Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Χωρισμός μέσω …Skype

Είμαι 29 χρονών και ήμουν 4 χρόνια με έναν 30χρονο, πολύ ευτυχισμένη με τη σχέση μου.

Το καλοκαιρι μου ανακοινωσε πως θα πηγαινε μόνος του 3 μερες καμπινγκ Μετά εγώ είχα κάποιες οικογενειακές υποχρεώσεις για μια βδομάδα. Και όταν γύρισα μου έσκασε την βόμβα: Με χώρισε από το skype, για να μην παθω κριση μου ειπε από κοντα. Μου είπε πως ηθελε να χωρισουμε και θα μου εξηγουσε καποια στιγμη απο κοντα. Οτι μου αξιζει καποιος που να με αγαπάει και πως αυτός δεν με αγαπούσε. Οτι προσπάθησε με τον τρόπο του αλλά νιωθει πως δεν ταιριαζουμε και δεν επικοινωνουμε. Πως θελει να ειναι για την πάρτη του και πως περναει φαση και πως εγω ανεχόμουν τα πάντα και αυτός δεν μου αξιζει. Ακόμα πως θέλει να μείνει μια θετική ανάμνηση και να μείνουμε φιλοι αν θελεω αλλιως δεν έχει πρόβλημα, αλλά αυτός θα θέλει. Αλλά δεν θέλει να τραβιόμαστε άλλο και να κάνουμε σεξ.

Του ειπα πως ηθελα τα κλειδια του σπιτιου μου, μου εδωσε ραντεβου να μιλησουμε και να τα φερει, δεν το εκανε. Τον πηραν φιλοι μου να πάνε να τα πάρουν γιατί δεν ήθελα να τον δω, δεν σηκωσε το τηλεφωνο. Να μην τα πολυλογω πηγα 1 μηνα διακοπες, γυρισα και ουτε φωνή ούτε ακροαση. Πριν λίγες μέρες, μου έστειλε μνμ και με ρώτησε αν ειμαι καλα. Αν είμαι Αθηνα και αν θέλω να βρεθούμε, όχι για να τα ξαναβρούμε αλλά για να μου πει όλα όσα δεν μου ειπε το καλοκαίρι. Καμία νύξη για τα κλειδιά.

Τον πηρα τηλεφωνο να κανονισουμε δεν απανταγε. Επακολούθησε μια διαδικασία ραντεβού τα οποία ανέβαλε. Τελικά μου ειπε ότι θελει να ξεκαθαρίσουμε ό,τι δεν είπαμε το καλοκαίρι και θα μου τηλεφωνήσει, αλλά το τηλεφωνημα δεν ήρθε.

Τωρα είναι που εγώ αναρωτιέμαι, γιατί με παρατησε έτσι; τώρα τι θελει και παίζει αυτο το παιχνίδι θελω να σε δω αλλά δεν σε βλέπω ;θέλει να γυρίσει πίσω; γιατί δεν μου μιλάει καθόλου για τα κλειδιά μου; θέλει καβάντζα, είναι μπερδεμένος ή απλώς δεν τον νοιάζει για μενα;

Εγώ τον αγαπάω ακόμα, τι πρέπει να κάνω; Μπορεί να είναι ο χειροτερος όταν είναι μπερδεμένος και αργόσχολος αλλά για μενα είναι ο καλυτερος, τι να κανω τον αγαπάω και αγαπάω και τα ελαττωματα του.

Τον είδα τυχαία σήμερα ενώ πήγαινα στην δουλειά μου και τρελάθηκα, ήταν λες και τον έβλεπα για πρώτη φορά το ίδιο χτυποκάρδι παρόλα όσα έκανε. Τον αγαπάω αληθινά. Δεν ξέρω τι να κάνω να τον φέρω πάλι κοντά μου.

Φ.

Αν μετά από όλα αυτά δηλώνεις πως τον αγαπάς αληθινά, τότε θα αναγκαστώ να μιλήσω σκληρά…

Ένας άνθρωπος που μετά από 4 χρόνια στενής σχέσης σε χωρίζει μέσω Skype και μετά σε κοροϊδεύει ότι δήθεν θέλει να ξεκαθαρίσει και δεν σου επιστρέφει ούτε τα κλειδιά σου, δεν αξίζει ούτε να τον… φτύσεις.

