Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Τα κίνητρα των άλλων

Eίμαι 27 χρονών και γνώρισα ένα αγόρι σε σεμινάρια του φορέα στον οποίο εργάζομαι. Υπήρξε αμοιβαία συμπάθεια και φλέρτ  τις 2 εβδομάδες που ήμασταν εκεί (να σημειώσω πως ζούμε και εργαζόμαστε σε διαφορετικές πόλεις -μιαμιση ώρα απόσταση). Το παιδί αυτό είχε σχέση και το ήξερα. Μετά τα σεμινάρια κρατήσαμε επικοινωνία μέσω sms όπου άρχισε να γίνεται πολύ εκδηλωτικός…Και μένα μου άρεσε πολύ αλλά του έδειξα πως για να γίνει κάτι με μας πρέπει να χωρίσει..αυτός το προσπάθησε αλλά τελικά δεν τα κατάφερε…(ήρθε να με δει στο μέρος που ζω αλλά από κοντά δεν του βγήκε αυτό το συναίσθημα που διαλαλούσε μέσω sms)

Παρέμεινε στη σχέση του (χωρίς να μου το πει) λέγοντας μου απλά πως τελικά θέλει να μείνει για ένα διάστημα μόνος του και απομακρύνθηκε από μένα, κράτησε απλά μια πόρτα ανοιχτή. Mετά από ενάμιση χρόνο χώρισε, έμαθε πως έχω μία σχέση και πάλι ξεκίνησε τα sms  με τα πομπώδη λόγια. Η σχέση που είχα δεν ήταν κάτι το ουσιαστικό για μένα και τελικά παρασυρόμενη από τα λόγια του πήγα να τον βρω…αλλά και πάλι η αντίδραση του ήταν απόμακρη. Δεν ασχολήθηκα περισσότερο γιατί απογοητεύτηκα για 2η φορά και μετά από μισό χρόνο με προσέγγισε πάλι. Άρχισε να μου δικαιολογεί τον εαυτό του για τις ενέργειες του και να μου λέει πως πάντα ήμουν η 1η σκέψη και αλλά τέτοια… Εγώ όμως είχα συνεχίσει τη ζωή μου αυτή τη φορά σε μία ισορροπημένη σχέση και του το έκοψα…

Απορώ όμως για ποιο λόγο εφόσον δεν ήταν σε θέση να νιώσει κάτι για μένα από κοντά και να εκφραστεί, γιατί να ασχολείται και να γράφει τόσο ερωτικά και συναισθηματικά λόγια μέσω sms (που δεν μπορούσε να τα υποστηρίξει)?

Β.

Πολλές φορές κάποιοι με ρωτούν να υποθέσω  τα κίνητρα κάποιων άλλων. Αυτό βέβαια δεν μπορώ να το κάνω, γιατί δεν είμαι …μάγος! Υπάρχουν όλα τα είδη των ανθρώπων σ’ αυτόν τον κόσμο: ανώριμοι, ανασφαλείς, πληγωμένοι, που τους αρέσει να παίζουν τη γάτα με το ποντίκι,  με χαμηλή αυτοεκτίμηση, άλλοι που κάνουν τον ερωτευμένο από απόσταση ασφαλείας, άλλοι που παίζουν σε 2 ταμπλό, άλλοι του «θέλω-και-δε θέλω»… Μόνο αν έχω τον ίδιο τον άνθρωπο μπροστά μου μπορώ να συζητήσω και να βγάλω συμπεράσματα για τα κίνητρά του.

Εμένα με ενδιαφέρει ο άνθρωπος που μου γράφει ή που έχω απέναντί μου. Ο κύριος αυτός την πρώτη φορά ήταν ενθουσιώδης από μακριά και από κοντά υπαναχώρησε. Πιθανώς ήθελε κάτι στα γρήγορα και να μην επηρεάσει τη σχέση του. Το «θέλω να μείνω μόνος» συνήθως μεταφράζεται «δεν θέλω σχέση μαζί σου». Εξάλλου γνωρίζεις πως δεν χώρισε, οπότε δεν έμεινε μόνος. Άφησε ωστόσο μια πόρτα ανοιχτή σε σένα ως «καβάντζα». Και μόνο αυτή η στάση θα έπρεπε να σε κάνει να τον ξεγράψεις.

