Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Τα ρημάδια τα στερεότυπα…


Είμαι σχεδόν 30 ετών και τον τελευταίο καιρό ζω μια πολύ όμορφη ιστορία
Πριν 6 μήνες χώρισα με την επί 5ετιας συντρόφου μου η οποία ουσιαστικά με έκανε ράκος, τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε ψυχολογικό!
H οικογένεια μου είχε αποδεχτεί αυτή τη σχέση μου μιας και ήταν μια κοπέλα 3 χρόνια μικρότερη μου και δεν θα υπηρχε καποιο κοινωνικο προβλημα. Όμως στο τελος της σχεσης μου αντιληφθηκαν και εκεινοι τα μεγαλα προβληματα που δημιουργηθηκαν τοσο σε οικονομικό όσο και σε ψυχολογικο επιπεδο. Επέστρεψα, λοιπον στο σπιτι μου αφου ξενοικιασαμε το δικο μας με την κοπελα και συνεχισα την ζωη μου, προσπαθωντας παραλληλα να απεξαρτηθω απο τον τζογο, ο οποιος φυσικα μου δημιουργησε χρεη
Στο μεταξυ, στην επιχειρηση που διατηρω προσελαβα μια υπαλληλο, για ημιαπασχοληση σχεδον 33 χρονων διαζευγμένη και με ένα παιδί 3 ετών. Μέτα από πολύμηνη συνεργασία και γνωρίζοντας τα προβλήματα του ενός με τον άλλον αποφασίσαμε να είμαστε μαζί. Τουλάχιστον εκείνη ξέρει το πρόβλημα μου και με προσπαθεί να το αποβάλλω. Με ωθεί σε θετικά πράγματα και βλέπω να είμαστε ίδιοι σαν χαρακτήρες και να ταιριάζουμε απόλυτα. Ήδη το έχω πει στους περισσοτερους φίλους μου. Είμαι σίγουρος αφού γνωρίζει το πρόβλημα μου και προσπαθεί να με βοηθήσει ότι δεν προσπαθεί να εκμεταλλευτει κάτι από έμενα καθώς ούτως η άλλως είναι εκπληκτική επαγγελματιας και δεν υπήρξε ποτέ θέμα η επαγγελματικη μας σχέση να τελειωσει.
Αγαπάω το παιδί της και δεν θα με πείραζε καθόλου να το μεγαλώσω κάνοντας παράλληλα και δικά μας παιδιά. Όμως φοβάμαι την αντίδραση των γονιών μου μόλις το μάθουν. Τι να κάνω;
M

Η συμβουλή μου είναι να ακολουθήσεις αυτό που σου λέει η καρδιά σου και να μην εξαρτάσαι από τα στερεότυπα, δικά σου και των γονέων σου. Λέω δικά σου γιατί αν εσύ έχεις μια σταθερή ιδεολογία, μπορείς θαυμάσια να την υπερασπιστείς στους γονείς σου, αφού πρόκειται για τη δική σου ζωή. Εξάλλου είδατε και οι δυο πόσο μια «κατάλληλη» σύμφωνα με τα στερεότυπα κοπέλα έπαιξε καταστροφικό ρόλο στη ζωή σου.
Προτείνω να συνεχίσεις τη σχέση σου με την κοπέλα σου και να δείτε πώς θα πάει. Εξάλλου, όπως λες αγαπάς το παιδί της και σε περίπτωση που η ιστορία εξελιχτεί σε γάμο δεν έχεις κανένα προσωπικό πρόβλημα.
Θέλω όμως να σου επιστήσω την προσοχή σε δυο θέματα:
·        Ο τζόγος, όπως όλες οι άλλες εξαρτήσεις, για να επιλυθεί χρειάζεται επίπονη δουλειά με τον εαυτό σου, κατά προτίμηση με τη συνεργασία ψυχολόγου. Οι εξαρτήσεις αποτελούν ένδειξη μια προσωπικότητας με κάποια ανεπίλυτα θέματα και αν αυτά δεν επιλυθούν πάντα θα κινδυνεύεις να ξανακυλίσεις. στις δύσκολες στιγμές. Η απεξάρτηση αποτελεί προσωπικό θέμα. Βεβαίως ένας καλός σύντροφος μπορεί να βοηθήσει, αλλά η βασικά δουλειά πρέπει να γίνει από σένα χωρίς να βασιστείς σε κανέναν άλλον. Αν δεν ξεφύγεις από την εξάρτηση καλό είναι να μη λάβεις σημαντικές αποφάσεις ζωής, όπως είναι η δημιουργία οικογένειας. Επιπλέον, παρατηρώ πως πληγώθηκες πολύ από την προηγούμενη σχέση σου, έγινες αντικείμενο εκμετάλλευσης και «ράκος». Χρειάζεται να δυναμώσεις ψυχολογικά ώστε να προστατεύεσαι και να ανταποκρίνεσαι καλύτερα στις δύσκολες περιστάσεις της ζωής. Επιπλέον χρειάζεσαι δουλειά σχετικά με τα στερεότυπά σου.
·        Πιστεύω πως είναι πολύ νωρίς να κοινοποιήσεις της σχέση σου και να σκεφτείς για γάμο. Είσαι σχεδόν 30, έχεις βγει πριν από 6 μήνες από σοβαρή μακροχρόνια προβληματική σχέση και ήδη έχεις άλλη σχέση που τη χαρακτηρίζεις σοβαρή και σκέφτεσαι γάμο. Χαλάρωσε! Δώσε χρόνο στη σχέση σου. Είστε νέοι, εσύ έχεις τα θέματά σου και η κοπέλα έχει παιδί. Αν δεν περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος στενής σχέσης και άλλος ένας χρόνος συμβίωσης, ούτε να το συζητάς για γάμο στην ηλικία σου. Πιστεύω πως και η κοπέλα θα είναι σύμφωνη με αυτό γιατί δεν θα θέλει να κάνει πειράματα που θα βλάψουν το παιδί της.
Συνέχισε λοιπόν τη σχέση σου και δώσε της χώρο και χρόνο, χωρίς να βιάζεσαι. Στο μεταξύ, καλό θα ήταν να ασχοληθείς με την προσωπική σου ανάπτυξη, το ξεπέρασμα της εξάρτησης και τη «θεραπεία» σου από την άσχημη σχέση.
Αν όλα πάνε καλά, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα να προχωρήσεις με την κοπέλα. Επαναλαμβάνω: αν εσύ είσαι σίγουρος για τις επιλογές σου θα μπορέσεις και να τις υποστηρίξεις στους γονείς σου. Και αν εσύ είσαι ψυχολογικά ισορροπημένος και ευτυχής, οι γονείς αργά ή γρήγορα θα είναι κι εκείνοι ευτυχείς για το παιδί τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.