Ισχύουν όλες οι πιθανότητες που έχεις σκεφτεί, αλλά καμιά δεν είναι ευνοϊκή για σένα: Ναι, μπορεί να θέλει …καβάντζα όπως λες, γνωρίζοντας πόσο εξαρτημένη είσαι από αυτόν. Κατά πάσα πιθανότητα παίζει κάτι άλλο στη ζωή του, αλλά γιατί να μην έχει κι εσένα αναπληρωματική; Μπορεί όντως να είναι μπερδεμένος και κάποιες φορές να τον πιάνουν κρίσεις… εντιμότητας και ενοχές για το πώς σου φέρθηκε. Ή μπορεί κάποιες φορές να απογοητεύεται από τις τωρινές του επιλογές και να νοσταλγεί την κοπέλα που τον αποδέχεται με τα στραβά του. Μόνο το να σε αγαπά αποκλείεται! Και αυτός είναι ο μόνος λόγος για να δημιουργηθεί μια σχέση…

Γνώμη μου είναι να σταματήσεις την επικοινωνία, να αλλάξεις κλειδαριά στο σπίτι σου και να προσπαθήσεις να τον ξεχάσεις. Η λογική και ο υγιής εγωισμός πρέπει να επικρατήσουν. Θα περάσεις όλα τα στάδια της απώλειας και κάποια στιγμή θα τον ξεπεράσεις.

Με την ευκαιρία αξίζει όμως τον κόπο να αναρωτηθείς κάποια πράγματα για τον εαυτό σου: Πώς 4 χρόνια ήσουν ευτυχισμένη με έναν τέτοιον άνθρωπο; Πώς ο χωρισμός ήρθε χωρίς εσύ να έχεις υποψιαστεί τίποτα και δηλώνοντας πολύ ευτυχής; Πώς ανέχτηκες να διακοπεί η σχέση χωρίς μια κατά πρόσωπο εξήγηση; Γιατί είσαι ακόμα ερωτευμένη, εξαρτημένη θα έλεγα, με ένα άνθρωπο που σου φέρεται έτσι; Γιατί δείχνεις να μην εκτιμάς και να μην υπερασπίζεσαι αρκετά τον εαυτό σου;

Οι απαντήσεις είναι θέματα προσωπικής ανάπτυξης και με τη βοήθεια ψυχολόγου μπορούν να επιλυθούν χωρίς να ξοδέψεις σ’ αυτά μεγάλο μέρος της ενήλικης ζωής σου. Στο μεταξύ φρόντισε τη δουλειά σου, τους φίλους σου και γενικά τον εαυτό σου και κοίταξε να βγαίνεις και να ξαναμπείς στο παιχνίδι του φλερτ.

8 σχόλια:

