Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Μου αρέσει ένα αγόρι στο σχολείο…

Είμαι 16 (πρώτη Λυκείου). Στο τμήμα μου είναι ένα αγόρι που μου αρέσει. Πιστεύω πως του αρέσω. Με κοιτάζει επίμονα μέσα και έξω από την τάξη, μου λέει αστεία, κάνει κάποια πειραγματάκια κτλ. Τις προάλλες, στη γυμναστική άφησε την ομάδα του και ήρθε στη δική μου. Όμως έχω ένα πρόβλημα, ενώ παλιά ήμουν  πολύ άνετο άτομο τώρα είμαι πολύ ντροπαλή (ίσως φταίνε μερικά παραπανίσια κιλά τα οποία θα έχω χάσει σύντομα, ίσως το ότι δεν έχω καμιά εμπειρία με τα αγόρια). Δεν ξέρω όμως τι να κάνω.
Μ

Είναι φυσικό στην ηλικία σου να μην έχεις εμπειρίες. Οι εμπειρίες βρίσκονται μπροστά και έχεις μια ολόκληρη ζωή για να τις ζήσεις…. Δεν μπορώ να πω αν το αγόρι αυτό ενδιαφέρεται ή απλώς παίζει. Εξάλλου, δεν πρέπει να περιμένεις ώριμη και συνεπή συμπεριφορά από έναν 16 χρονο. Υποθέτω πως ούτε κι εσύ είσαι ώριμη και ξέρεις πώς να φερθείς. Φυσικό δεν είναι στην ηλικία σας;
Το θέμα είναι πως εσύ πρέπει να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση για να μπορέσεις να ζήσεις μια φυσιολογική εφηβική ζωή. Κάνεις πολύ καλά που άρχισες να προσέχεις το σώμα σου. (Προσοχή όμως να μην κάνεις υπερβολές!). Μπορείς να ζητήσεις τη συμβουλή της μητέρας σου (αν έχετε καλή σχέση) ή κάποιας μεγαλύτερης συγγενούς ή φίλης για μια υγιεινή δίαιτα και αναβάθμιση της εμφάνισής σου.
Στις πρώτες εφηβικές σχέσεις δεν πρέπει να επενδύουμε, αλλά να τις βλέπουμε σαν όμορφες πρώτες εμπειρίες ζωής. Μπορεί πράγματι το αγόρι αυτό να ενδιαφέρεται για φλερτ μαζί σου, αλλά εξίσου είναι πιθανό να είναι απλώς ζωηρός και χαρούμενος τύπος που του αρέσει να αστειεύεται με τα κορίτσια.
Προτείνω να φροντίσεις να αποκτήσεις διασυνδέσεις με την παρέα του ή να συχνάζεις κι εσύ με κάποιους φίλους σου στα στέκια που συχνάζει εκείνος, ώστε να αρχίσετε να κάνετε παρέα και εκτός σχολείου. Μπορείς να τον πλησιάσεις στο σχολείο με μια αφορμή και να του πιάσεις κουβέντα. Να θυμάσαι πως οι σχέσεις είναι σαν παιχνίδι με μπάλα: μπορείς να ρίξεις μια πρώτη μπαλιά και ο άλλος πρέπει να ανταποδώσει. Αν δεν ανταποδώσει δεν ρίχνεις δεύτερη. Αν λοιπόν εσύ τον πλησιάσεις με τους παραπάνω τρόπους κι εκείνος δεν ανταποκριθεί, ξέχασέ τον προς το παρόν και δες αν και πότε μπορεί να σε πλησιάσει πρώτος εκείνος.

Μην περιμένεις οπωσδήποτε ανταπόκριση από ένα αγόρι που σου αρέσει. Αυτός είναι ο νόμος των σχέσεων: Πολλές φορές θα ενδιαφερθείς για αγόρια και δεν θα ενδιαφερθούν εκείνα, όπως και πολλά αγόρια θα ενδιαφερθούν για σένα κι εσένα δεν θα σου αρέσουν. Θα ασχοληθείς λοιπόν μόνο με αγόρια που και σου αρέσουν και ανταποκρίνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.