Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Κολλημένος…


Αγαπώ την γυναίκα μου παρόλο που ξέρω ότι είναι με άλλον. Το παλεύω γιατί είμαστε 18 χρόνια μαζί. Έχει σχέση 8 μήνες, είμαστε σε διάσταση. Μου λέει ότι με αγαπά, βλεπόμαστε σε τακτά χρονικά διαστήματα και κάνουμε έρωτα. Δεν νιώθει αγάπη για εκείνον μα ενδιαφέρον. Είναι λέει μπερδεμένη, αισθάνεται συναισθηματική ασφάλεια, έχει αυτό που δεν της έδινα τόσο καιρό. Απλά είχε ενθουσιαστεί, δεν ξέρει από όλο αυτό πώς να ξεφύγει κάνει ένα βήμα μπροστά και ένα πίσω αυτά είναι τα λόγια της. Σκέπτομαι να την κάνω να ζηλέψει. Ξέρει ότι δεν έχω κάνει ακόμα μια σχέση, είμαι ακόμα κολλημένος και το ξέρει. Παρακαλώ θα ήθελα μια συμβουλή.
Χ

Λοιπόν, η κατάσταση έχει ως εξής: Από τη μακροχρόνια συνύπαρξη η γυναίκα σου έχασε το ενδιαφέρον της για σένα –δεν ξέρω αν υπήρχαν κι άλλοι λόγοι- και χωρίσατε. Είστε σε διάσταση, οπότε ο καθένας σας έχει δικαίωμα να έχει άλλες σχέσεις.
Εσύ είσαι κολλημένος και η γυναίκα σου μπερδεμένη. Βρήκε σε μια νέα σχέση ενδιαφέρον και συναισθηματική ασφάλεια, αλλά εσύ εξακολουθείς να της προσφέρεις το γνώριμο, αυτό που έχει συνηθίσει και πότε-πότε σε επισκέπτεται για σεξ. Επιπλέον, ίσως της αρέσει που είσαι «κολλημένος» και σε έχει «καβάντζα». Η κατάσταση αυτή είναι άρρωστη και για τους δυο σας.
·         Αν ακόμη την αγαπάς και θέλεις να ξανακάνετε σοβαρή προσπάθεια να είστε μαζί, μπορείς να της το προτείνεις. Αν κι εκείνη το συζητά, πάτε σε σύμβουλο γάμου και δεσμευτείτε να κάνετε μια νέα αρχή, εννοείται αφού εκείνη πρώτα χωρίσει με το φίλο της.
·         Αν εκείνη αρνηθεί, να διακόψεις κι εσύ τις επαφές σας και να βάλεις μπροστά το διαζύγιο. Είμαι κατά της στρατηγικής και των παιχνιδιών στις σχέσεις. Πιστεύω πως οι σχέσεις ζωής (τουλάχιστον) πρέπει να βασίζονται στην ειλικρίνεια. Δεν σε συμβουλεύω λοιπόν να κάνεις δήθεν πως έχεις άλλη σχέση για να ζηλέψει. Αρκεί να της πεις πως δεν θα συνεχίσεις άλλο να είσαι ο «δεύτερος» και προτιμάς να χωρίσετε οριστικά. Και να το κάνεις!

Με προβληματίζει όμως τι σε κάνει να έχεις «κολλήσει» στη γυναίκα με την οποία χώρισες, να ανέχεσαι μια τέτοια «διάσταση» και να ανέχεσαι να παίζεις το δεύτερο ρόλο. Νομίζω πως έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτό θα έπρεπε να ψάξεις.

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια της ψυχολόγου. Θα ήθελα όμως να προσθέσω τα παρακάτω:

    Ανασφαλής είναι και η γυναίκα σου, που έχοντας δύο ταυτόχρονα "την έχει δει γκόμενα" (λυπάμαι για την έκφραση) και το παίζει σε διπλό ταμπλό. Το τραγελαφικό στην υπόθεση είναι, πως εσύ που είσαι ο άνδρας της και έχετε υπάρξει μαζί τόσα χρόνια, γνωρίζεις την εξωσυζυγική σχέση της και μάλιστα υποβοηθάς τη διατήρησή της, με το να ενδίδεις ερωτικά. Εάν νομίζεις ότι κάνοντας περιστασιακό σεξ με τη σύζυγό σου θα την φέρεις πίσω τότε.... πλανάσαι.

    Ο εραστής της γνωρίζει αυτή την κατάσταση? Πολύ αμφιβάλλω. Δηλαδή είμαι σίγουρη ότι ο άλλος δε γνωρίζει τίποτα. Ωραιότατα!

    Η προσωπική μου άποψη είναι να κάνεις μια σοβαρή συζήτηση με τον εαυτό σου και να απαντήσεις μόνος σου στι ερωτήσεις:

    1. Έχω ακόμη ερωτικές επαφές μαζί της γιατί προσπαθώ να της αποδείξω ότι εγώ είμαι καλύτερος από τον άλλον?
    2. Συνεχίζω να μένω μαζί της γιατί αν φύγω θα της αφήσω το πεδίο ελεύθερο και θα με ξεχάσει?
    3. Αν τελικά χωρίσει με τον άλλον και είμαστε μαζί θα την θέλω ακόμη?
    4. Αν τελικά γυρίσει σε μένα τότε θα της δείξω εγώ για το κέρατο που μου φόρεσε?
    5. Αισθάνομαι κουρασμένος ή ανεπαρκής στο να δημιουργήσω μια νέα σχέση?
    6. Φοβάμαι να μείνω εντελώς μόνος μου?

    Υπάρχει και η περίπτωση που δεν αναφέρεις, να είχες εσύ στο παρελθόν εξωσυζυγική σχέση και να αισθάνεσαι τώρα ότι αυτό που συμβαίνει είναι η θεία δίκη.

    Επίσης δεν αναφέρεις αν έχετε παιδιά. Το μεγαλύτερο λάθος των ζευγαριών, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι να μένουν μαζί λόγω παιδιών. Αυτό είναι η πιο φθηνή δικαιολογία.


    Η προσωπική μου άποψη είναι να ξεκόψεις κάθε είδους επαφή μαζί της αφού πρώτα της πεις με ήρεμο τρόπο ότι η συμπεριφορά της σε μειώνει. Αν σου πει γιατί τότε συνέχισες μαζί της να απαντήσεις ότι έκανες μια προσπάθεια αλλά ως εδώ ήταν.

    Εάν χωρίσετε τότε θα στεναχωρηθείς φυσικά, αλλά σκέψου αυτό που μου έλεγε ο πατέρας μου"Να πηγαίνεις εκεί που σε αγαπούν επίσης".


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.