  1. Πολύ περίεργο να ήταν όλα τόσο ιδανικά και ξαφνικά να σου είπε να χωρίσετε. Λογικά θα έπρεπε να σου έδινε κάποια σημάδια νωρίτερα, αλλά μάλλον ήθελες να τα αγνοήσεις.Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να το ξεπεράσεις και προς Θεού μη δεχθείς να μείνετε φίλοι! Θα παίξει με τα συναισθήματά σου χωρίς να το καταλάβει ούτε ο ίδιος!Μη μείνεις φίλη μαζί του!Κόψε κάθε επαφή!Δεν του αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικα σημερα με πηρε τηλεφωνο και μου ειπε πως δεν παει αλλο αυτή η κατάσταση και ότι και να γίνει πρέπει να βρεθουμε. Ηρθε και με πήρε με το αυτοκιντο πήραμε καφέ στο χέρι και πηγαμε στο θησειο να μιλησουμε. Σε όλη την διαδρομή για το θησειο κανόνιζε να παει καμπιγκ με κατί φίλους και φίλες του. Οταν φτάσαμε στο θησειο με κερασε καφε και αρχίσαμε να περπτάμε.
    Αρχισε να με ρωταει πως τα περασα το καλοκαίρι. Μιλήσαμε τουλάχιστον μια ωρα για το καλοκαιρι μου. Μετά με ρώτησε αν γνώρισα κάποιον άλλο. Του είπα πως έκανα πολλές γνωριμιες το καλοκαίι αλλά αυτό δεν είναι κ΄τι που θέλω να συζητησω μαζί του. Μετά μου είπε αν κοιμηθηκα με καποιον και αρχισε να με πιεζει. Του ειπα πως δεν με ξέρει καθόλου. Πως εγω δεν ενεργώ ετσι. Μου είπε τι θελω από μια σχέση του είπα να βρω εναν άνθρωπο να με αγαπάει και να τον αγαπάω και αν όλα πάνε καλά να συμβιώσουμε μαζί. Μετά μερώτησε το πως θεωρώ ότι είναι μια ευτυχισμένη ζωή. Του απάντησα να κάνω πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένη. Τότε μου ειπε το σεξ δεν σε κανει, γιατι μου ειπες αυτό πριν. Του ειπα πως ειμναστε μεγάλοι πιγια να παιζουμε και πως πρεπει να αισθανόμστε κάτι για να κοιμηθουμε με τον άλλο. Αυτός μου απάντησε πως τα αισθηματα είναι για τα παιδια.
    Μετά του είπα πως δεν ήταν σωστό να μην μου φέρει τα κλειδία μου και πως η συνάντηση είχε αυτόν τον σκοπό. Εκείνος μου είπε να πηγαίναμε μια άκόμα βόλτα και τότε αθ μου τα έδινε γιατί τα ξέχασε αυτή την φορά. Πως έχουμε και άλλα να πούμε και καλό θα ήταν να ξανβρεθούμε. Μου είπε πως πρέπει να χαλαρώσω κι η ζωη μου θα γίνει πολύ πιο εύκολη και πως και αυτός έχει αλλάξει. Του είπα πως θα προτιμούσα να μην ξαναβρεθούμε και να μου ταχυδρομούσε τα κλειδία.
    Εκείνος μου είπε πως δεν ζητγε κάτι τρομερό απλά να πάμε μια ακόμα βόλτα μες στην βδομάδα όταν θα γυριζε από το κάμπιγκ.
    Καλά κάνατε και μου μιλησατε σκληρά και έχετε απόλυτο δίκιο. Αλλά εγ αισθανομαι πολλά πράγματα γιατί μπορεί να σας παρεθεσα παραπάνω αρνητικά πράγματα αλλάέχω ζήσει πολλές ευτυχισμένες στιγμές με αυτό τον άνθρωπο και με εχει βοηθησει πολύ σε διάφορα οικογενειακά μου ζητήματα.
    Δεν ξερω γιατί δεν ξεκαθάρισε μαζί μου αυτη την φορά αν νιωθει δυνατός με το να με βλέπει εγω προσπαθησα να μην του δειξω ότι τον θελω ακόμα.
    Θα έπρεπε να βγω να ακούσω τι αλλο έχει να μου πει; Θελω πάρα πολύ να το κάνω. Αλλά ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αυτης της συνάντησεις, το μετά από υτην φοβαμαι. Μην μου ανοιξει μια τρυπα στην ψυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμπεριφορά του δε μου δίνει καμιά νέα πληροφορία ώστε να αλλάξω τις συμβουλές μου. Τέτοιες ανώριμες προσεγγίσεις είναι αναμενόμενες απο μέρους του. Είναι πιθανό να σε θέλει για "κανβάντζα" ή για λίγες φορές σεξ για να επιβεβαιωθεί. Εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν πρέπεινα δώσεις συνέχεια. Μακριά!

