Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Χωρίς σχέση


Είμαι 34 χρονών και μένω εδώ και 3 χρόνια στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους.  Ενώ στην αρχή ήμουν καλά και ενθουσιασμένη, πλέον δε νιώθω το ίδιο . Ανησυχώ για το ποια θα είναι η ζωή μου εδώ και αν επιθυμώ να παραμείνω.
Εχω φίλους, δουλειά που με ικανοποιεί, κοινωνικοποιούμαι και γενικά προσπαθώ πάρα πολύ να δημιουργήσω τις συνθήκες για να γνωρίσω κάποιον και να προχωρήσω τη ζωή μου σε άλλο επίπεδο. Δυστυχώς αυτό δε συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Στο μέρος που ζω τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα από αυτήν την άποψη. Οι γνωριμίες γίνονται πολύ εύκολα αλλά οι ουσιαστικές σχέσεις αρκετά δύσκολα.
Όταν πρωτοήρθα γνώρισα κάποιον πολύ διαφορετικό από μένα. Ήμασταν μαζί για ένα χρόνο. Επειδή υπήρχαν αρκετές διαφορές μεταξύ μας δεν το σοβαρέψαμε. Πέρασα καλά αλλά δεν μπόρεσα να το απολαύσω όπως το ήθελα γιατί δεν μπορούσα να επενδύσω.
Κάποια στιγμή χωρίσαμε  και ήταν δύσκολο και για τους δυο. Ενώ τα δικά του αισθήματα είχαν αλλάξει, εγώ τότε κατάλαβα ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί του και θύμωσα με τον εαυτό μου που μου συνέβη ενώ ήξερα ότι δεν θα προχωρούσε η κατάσταση! Διατηρήσαμε φιλική επαφή μέχρι που έκανε άλλη σχέση στην οποία δηλώνει ευτυχισμένος.
Αρχικά σοκαρίστηκα πολύ γιατί εκείνος προχώρησε τη ζωή του ενώ εγώ όχι , αλλά μετά  συνήλθα. Έχουμε χωρίσει εδώ και 1,5 χρόνο και τη σχέση αυτή την άρχισε πριν ένα χρόνο. Όλο αυτό το διάστημα προσπάθησα και εγώ να βρω κάποιον και μπλέχτηκα και με τα διαδικτυακά ραντεβού τα οποία είναι μια απογοήτευση για όποιον ψάχνει κάτι σοβαρό. Ήθελα πολύ να επιβεβαιωθώ σαν γυναίκα μετά το χωρισμό αυτόν και έγινα χειρότερα γιατί έβλεπα ότι ή δε θα μου άρεσαν τόσο αυτοί με τους οποίους έβγαινα ή δε θα τους άρεσα. Ενώ είμαι όμορφη κοπέλα, ευχάριστη και κοινωνική, για κάποιο λόγο "δεν κάθεται".  Η αυτοπεποίθηση μου έπεσε πολύ και δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου λείπει. Οι φίλοι μου  απορούν  γιατί μου συμβαίνει αυτό γιατί , εκτός των άλλων, δεν θεωρούμαι ούτε δύσκολος άνθρωπος ούτε ιδιότροπος. Τι είχα τότε που τράβηξε εκείνον ή προηγούμενες σχέσεις που δεν το έχω πια;
Επιπλέον, ένα θέμα που με προβληματίζει αρκετά είναι τα ψυχολογικά "σκαμπανεβάσματα". Τη μια είμαι ήρεμη , σκέφτομαι λογικά, τα βλέπω χαλαρά , νιώθω δυνατή και την άλλη με πιάνει απελπισία, έχω αϋπνίες, κλαίω και  νομίζω πως αυτή θα είναι η ζωή μου απο εδώ και πέρα. Νομίζω ότι και σχέση να κάνω δε θα ξέρω πως να τη διαχειριστώ. Επίσης, έχω σκεφτεί να παω και με άτομα που δεν μου αρέσουν , αλλά δεν μπορώ! Έχω σεξουαλικές ανάγκες αλλά δε θέλω να πάω με όποιον μου τύχει.
Ειλικρινά σας μιλάω κάνω ό,τι καλύτερο περνά από το χέρι μου γενικότερα, και όχι μόνο για να βρω σχέση. Το νιώθω ότι κάνω ό,τι καλύτερο! Υπάρχουν στιγμές που κλατάρω! Είμαι νέα κοπέλα , γιατί να συμβαίνει αυτό; Αισθάνομαι κάποιες φορές μια ανεξήγητη κούραση ! Νιώθω ότι η ζωή μου θα είναι έτσι από εδώ και πέρα και θα έχω όλη την ώρα αυτές τις μεταπτώσεις. Είναι φυσιολογική αυτή η κυκλοθυμία; Μήπως οφείλεται και στην έλλειψη σεξ;
Κ.

Η σχέση που θα είναι όπως τη θέλουμε δεν έρχεται όποτε τη θέλουμε… Επιπλέον, δεν ξέρω τι συνθήκες επικρατούν στη χώρα που ζεις και μπορεί να έχουν επηρεάσει τόσο την ψυχική σου κατάσταση όσο και το παιχνίδι των σχέσεων.
Υπάρχει η θεωρία πως αν θέλουμε πολύ σχέση και δεν «κάθεται», υπάρχει κάτι υποσυνείδητο που μας αποτρέπει. Αυτή την πιθανότητα μόνο μέσα από ψυχοθεραπευτική δουλειά μπορείς να τη διερευνήσεις.
Λες πως δεν υπάρχει κάτι στην προσωπικότητά σου ή στον τρόπο της ζωής σου που να αποτρέπει τις σχέσεις. Το πρόβλημά σου είναι μάλλον ο τρόπος που αντιμετωπίζεις την έλλειψη σχέσης. Παρουσιάζεις δείγματα κατάθλιψης τα οποία αλληλοτροφοδοτούνται  με τη μοναξιά που βιώνεις και δημιουργείται ένα φαύλος κύκλος. Καμιά φορά η αγωνιώδης αναζήτηση σχέσης γίνεται εμφανής και φοβίζει τους άλλους, όπως επίσης και η κακή ψυχολογική κατάσταση και η χαμηλή αυτοεκτίμηση.
Συμβουλή μου είναι να μάθεις να ζεις μόνη σου και να περνάς καλά. Όταν το καταφέρεις αυτό, θα πάψεις να ψυχαναγκάζεσαι με το θέμα των σχέσεων, τότε θα είσαι άνετη και ήρεμη και είμαι σίγουρη πως θα προκύψουν σχέσεις από εκεί που δεν θα το περιμένεις.

Στη διαδικασία αυτή μπορεί να σε βοηθήσει σημαντικά μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης με ψυχολόγο.

1 σχόλιο:

  1. Υπήρξα μόνη μου για πολλά χρόνια... Περίπου μια δεκαετία. Ναι, υπήρχαν στιγμές που η μοναξιά ήταν αβάσταχτη (και μόνο κάποιος που το έχει βιώσει μπορεί να το καταλάβει), αλλά πάντα φρόντιζα να κάνω πολλά πράγματα. Πέρα από την κοινωνική ζωή, φρόντισα να μπω σε διάφορες εθελοντικές ομάδες. Το γεγονός ότι προσφέρεις σου δίνει μεγάλη δύναμη και σου φτιάχνει τη μέρα.. μη πω και το μήνα. Φρόντισε να βλέπεις το θέμα πιο χαλαρά. Και σίγουρα όπως λέει η Κατερίνα μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης θα σε βοηθήσει.
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.