Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Να τολμήσω;

 Είμαι φοιτήτρια και βγαίνω με κάποιον πολύ μεγαλύτερο μου. Είμαι 19 και αυτός 14 χρόνια μεγαλύτερος. Απλά βγαίνουμε… δεν ξέρω τι να κάνω… μου αρέσει, νιώθω πρώτη φορά έτσι. Και παλιότερα έχω ερωτευτεί αλλά τώρα είναι αλλιώς.  Έχω ακούσει αυτά τα περί πατρικού προτύπου αλλά δεν ισχύει. Όμως η διαφορά είναι μεγάλη. Βέβαια οι γονείς μου δεν θα το μάθουν γιατί είμαι αλλού τώρα που σπουδάζω, αλλά δεν ξέρω… Σίγουρα θα τελειώσει νωρίς, το ξέρω, αλλά αυτό που νιώθω δεν αλλάζει.
E

Απορώ με σας, τα νέα παιδιά, που είστε τόσο κολλημένα με τα στερεότυπα.
Στην ηλικία σου καλό είναι οι νέοι να ακολουθούν τα συναισθήματά τους και να βιώνουν εμπειρίες και καλές και κακές. Αυτές θα τους ωριμάσουν και θα τους οδηγήσουν σταδιακά σε μια κριτική ικανότητα που θα τους κάνει μετά από χρόνια να επιλέξουν το σωστό σύντροφο ζωής. Στην ηλικία σου λοιπόν προτείνω να μη σκέφτεσαι διαφορά ηλικίας και να ακολουθείς την καρδιά σου… Εξάλλου δεν πρόκειται για αγεφύρωτη διαφορά, ούτε πας για γάμο. Και οι γονείς καλό είναι να μη γνωρίζουν καταστάσεις  της ζωής του παιδιού στις οποίες δεν θα συμφωνήσουν. Το παιδί (που δεν είναι πλέον παιδί) πρέπει να πάρει στα χέρια του τη ζωή του, να κάνει επιλογές και να φέρει και την ευθύνη τους.

Το περί πατρικού προτύπου ισχύει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά όχι απαραίτητα. Επίσης  λειτουργεί η γοητεία που ασκεί στη νέα κοπέλα ο μεγαλύτερος, έμπειρος άντρας, που ξέρει να φερθεί, να ντυθεί, να κάνει ενδιαφέρουσες συζητήσεις κτλ.

Τι προβλήματα είναι πιθανό να παρουσιαστούν, αν κάνετε σχέση:
·         Ο μεγαλύτερος άντρας να έχει κάποια εκκρεμή θέματα στη ζωή του πχ. αξεκαθάριστη σχέση, προηγούμενο γάμο, αρραβώνα ή συμβίωση κτλ
·         Να μην ταιριάζουν οι παρέες σας
·         Να μην έχει χρόνο για σένα λόγω επαγγελματικών και άλλων υποχρεώσεων
·         Να μην έχετε ισοτιμία, επειδή θα μπορεί να σου επιβληθεί και να περάσει το δικό του σε κάποια θέματα, λόγω της εμπειρίας που διαθέτει
·         Να σε παρασύρει σε έναν τρόπο ζωής που δεν ταιριάζει σε μια 19 χρονη και να χάσεις μέρος των φοιτητικών σου εμπειριών


Έχοντας υπόψη σου όλα αυτά, κάνε τη σχέση σου αφού σου αρέσει. Κατά πάσα πιθανότητα θα έχει ημερομηνία λήξης, όπως κατά κανόνα συμβαίνει στις σχέσεις στα 19. Αν όμως σε μια ελάχιστη πιθανότητα τα πράγματα «σοβαρέψουν», μην παρασυρθείς στην ηλικία σου σε κανενός είδους «επισημοποίηση»  και δεσμεύσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.