράζει μπορεί να  διορθωθεί.
Προτείνω λοιπόν τώρα που έχεις εξετάσεις να τον αφήσεις να εκφραστεί ελεύθερα, χωρίς να πιέζεις. Αφοσιώσου στα μαθήματά σου και άφησε το ξεκαθάρισμα για αργότερα. Στο μεταξύ θα έχεις δει ποιος πραγματικά είναι σε μια σχέση από απόσταση. Αν μάλιστα δεν πιέσεις, ίσως να λαμβάνει εκείνος περισσότερες πρωτοβουλίες. Εσύ θα δεις αν αυτό το μοντέλο σου αρέσει. Όταν με το καλό ξαναπάς στην πόλη σου, κάνε μια σοβαρή συζήτηση μαζί του για το τι δεν σου αρέσει και προσπαθήστε να φτάσετε σε μια συμφωνία. Αν αυτό γίνει, έχει καλώς, συνεχίζετε και βλέπετε. Αν δεν γίνει, χωρίζετε τώρα που είναι νωρίς και δεν έγινε και καμιά… καταστροφή. Δε λέω πως είναι ασήμαντο, αλλά οι ανώριμες σχέσεις, οι ενθουσιασμοί και οι χωρισμοί είναι φυσικό συστατικό της ηλικίας σου

2 σχόλια:

  1. Τόσα χρόνια που είσασταν φίλοι μιλάγατε τηλεφωνικώς? Στην αρχή της σχέσης μιλάγατε τηλεφωνικώς? Ο ιδιος πώς το εξηγεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς όταν ήταν φίλοι ήταν και οι δυο μαθητές και έμεναν στην ίδια πόλη.

      Διαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.