Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Sex και μόνο;


Περνάω για πολλοστή φορά την ίδια διαδικασία.. και παρότι νιώθω πάλι πληγωμένη και άδεια, πιστεύω πως μάλλον κάνω και εγώ κάτι λάθος απο την μεριά μου αλλά τελικά έχω μπερδευτεί με το τι θέλουν οι άντρες και αν ξέρουν και αυτοί τι θέλουν τελικά.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και η τωρινή μου ιστορία έχει ως εξής: Γνωρίζω κάποιον και υπάρχει έλξη. Κάνει αυτός το πρώτο βήμα, εμένα απλώς μου αρέσει και το προχωράω για σεξ και μόνο. Αυτός δείχνει τσιμπημένος -όχι μόνο στα λόγια- και γενικότερα πιο ευάλωτος. Όχι μεγάλα λόγια για γάμους και παιδιά αλλά επιδιώκει να με βλέπει, βγάζει τρυφερότητα, επικοινωνεί πολύ συχνά, με ρωτάει πολλά για μένα…δεν θα το χαρακτηρίσω έρωτα αλλά ενθουσιασμό σίγουρα. Εγώ πέραν το ότι πιέζομαι αρκετά απο αυτό, δεν εκφραζω τα ίδια συναισθήματα, δεν κάνω ποτέ κίνηση να επικοινωνήσω πρώτη, δεν είμαι ιδιαίτερα εκδηλωτική στα συναισθήματα, δεν τον επιβεβαιώνω με λίγα λόγια και διατηρώ την ανεξαρτησία μου τύπου αν θες να βρεθούμε οκ αλλά αν δεν κάτσει δεν με πειράζει ιδιαίτερα και γενικά ας περνάμε καλά και βλέπουμε. Όχι με προσβλητικό τρόπο όλο αυτό, αλλά σίγουρα απ' ό,τι αποδεικνύεται είναι εμφανές.
Μετά απο λίγες εβδομάδες, αυτός αρχίζει να μου εκφράζει δυσαρέσκεια στο ότι είμαι έτσι και παράπονα. Εσυ ποτέ αυτό, εσύ ποτέ εκείνο...και έπειτα αλλάζει... Ενώ δεν σταματάει την επικοινωνία μαζί μου, ούτε φυσικά το σεξ, γίνεται πολύ ψυχρός, οι τρυφερότητες εξαφανίζονται, η επικοινωνία αραιώνει, σταματούν τα 10 μηνύματα τη μέρα και γενικά έχει το προφιλ του σε έχω μόνο για σεξ ξεκάθαρα.
Ξέρω οτι και η δική μου στάση -η οποία συνεχίζει να είναι ψιλοουδέτερη- δεν είναι ότι καλύτερο αλλά η ερώτηση μου είναι η εξής, επειδή αυτή η ιστορία μου έχει συμβεί αρκετες φορές: Τελικά είναι τόσο σημαντική η επιβεβαίωση στην αρχή για έναν άντρα ή απλά ενθουσιάζονται επιπόλαια και όποια και να ήταν η στάση μου θα είχα την ίδια κατάληξη? Ξέρω οτι οι γυναίκες κολλάμε με το φτύσιμο ενώ οι άντρες όχι, αλλά με ενοχλεί και με στεναχωρεί η συμπεριφορά αυτή και δεν ξέρω πώς να το χειριστώ, ειδικά όταν ο άλλος δεν εξαφανίζεται αλλά κάνει κάτι χειρότερο, με διατηρεί μεν στην ζωή του αλλά καθαρά σεξουαλικά. Πιστεύετε οτι θα άλλαζε κάτι αν ήμουν πιο εκδηλωτική , στην πορεία ή απλά μου πούλησε-πουλάνε παραμύθι?
Τ
Το μήνυμά σου μου δημιουργεί την απορία: εσύ πώς θα ήθελες να εξελιχθούν οι ερωτικές σου ιστορίες; Αρχικά λες πως ανταποκρίνεσαι σε άντρες που σε προσεγγίζουν αν σου αρέσουν και με σκοπό μόνο το σεξ. Όταν τελικά καταλήξετε να σε βλέπουν κι αυτοί μόνο σεξουαλικά, γιατί δείχνεις να σε πειράζει αυτό; «ο άλλος δεν εξαφανίζεται αλλά κάνει κάτι χειρότερο, με διατηρεί μεν στην ζωή του αλλά καθαρά σεξουαλικά». Αυτό δεν θέλεις κι εσύ εξ αρχής;
Ας δούμε τώρα το ερώτημά σου. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το σύνολο των αντρών, γιατί υπάρχουν όλα τα είδη των ανθρώπων.
·         Κάποιος μπορεί να προτίθεται για πιθανότητα σχέσης και να έχει αρχίσει να αναπτύσσει συναισθήματα, αλλά η δική σου συμπεριφορά να τον αποθαρρύνει. Επειδή όμως του αρέσεις σεξουαλικά, γιατί να μην παραμείνει; Κάποιοι άνθρωποι, κατά πλειοψηφία  άντρες, αρέσκονται και σε σχέσεις καθαρά σεξουαλικές. Εσύ ανήκεις στη μειοψηφία των γυναικών με τέτοια στάση. Απόλυτα θεμιτό.
·         Κάποιος μπορεί αρχικά να φέρεται σαν ερωτευμένος μέχρι να σταθεροποιηθεί μια σεξουαλική κατάσταση με την κοπέλα γιατί αυτός ήταν ο αρχικός του στόχος. Κοινώς «πουλάει παραμύθι». Γνωρίζει πως σπανίως οι γυναίκες δεν θέλουν σχέση και φροντίζει να τις κατακτά με το πρόσχημα του έρωτα.

