Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Πώς να φύγω;


Eιμαι 22 ετων κ τον τελευταιο χρονο εχω μια σχεση με κάποιον 35 ετών, επιχειρηματια που δουλευει βραδυ.
Μολις γνωριστηκαμε ενθουσιαστηκαμε και οι δυο μας πολυ, ταιριαξαμε αμεσως και αποφασίσαμε να είμαστε μαζί κατευθειαν. Oσο περνουσε ο καιρος καταλάβαινα πως μονο εγω ημουν ερωτευμενη μαζι του... Εκεινος μου το λεει ξεκαθαρα : «Εισαι ο,τι ομορφοτερο εχω στην ζωη μου,  σ' αγαπώ, απλά δεν είμαι  ερωτευμένoς. Απο τη μια σκεφτομαι οτι θα μπορουσαμε να κανουμε οικογενεια μαζι και απο την αλλη οτι πρεπει να σε αφησω να ζησεις την ζωη σου!» 
Εχουμε να  κάνουμε sex 5 μήνες, ειναι ο μονος τομεας που δεν ταιριαζουμε κ μου λεει οτι ολο αυτο ειναι ψυχολογικο δικο του και ευχεται να του περάσει για να σωσει την σχεση μας απ την απόλυτη καταστροφή.
Δεν με έχει ως προτεραιότητά του, με αποτελεσμα να πληγωνομαι ολο και περισσότερο Mου είναι πολύ δύσκολο να παρω την αποφαση να χωρισω, δεν ξερω τι να κανω....
Β.
Εγώ βλέπω μια κατάσταση ως εξής: Συναντιούνται μια νέα, άπειρη και συναισθηματική κοπέλα και ένας μεγαλύτερος, εργασιομανής άντρας με πολυάσχολη ζωή -και που προφανώς έχει ζήσει τη ζωή του στη νύχτα- που τώρα έχει σεξουαλικό πρόβλημα. Η κοπέλα τον ερωτεύεται βαθιά ενώ εκείνος, μετά τον πρώτο ενθουσιασμό, τη σκέφτεται ως μια πιθανή σύζυγο που δεν θα έχει και πολλές απαιτήσεις. Λίγο διστάζει γιατί τη βλέπει μικρή και φοβάται μήπως στο μέλλον «ξυπνήσει». Όσο για το σεξουαλικό του πρόβλημα, πού θα βρει άλλη να το αποδεχτεί; «Εύχεται» το πρόβλημά του να διορθωθεί, αλλά δεν βλέπω να κάνει κάτι γι’ αυτό και είναι δεδομένο πως τα προβλήματα αυτού του είδους λύνονται με συνεπή, μακροχρόνια συνεργασία με εδικούς και όχι με ευχές.

Η κατάσταση είναι πολύ άδικη για σένα και σωστά σκέφτεσαι πως πρέπει να φύγεις. Το γεγονός πως μένεις (χωρίς έρωτα, χωρίς μεγάλη ενασχόληση του συντρόφου σου με σένα και χωρίς σεξ) οφείλεται μάλλον σε προσωπικές σου ανασφάλειες. Δεν έχω να σου πω με δυο λόγια τρόπο για να πάρεις την απόφασή σου, αυτό είναι θέμα προσωπικής ανάπτυξης και καλό είναι να επισκεφτείς ψυχολόγο. Θα σε βοηθούσε σίγουρα να ασχοληθείς με τον εαυτό σου, με παρέες συνομηλίκων σου, με σπουδές ή δουλειά, με ενδιαφέροντα και ίσως με κάποιο φλερτ της ηλικίας σου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.