Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Μακριά από κάτι τέτοιους…

Συναντώ τον Α σε τακτά διαστήματα σε επαγγελματικό χώρο. Ειμαι 30 και ειναι 35. Αμεσως μετα την γνωριμια μας  μου εστειλε αιτημα φιλιας στο facebook. Δεν το χρησιμοποιουσα ομως τοτε γιατι ήμουν σε σχέση. Οταν χώρισα αρχισε μια επαφή με μηνύματα και τηλεφωνήματα. Έδειχνε πως με φλέρταρε.  Καποια στιγμη ειδα μια δημοσιευση στο τοιχο του καταλαβα πως ειχε σχεση και τον ρωτησα. Δεν το αρνηθηκε. Ετσι και εγω συνεχισα να μιλαω μαζι του φιλικα μονο αφου ηταν πολυ ευχαριστος σαν ανθρωπος και ηθελα να τον γνωρισω καλυτερα.
Μου ειχε προτεινει αρκετες φορες να παμε για καφε αλλα δεν ηθελα να μπλεξω εφοσον γνωριζα πως ειχε σχεση και εβλεπα πως δεν με αντιμετωπιζε τοσο φιλικα και ξέροντας πως και εγω νιωθω πραγματα γι αυτον. Οσες φορες μου το πηγαινε αλλου του ελεγα να κοιταξει να βρει το κενο που εχει στη σχεση του. Επειδη επεμενε και για να ξεκαθαρισει το θεμα του λεω μετα απο λιγο καιρο να παμε να πιουμε ενα καφε να μιλησουμε και δεν ηρθε. Απο τοτε εξαφανιστηκε.
Απομακρύνθηκα κι εγώ. Μετα απο λιγο καιρο ενα βραδυ μ επαιρνε συνεχεια τηλεφωνο αλλα ειχα δουλεια και δεν απαντησα και τα μεσανυχτα μου εστειλε ενα μηνυμα και ουτε λιγο ουτε πολυ μου προτεινε να περασουμε καλα ενα βραδυ. Προσπαθησα να τον κανω να καταλαβει πως δεν θελουμε τα ιδια πραγματα και αποφασισα να μην ξανασχοληθω. Οταν ξαναβρεθήκαμε σε απαγγελματικό χώρο  ημουν αποτομη και ψυχρη για να καταλαβει πως εκανε λαθος. Πριν απο μερικες μερες με προφαση μια δουλειά  με πηρε τηλεφωνο σαν να μη τρεχει τιποτα..Δεν μπορουσα να μιλησω οπως θα ηθελα γιατι ηταν και κοσμος μπροστα και συγκρατηθηκα.Θελω ομως να το λυσω αυτο.
Τωρα πλησιαζει η επόμενη επαγγελματική συνάντηση και θέλω ως τότε να το έχω επιλύσει.  Σκεφτομαι να του πω να παμε για ενα καφε αλλα τι να του πω; Πως να του το προτεινω; Η μηπως να μην κανω τιποτα και να κρατησω την αξιοπρέπεια μου; Δεν ξερω… Εσεις πως τ ακουτε ολα αυτα; Μου δηλωσε τις προθεσεις του και τωρα προσπαθει με καθε τροπο να το πετυχει; Η οντως εχει προβλημα στη σχεση του;
Ε.

Είναι φανερό πως του τύπου του αρέσεις σαν γυναίκα και θα ήθελε μαζί σου λίγο σεξ στα γρήγορα και κρυφά, έτσι ώστε να μη χαλάσει τη σχέση του. Εσένα πάλι σου αρέσει, γι αυτό ασχολείσαι. Αλλιώς θα είχες αδιαφορήσει και κόψει τις εξω-επαγγελματικές  επαφές.
Την πρώτη φορά δεν εμφανίστηκε στον καφέ του …ξεκαθαρίσματος. Αυτό σημαίνει πως δεν θέλει να ξεκαθαρίσει. Μην προτείνεις λοιπόν δεύτερο καφέ ξεκαθαρίσματος γιατί είναι ανώφελος, μόνο θάρρος μπορεί να του δώσει.
Αν λοιπόν δεν σε ενδιαφέρει η επαφή που σου προτείνει, αδιαφόρησε. Και μην αναλώνεσαι σε σκέψεις για το τι συμβαίνει με τη σχέση του, δεν είσαι η ψυχολόγος του! Ασχολήσου καλύτερα με το τι δήλωσε πως θέλει και το τι θέλεις εσύ.

Προτείνω λοιπόν να αδιαφορήσεις στις προσκλήσεις του, τηλεφωνήματα κτλ και να διατηρήσεις μια ουδέτερη στάση στις επαγγελματικές συναντήσεις. Αν επιμένεις να ξεκαθαρίσεις, στείλε του ένα απλό μήνυμα στο φβ πριν την επόμενη συνάντηση, λιτό και ευγενικό, χωρίς πολλές κουβέντες: Πχ. «Βλέπω πως θέλουμε διαφορετικά πράγματα και νιώθω άβολα στις συναντήσεις μας. Σε παρακαλώ να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας στο καθαρά συναδελφικό επίπεδο». Και τέρμα με κάτι τέτοιους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.