Εσύ ωστόσο, μόλις έκανε ξανά κίνηση πήγες να τον βρεις. Αυτά σημαίνουν πως δεν προστατεύεις αρκετά τον εαυτό σου και πως το συναισθηματικό σου έλλειμμα ήταν μεγάλο. Πάλι όμως εκείνος από κοντά δίστασε. Έκανες πολύ καλά που δεν έδωσες συνέχεια.

Και τώρα επανέρχεται. Ακόμη κι αν δεν είχες σχέση, θα έπρεπε να τον απορρίψεις.  Δεν μπορούμε ποτέ να ξέρουμε τα κίνητρα των άλλων. Αυτό που μπορούμε όμως, και δεν θα το κάνει κανένας άλλος για μας, είναι να προστατεύουμε τον εαυτό μας όταν βλέπουμε συμπεριφορές που μας πληγώνουν, μας προσβάλλουν ή απλώς είναι τόσο ασυνεπείς.

7 σχόλια:

  1. Γιατι αν σου λεγε κατευθείαν οτι σε θέλει για σεξ δε θα του καθόσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ευχάριστο όμως είναι ότι ούτε έτσι του κάθισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλωστε ατομο που εχει σχεση και ψαχνεται δε μπορει να ναι φερεγγυο. Πως γινεται να σου λενε συνεχεια θα χωρισω και να μη χωριζει? Γιατι δεν ειχε χωρισει απο πριν? Περιμενε εσενα για να χωρισει? Αρα ειναι βολεψακιας και player. Παντως το σπρεχεν το κατεχει και πιστευω θα ναι και ωραιος αντρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατι δε ρωτάς τον ίδιο? Στείλε ένα μήνυμα και πες του αυτό που ρωτάς εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι θα πει του "κάθεται" και πού είναι το ευχάριστο δε βλέπω.
    Αυτή η νοοτροπία, πως η γυναίκα εκτίθεται όταν κάνει σεξ με κάποιον και ο άντρας "την τρώει" (με το συμπάθειο),
    μας έχει φτάσει εκεί που είμαστε.
    Ούτε του "κάθομαι", ούτε με "ξεγελάει", ούτε χάρη κάνει κάποιος σε κάποιον άλλον.
    Σεξ κάνουμε (σε πρόσωπο 1ο πληθυντικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και οι δυο θέλουν απλώς σεξ και τιποτα άλλο, καθόλου κακό δεν είναι να το κάνουν. Η φίλη μας όμως ήθελε σχέση, αλλιώς δεν θα του έθετε την πρώτη φορά ως όρο να χωρίσει πρώτα. Άν όμως ο ένας -συνήθως η γυναίκα- θέλει σχέση και ο άλλος "ενα στα γρήγορα"- συνήθως ο άντρας- είναι ευτήχημα να μη συνεχίσουν γιατί αυτός που θέλει σχέση θα πληγωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστη η κα Κατερινα!! καλά τα λεει! οταν εγω θελω σχεση...και ο αλλος ξεκινα κατι μαζι μου και στην πορεια αποδεικνυεται οτι απλα ηθελε κατι χαλαρο...λογικο δεν ειναι να πληγωθω?? πρεπει απο την αρχη εσεις οι αντρες να στε ξακαθαροι! να λετε θελω κατι περιστασιακο και οχι σχεση! βεβαια φταιμε και μεις που δεν προστατευουμε τους εαυτους μας και ελπιζουμε...ενω βλεπουμε τα σημαδια εθελοτυφλουμε..
    ηθελα να ξερα....κακο εναι μια γυναικα τη σημερον ημερα να θελει σχεση και αγαπη?????
    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.