Αν εσύ είσαι ξεκάθαρη στο τι θέλεις και το βρίσκεις, τι έννοια έχει να προβληματίζεσαι για το τι θα γινόταν αν…; Αν και όταν ερωτευτείς κι εσύ, υποθέτω πως θα δείξεις άλλη συμπεριφορά, οπότε θα δεις σε ποια κατηγορία θα ανήκει ο σύντροφός σου.

2 σχόλια:

  1. Για την ιστορία..σας στέλνω και την εξέλιξη της ιστορίας!!Αφού -είχα την εντύπωση- οτι ξεπέρασε την πίεση του επικοινωνούμε όλη μέρα και το είδε ΚΑΙ αυτός πιο χαλαρά και οτι περνούσε καλά και στο μέλλον ΘΑ βλέπαμε...τις τελευταίες φορές που βρεθήκαμε έβγαλε συναίσθημα..και φιλιά συνέχεια και μηνύματα πάλι συχνά αλλά όχι δεσμευτικά κ ενδιαφέρον να με βλέπει κ εκτός αλλά χαλαρά και απο μέρους του....και μάλιστα την τελευταία φορά που ήμασταν μαζί, ξαναέκανε νύξη για σχέση ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ και εγώ απάντησα οτι το μέλλον είναι απρόβλεπτο, ζούμε αποκλειστικά στο τώρα και παρολαυτά μου αρέσει ΚΑΙ εμένα το σκηνικό και ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!Δεν ξέρω βέβαια κατα πόσο έχει σημασία αυτό..απλά το γράφω για να δείξω οτι ουσιαστικά ούτε πιεστική έγινα-δεν μου βγήκε άλλωστε- και οτι μόνος του έπαιρνε πρωτοβουλίες για συναισθηματισμούς δεν το έκανε επειδή εγώ το ζήτησα ή ένιωσε να το έχω ανάγκη. Η εξέλιξη λοιπόν μετά απο αυτό το ραντεβού είναι....άφαντος!!Εξαφάνιση χωρίς καμία εξήγηση εννοείται..απλά σιωπή!!Και αναρωτιέμαι πάλι...μπαίνουν οι άντρες στην διαδικασία να αναλύσουν τόοοσο πολύ το μέλλον και τις προοπτικές σε σημείο να την κάνουν ή πάντα όταν συμβάινει κάτι τέτοιο έχει μεσολαβήσει άλλη γυναίκα?Και γιατί εγώ-χωρίς να έχω καμία ένδειξη- πιστεύω οτι ισχύει το 2ο?? Το θεωρώ αδύνατο ένας άντρας -σχετικα νέος- να λυσσάει τόσο πολύ να κάνει σχέση ώστε να απογοητεύεται τόσο γρήγορα και να εξαφανίζεται...και θεωρώ πολύ πιθανό να γνώρισε κάποια άλλη η οποία ισως τον επιβεβαιώνει περισσότερο ή έχει πιο πολλές
    προοπτικές μαζί της.Συμφωνείτε??Όπως και να έχει πάντως, εγώ ήμουν ειλικρινής εξ αρχής και αυτός μάλλον ποτέ...
    Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω απόλυτη γνώμη, όλα μπορεί αν ισχύουν....ή ήθελε σχέση και κατάλαβε πως μαζί σου δεν θα την έκανε ή στο μεταξύ βρέθηκε άλλη που τον κάλυπτε περισσότερο ή απλώς ήταν ανώριμος και...του τελείωσε μαζί σου ή πολλά άλλα.
      Εσύ πάντως καλό είναι να είσαι ειλικρινής και με τον εαυτό σου και με τους συντρόφους σου σχετικά με αυτά που θέλεις από τη σχέση και αν ο άλλος θέλεις το ίδιο θα φανεί με το χρόνο.

      Διαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.