Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Χαμηλή αυτοεκτίμηση


Είμαι 22 χρονών και έχω σχέση 4 χρόνια. Είμαστε πολύ καλά αλλά το μόνο πρόβλημα στη σχέση μας είναι η αρρωστημένη ζήλεια μου. Τον ανακρίνω συνέχεια, γκρινιάζω και νομίζω ότι τον έχω κουράσει, απλά κάθεται γιατί με αγαπάει. Αφορμή δεν μου έχει δώσει, για παράδειγμα δεν τον έχει πάρει ποτέ καμιά κοπέλα στο τηλ ούτε ύποπτα μνμ έχω βρει (γιατί ψάχνω συνέχεια το κινητό του).

Αποκορύφωμα αποτέλεσε ένα βράδυ που το αγόρι μου πήγε σ έναν φίλο του και δεν μου το είπε για να αποφύγει τις σκηνές! και μου έλεγε ότι είναι σπίτι ενώ δεν ήταν… Εγώ όμως το κατάλαβα και έγινε χαμός. Από κείνη την μέρα ζηλεύω πιο πολύ και νομίζω πως ό,τι μου λέει είναι ψέματα, χωρίς να είναι (υποθέτω)

Παρόλο που ακούω συνέχεια πολύ καλά σχόλια για την εμφάνισή μου, αυτό δεν με κάνει να αισθανθώ καλά! Νομίζω ότι θα βρει πιο ωραία κοπέλα και θα με αφήσει! Επίσης φοβάμαι την φθορά του σώματός μου ότι δηλαδή δεν θα είμαι το ίδιο στα 32, 42 κτλ. Το αγόρι μου μου λέει ότι έχω πολύ ωραίο σώμα αλλά μου λέει ότι πρέπει να το διατηρήσω και αυτό με αγχώνει!! Φοβάμαι ότι αν δεν με απατήσει τώρα θα το κάνει στα επόμενα χρόνια!! Η ζήλεια μου τρώει τα σωθικά! Κάνω κακό σε μένα αλλά και στη σχέση μου!! Πόσο θα με αντέξει αν συνεχίσω να ζηλεύω έτσι??

Ρ

Για πολλοστή φορά θα πω πως η αδικαιολόγητη ζήλεια είναι θέμα του ανθρώπου που ζηλεύει.

Πόσο μάλιστα στη δική σου περίπτωση, που η ανασφάλεια είναι εμφανέστατη.

Αντί λοιπόν να ανησυχείς για τη σχέση σου, προτιμότερο να ανησυχείς για τη δική σου ψυχική ισορροπία. Σου χρειάζεται άμεσα ψυχολογική στήριξη για να βρεις τον εαυτό σου. Αν αυτό δεν γίνει, όποια σχέση και να κάνεις, δύσκολο να αντέξει…

1 σχόλιο:

  1. Αφου ο ιδιος δεν έχει πρόβλημα, εσένα τι σε νοιάζει? Και για το σώμα σου καλά σου λεει να προσέχεις απο τώρα που είσαι μικρή για να το διατηρήσεις. Αυτό και μόνη σου θα πρεπε να το κάνεις και για την υγεία σου και σχέση να μην ειχες. Αν οντως τον ενοχλεί ο τρόπος σου θα χε φύγει. Οχι 4 χρόνια, ούτε 4 ώρες δε θα καθόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.