Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Το αγόρι που κάποτε ενδιέφερε τη φίλη μου

Εδώ και αρκετό καιρό με απασχολεί ένα θέμα που έχει να κάνει με την κολλητή μου. Είμαστε φίλες περίπου δυο χρόνια, η φιλία μας είναι από τις καλύτερες που είχα πότε, την αγαπώ πολύ και πότε δεν θα ήθελα να την πληγώσω. Είναι λοιπόν  ένα αγόρι το οποίο την ενδιέφερε για αρκετό καιρό παλιότερα, πλέον μου έχει πει πως τον έχει ξεπεράσει και πως δεν θα την πείραζε αν θα τον έβλεπε με μια άλλη κοπέλα εκτός από μια φίλη της. Αυτό το αγόρι έχει αρχίσει και μου αρέσει έμενα τον τελευταίο καιρό και δεν ξέρω πως να της το πω. Εκείνος το έχει καταλάβει και έχει κάνει κάποιες κινήσεις. Ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να της το πω; 

Ν.

Η ειλικρίνεια! 

Πες της ευθέως πως το αγόρι αυτό σου αρέσει και έχει κάνει κάποιες κινήσεις. Πως πολύ θα ήθελες να ανταποκριθείς, αλλά θυμάσαι τη συζήτησή σας και δεν θέλεις να την πληγώσεις. Ρώτησε την αν ισχύει ακόμα αυτό που σου έχει πει και πόσο δυνατό είναι. Μπορεί να πει πως δεν της στοιχίζει τόσο τώρα ή να δημιουργήσει ένα κίνητρο να το ξεπεράσει για να είσαι εσύ ελεύθερη να κάνεις ό,τι θέλεις.

Αν πάλι εμμείνει στις απόψεις της (που κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένες), θα σου έλεγα να μη χαλάσεις μια τόσο καλή φιλία για μια πιθανή σχέση, εκτός κι αν είσαι ήδη τρελά ερωτευμένη  με το αγόρι. Επιπλέον, θα είναι δύσκολο να έχεις μια σχέση και να μη βγαίνετε όλοι μαζί.

3 σχόλια:

  1. Αφου την ενδιεφερε γιατι δεν εκανε κινηση η φιλη σου? Ειναι δυνατον να απορριπτεις οποιον της αρεσει? Μπορει να της αρεσουν ενα σωρο αγορια, γιατι να αποκλειεσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ μάλλον φαίνεται πως το αγόρι ατό είχε ιδιαίτερη σημασία για τη φίλη...

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ, με βοηθησατε αρκετα! Καταφερα και της το ειπα και ηθελε λιγο χρονο να το σκεφτει και μου ειπε πως δεν εχει κανενα προβλημα :)
    και πως ειναι μια καλη ευκαιρια να τον ξεπερασει τελειως!
    Ν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.