Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Μπλεξίματα με γάμους και διαστάσεις…

Είμαι σε διάσταση με τον σύζυγό μου και είχα σχέση για τέσσερα χρόνια με έναν παντρεμένο του οποίου ο γάμος ήταν σε άσχημη κατάσταση. Στα δύο χρόνια η γυναίκα του έμαθε για μας και του έκανε την ζωή του ΚΟΛΑΣΗ. Τα σκηνικά και οι φασαρίες που διαδραματιζόντουσαν μπροστά στα παιδιά ήταν πολύ άσχημα και η γυναίκα του έστρεφε τα παιδιά εναντίον του. Είχε και αυτή εξωσυζυγική σχέση με κάποιους άλλους και το μόνο που ήθελε από τον άντρα της ήταν μόνο λεφτά και στέγη. Φοβήθηκα πολύ από όλη την κατάσταση και τον συμβούλευα να δίνει τουλάχιστον χρήματα για τα παιδιά και να μείνει για λίγο καιρό στο σπίτι για τα παιδιά και να μην επιβεβαιώσει στα παιδιά τη σχέση μας.

Μετά το εξώδικο που του έστειλε η γυναίκα του από το σπίτι (που είναι μόνο δικό του) έγινε το δικαστήριο και αποχώρησε. Αποφάσισε να μείνει στη μητέρα του γιατί δεν μπορούσε να έρθει να μείνει σπίτι μου αμέσως αφού και εγώ έχω ένα παιδί. Μου ζήτησε να χωρίσουμε στην αρχή γιατί έλεγε ότι τον καταπίεζα με τις συμβουλές μου. Τον άφησα ένα μήνα σε ησυχία και άρχισα να επικοινωνώ ξανά σιγά-σιγά μαζί του. Μου είπε ότι ήταν σε έξαλλη κατάσταση λόγω της φοβερής πίεσης από την γυναίκα του λόγω οικονομικών και ότι του έλειπαν τα παιδιά του.
Στο τελευταίο τηλέφωνο μου είπε ότι θα γυρίσει στα παιδιά του. Ξέρω ότι με αγαπά υπερβολικά και εγώ τον λατρεύω. Σας παρακαλώ βοηθήστε με να πάρω το σωστό δρόμο. Αυτός ο άνθρωπός είναι ΟΛΗ μου η ΖΩΗ. ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ με όλη τη δύναμη της ψυχή μου και ξέρω ότι τα ίδια συναισθήματα έχει και εκείνος για μένα. Δεν θέλω να τον χάσω εντελώς από τη ζωή μου και είμαι διατεθειμένη να περιμένω να μεγαλώσουν τα παιδιά και μετά να βρεθούμε πάλι μαζί.
Α.

Δυστυχώς δε φτάνει μόνο η αγάπη…
Οι μπερδεμένες καταστάσεις με διαστάσεις, εξώδικα, εξωσυζυγικές σχέσεις, παιδιά, οικονομικά προβλήματα κτλ είναι αρκετές για να κάνουν κάποιους ανθρώπους να λυγίσουν. Το μπλέξιμο σε σχέσεις «ζωής» πριν ξεκαθαρίσουν οι γάμοι, φέρνει πολλά προβλήματα και δυστυχώς πολλοί υπαναχωρούν για να μη φέρουν τις συνέπειες των επιλογών τους.
Στην παρούσα κατάσταση δεν βλέπω να μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο, από το να του δηλώσεις ψύχραιμα πως θα τον περιμένεις και να τον αφήσεις μόνο του να ξεκαθαρίσει.
Αν δεν μπορέσει να κατανικήσει μόνος του ό,τι τον κάνει να επιστρέφει στην οικογένειά του (πίεση, παιδιά, ενοχές, οικονομικά, στερεότυπα, συναισθήματα κτλ), δεν έχει καμιά έννοια να τον συμβουλεύεις ή να εκφράζεσαι πολύ συναισθηματικά, εξάλλου αυτό είδες πως το εκλαμβάνει ως πίεση. Και η πίεση είναι διπλή γιατί έχει από τη μια μεριά εσένα κι από την άλλη την οικογένειά του.
Δεν τον δικαιολογώ, απλώς επεξηγώ. Είναι ενήλικος και απόλυτα υπεύθυνος για την κατάστασή του και το μπλέξιμο στο οποίο βρίσκεται. Προφανώς δεν μπορεί να διαχειριστεί τις συνέπειες των επιλογών του και παραπαίει, πράγμα το οποίο πρέπει να λάβεις υπόψη αν τελικά μπορέσετε να ζήσετε μαζί. Ο τρόπος με τον οποίο παίρνει αποφάσεις και διαχειρίζεται τις κρίσεις, θα τον χαρακτηρίζει σε όλη του τη ζωή, αν δεν κάνει δουλειά με τον εαυτό του.
Αν για τους δικούς του λόγους δεν θέλει κι εκείνος τη σχέση σας όσο εσύ, κανείς δεν μπορεί να τον αναγκάσει να τη διεκδικήσει. Δεν μπορείς λοιπόν να κάνεις τίποτα άλλο από το να περιμένεις. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα τον περιμένεις μια ζωή….

Στο μεταξύ φρόντισε τον εαυτό σου, το παιδί σου, τη δουλειά σου, φρόντισε να έχεις φίλους και ενδιαφέροντα και αν έχεις τη δυνατότητα να πας σε ψυχολόγο να σε στηρίξει τη δύσκολη αυτή περίοδο. Επίσης, αυτές τις «διαστάσεις» που χρονίζουν δεν τις καταλαβαίνω. Αφού δεν ζεις πλέον με το σύζυγό σου, φρόντισε να προχωρήσετε στο διαζύγιο για να είσαι ξεκάθαρη και ελεύθερη σε ό,τι κάνεις από δω και πέρα. Φρόντισε να μάθεις να περνάς καλά μόνη σου, γιατί η σχέση σου δεν έχει πολλές πιθανότητες εξέλιξης…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.