Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Επανασύνδεση με τον πρώην σύζυγο;



Είμαι 37 χρονών και έχω ένα παιδάκι από το γάμο μου 9 1/2 ετών. Με τον πρώην άντρα μου γνωρίστηκα όταν ήμουν 19 χρονών. Έζησα τον απόλυτο έρωτα μέχρι που γεννήθηκε ο μικρούλης, μετά άλλαξαν τα πράγματα ώσπου χωρίσαμε με άσχημο τρόπο. Τώρα μετά από 6 χρόνια διαζυγίου έχουμε πολύ καλές σχέσεις μεγαλώνουμε μαζί το παιδί.

Πριν 6 μήνες έκανα μια σχέση με έναν μεγαλύτερο άντρα, που παει καλά... μέχρι που ο πρώην σύζυγος μου άρχισε να μου πετάει υπονοούμενα ότι με θέλει (ερωτικά μόνο).  Δε θέλει να ξαναείμαστε μαζί λέει λόγω του παιδιού, φοβάται ότι αν ξαναείμαστε μαζί και δεν πάει καλά, το παιδί θα γίνει χάλια ψυχολογικά.

Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που τον βλέπω αναστατώνομαι… αλλά ο άλλος άνθρωπος μου προσφέρει ασφάλεια.

Α.

Με τον πρώην σύζυγο είναι προφανές πως υπάρχει ακόμη αμοιβαία ερωτική έλξη. Για να είναι όμως δυο άνθρωποι σύντροφοι ζωής δεν αρκεί μόνο αυτό, όπως αποδείχτηκε και από την εμπειρία του γάμου σας.  Ιδεολογικά συμφωνείτε; Συναισθήματα αγάπης υπάρχουν;

Συνήθως όταν ένα ζευγάρι κάνει προσπάθεια επανασύνδεσης μικρό διάστημα μετά το χωρισμό, αυτό γίνεται για συναισθηματικούς λόγους ή από νοσταλγία ή από συνήθεια. Όμως τα άτομα δεν έχουν αλλάξει ιδεολογία και συνήθειες, έτσι κατά κανόνα επέρχεται ξανά χωρισμός για τους λόγους που ίσχυαν και την πρώτη φορά. Στη δική σας όμως περίπτωση έχουν περάσει  6 χρόνια και έχετε καταλήξει να συνεργάζεστε καλά, πράγμα που σημαίνει πως είναι πιθανό η ιδεολογία και οι συνήθειές σας να έχουν αλλάξει προς κοινή κατεύθυνση.

Δεν θα είχα λοιπόν πρόβλημα ένα πρώην ζευγάρι να κάνει δεύτερη προσπάθεια σε μια πιο ώριμη ηλικία. Βλέπω όμως πως οι επιθυμίες σας για το είδος της σχέσης είναι διαφορετικές: Εκείνος θέλει μόνο ερωτικές συνευρέσεις ενώ εσύ σταθερή σχέση με ασφάλεια. Εκεί βρίσκεται και το πρόβλημα. Θεωρώ πιθανό ο πρώην σύζυγος να έχει ζηλέψει τη νέα σου σχέση και να θέλει να επιβεβαιωθεί δημιουργώντας ερωτικές σχέσεις μαζί σου, με δεδομένο πως του αρέσεις ερωτικά. Το επιχείρημά του πως αν η σχέση γίνει σταθερή μπορεί να ξαναχωρίσετε και να πληγωθεί το παιδί δεν ευσταθεί. Προφανώς εκείνος το έχει σκοπό να ξαναχωρίσετε μετά από κάποιο διάστημα ερωτικών συνευρέσεων και βρίσκει αυτή τη δικαιολογία.

Οπότε, αφού το είδος της σχέσης είναι δεδομένο από μεριάς του ενώ εσύ θέλεις κάτι άλλο, δεν σε συμβουλεύω να δεχτείς. Επιπλέον, θα πρέπει να επανεξετάσεις τι νιώθεις για το νέο σου σύντροφο και τι σου προσφέρει. Αν είναι μόνο η ασφάλεια, δεν σημαίνει και πολλά πράγματα…  Δεν υπάρχει ιδεολογική συμφωνία, συναισθήματα και ερωτική έλξη; Αν υπάρχουν, πώς αναστατώνεσαι από τον πρώην;

Επιπλέον, το παιδί σου θα είναι καλά εκεί που θα νιώθεις εσύ καλά.

Πιστεύω πως μερικές επισκέψεις σε ψυχολόγο θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις.

3 σχόλια:

  1. Γιατι χωρίσατε με το σύζυγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όντως και γω πιστεύω οτι το μόνο που θέλει είναι η επιβεβαίωση και ίσως να με χωρίσει ΑΠΟ τη νέα μου σχέση γιατί είναι και η πρώτη σοβαρη που κάνω μετά ΑΠΟ το χω;ρισμό... Με το νέο μου σύντροφο υπάρχει ερωτικη έλξη και προπάντων ταιριάζουμε στο πως βλέπουμε τα πράγματα ΓΙΑ τη ζωή...
    A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου εισαι ικανοποιημενη σεξουαλικα απο τον μεγαλο τοτε τι αναστατωνεσαι απ τα συναπαντηματα με το συζυγο?

      Διαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.