      Διαγραφή
  3. Μη δίνεις ελπίδες στον εαυτό σου! Όταν οι άντρες συμπεριφέρονται έτσι θέλουν μια καβάτζα! Γι'αυτό καθυστερεί και την επιστροφή των κλειδιών. Πραγματικά μην τον ξαναδείς! Πρέπει να καταλάβει ότι δε μπορεί να παίζει με τους άλλους και να γίνονται όλα όπως τα θέλει. Απορώ , αυτήν την ανώριμη συμπεριφορά δε σου την είχε δείξει τόσα χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα είχε εναν φοβο δεσμευσης. Αλλά σε λογικά όρια. Επίσης πάντα το καλοκαίρι ο φοβος αυτός ήταν σε έξαρση. Βέβαια του εκανα και εγω την ζωη πιο ευκολη γιατί πήγαινα πολλές μερες διακοπές και έτσι έμενε αρκετές μέρες μόνος του. Πηγαίναμε όμως 5 μέρες διακοπές. Φετος είχα αρχίσει να τον ζορίζω για διακοπές. Δεν ξερω αν αυτό εφταιξε.
      Επίσης ο μπαμπας του του ειπε φετος κατι απόψεις περί να μην δεσμευτεί νωρίς. Γιατι και αυτος πηγε και εργαστηκε σαν πωλητης και ειχε αφήσει την μανα του 2 χρόνια μόνη της εκανε την ζωούλα του και έτσι σωθηκε ο γάμος του.
      Εγώ του είπα πως δεν ειναι δυνατόν να σκεφτεται όλα αυτά σαν σωστά.
      Μετά έμεινε σπίτι μου 1 εβδομάδα μόνος του όταν ελειπα για το μνυμοσυνο της γιαγιας μου (είχε τα κλειδια για να ποτίζει τα λουλούδια, αλλά αποφάσισε να μείνει εκει 1 βδομάδα). Δεν ξερω τι μπορεί να βρήκε μεσα στο σπίτι ή να διαβασε στον υπολογιστη μου που μπορεί να τον εκανε να σκεφτεί αλλιως. Πάντως μου είπε πως αυτή την εβδομαδα που εμεινε σπίτι μου αποφάσισε πως δεν θελει να είμαστε μαζί.
      Ολα αυτά είναι πολύ περίεργα για να τα ακοκρυπτογραφήσω.

      Διαγραφή
  4. Στην αρχή πέθανε η μητερα που και κάθε μέρα ξυμνούσα και την σκεφτόμουν...Μόλις ηρέμησα πέθανε ο παππούς μου, τώρα χωρίζω... Δηλαδή πάνε 10 χρόνια που εγω ξυπνάω το πρωί και θέλω να ξανακλείσω τα μάτια και να μην σκέφτομαι. Μετά από 4 χρόνια το να ζεις σε ένα σπίτι με τόσες αναμνύσεις, το να ξυπνάς σε ένα κρεβάτι με μια απουσία δίπλα μπορεί ν σε τρελάνει. Είχα φτιαξει την ζωή μου και νόμιζα πως πορευόμουν καλά. Αλλά εκείνος νομιζε πως μπορεί α φυγει χωρίς να μου γκρεμίσει το σύμπαν μου. Δεν θελω να βγαίνω έξω όχι από κατάθλιψη. Απλά έχω ζήσει την ζωή μου θέλω άλλα. Δεν ξέρω τι να κάνω. Πονάω πολύ μέσα μου. Τον είχα ερωτευτεί απόλυτα και είναι πολύ δύσκολο. Δεν είναι ένα απλό ζιζάνιο, είναι ένα ολόκληρο δεντρο που πρέπει να ξεριζώσω και δεν ξερω πως να αρχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολοι μου λενε πως με θελει για να έχει ελέυθερη σχεση. Εχουμε πάει βόλτες, για παγωτο για φαι σινεμα, όλες αυτες τις μέρες. Πάντα τα κλειδια προφασίζεται ότι τα ξεχνάει. Δεν εχει κανει καμία κίνηση ερωτική όλες αυτές τις μέρες άρα για σεξ δεν με θέλει. Αυτο που καταλαβαίνω είναι οτι αισθανεται ότι εγω έχω κανει πιο πολλά από αυτον. Εχω ταξιδεψει πιο πολυ συντηρω ενα σπιτι μόνη μου, εχω καλύτερο επαγγελματικό μέλλον. Ολο αυτά μου λέει και πως τα καταφερνω μόνη μου. Από την άλλη μου πεταει κάποια παράπονα ότι όλο γρινια ειμαι και πως αν χαλαρωσω θα ειμαι η καλύτερη. Ναι παραδεχομαι ότι δεν επρεπε ούτε καλημερα να του λέω άλλα τον αγαπάω. Αγαπάω τις συζητήσεις μας λατρευω τα μερη που διαλέγει να πάμε. Αλλά δεν ξερω τι έχει στο μυαλό του. Αυτη είναι μια καμουφλαρισμένη κίνησ για τι; Να με ρίξει στο κρεβάτι. Να μείνουμε φίλοι; Να στήσουμε μια πιο υγειη σχέση; ή κατι άλλο; Τι πρέπει να τον ρωτήσω το πρέπει να κάνω δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.