Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Παθολογική ζήλεια

Ο αντρας μου ειναι πολυ γοητευτικος  και εχει πολυ ομορφους τροπους. Eγω παλι θεωρουμαι ωραια γυναικα με αρκετα ελατωματα. Ενα απο αυτα ειναι η ζηλεια μου που πιστευω απο εκει ξεκινανε ολα τα ελατωματα μου.
Μου ειχε δωσει παλαιοτερα σημαδι απιστιας (πριν παντρευτουμε) αλλα εγω τον ηθελα τοσο πολυ που το ξεπερασα.
Η εμπιστοσυνη μου κλονιστηκε ομως και απο τοτε ειμαι  καχυποπτη μαζι του. Πολλες φορες γελαει με τις καχυποψιες μου και αλλες φορες τον φτανω στα ακρα που πιστευω οτι δεν θελει να με βλεπει αλλο.Tον εσκασα! Αλλα τα δινει τα δικαιωματακια του και αυτος! οταν βλεπει ωραια γυναικα στον δρομο την καρφωνει με τα ματια του λες και εγω δεν υπαρχω πουθενα!
Αισθανομαι πολυ μειονεκτικα διπλα του. Πιστευω του αξιζε πιο ομορφη γυναικα απο μενα αν κρινω απο τις πρωην του και αυτες που κοιταζει.

Εχουμε απομακρυνθει ερωτικα πλεον.Ανακαλυψα προσφατως δευτερη καρτα SIM στο ονομα του απο πραγματικα τυχαιο γεγονος! Σιγουρα διατηρει δεσμο αλλα δεν ξερω πως να το μαθω. Σημερα μου ζητησε να χωρισουμε γιατι δεν αντεχει αλλο λεει την ζηλεια μου! Ζω μια κολαση!
Ρ.

Για τη ζήλεια έχουμε γράψει πολλές φορές στο μπλογκ και μπορείς να ανατρέξεις σε παλιότερες αναρτήσεις. Γενικά, η ζήλεια χωρίς σοβαρό λόγο είναι θέμα αυτοεκτίμησης εκείνου που ζηλεύει. Η ζήλεια με σοβαρό λόγο σημαίνει μια σχέση που δεν έχει βάση και που και οι δυο φέρονται ανώριμα ή προσπαθούν να εξαπατήσουν ο ένας τον άλλον.
Εξηγούμαι: δεν μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς φέρεται ο άντρας σου  και κατά πόσο εσύ είσαι παράλογη και πιεστική. Υποθέτω πως είστε ένα νέο, νιόπαντρο ζευγάρι, γιατί αλλιώς ή θα τα είχατε βρει ή θα είχατε ήδη χωρίσει. Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:
·        Ο άντρας σου είναι απλώς τέτοιος χαρακτήρας που του αρέσει να δείχνει τη γοητεία του και να επιβεβαιώνεται, αλλά χωρίς να κάνει κάτι παραπάνω. Αυτό είναι ένα θέμα συμπεριφοράς και μπορεί να αλλάξει, αλλά πρέπει να συζητηθεί από μέρους σου ήρεμα. Να του πεις πώς νιώθεις σε διάφορες καταστάσεις και να του ζητήσεις να αλλάξει ορισμένες συμπεριφορές
·        Επιδιώκει εξωσυζυγικές σχέσεις ή ήδη έχει δημιουργήσει τέτοια. Αυτό είναι θέμα ουσίας και δύσκολα αλλάζει.
Όποια κι αν είναι η περίπτωση,  η στάση σου δεν είναι σωστή.
Το γεγονός πως όταν είχατε απλώς σχέση είχε δώσει «σημάδια απιστίας» (το είχες διαπιστώσει ή απλώς υποψιαζόσουν;) μπορεί να σημαίνει διάφορα πράματα. Μήπως πάλι πρόκειται για κάποια υπερβολή σου; Αν όμως όντως διαπίστωσες απιστία, σκέψου σε ποια φάση σχέσης βρισκόσασταν; Είχε σοβαρέψει; Είχατε πει πως είναι αποκλειστική και πάει για γάμο; Στην περίπτωση αυτή μια πραγματική απιστία μπορεί να προδιαγράψει τον άνθρωπο. Αν όμως ακόμη η σχέση σας δεν είχε σοβαρέψει, η απιστία μπορεί να μη σημαίνει και πολλά. Όπως και αν έχει το πράγμα, το γεγονός πως τον παντρεύτηκες θα έπρεπε να σημαίνει πως τον συγχώρησες και κάνατε μια νέα αρχή. Αλλιώς κακώς τον παντρεύτηκες.
Θέτεις πολύ το θέμα της ομορφιάς: από τη μια λες πως είσαι ωραία γυναίκα, από την άλλη πως αισθάνεσαι μειονεκτικά και πως του αξίζει κάποια ομορφότερη! Η αγάπη και η πίστη δεν είναι καλλιστεία! Αν βασίσατε το γάμο σας μόνο στην ομορφιά, τότε δεν ήσασταν ώριμοι γα δέσμευση ζωής.
Παραδέχεσαι πως είσαι παθολογικά ζηλιάρα και φτάνεις στα άκρα. Σου είπε να χωρίσετε για το λόγο αυτό. Μου περιγράφεις μια υστερική συμπεριφορά από μέρους σου και ζεις μια κόλαση. Αρχή  μου είναι να μη δίνω συμβουλές στρατηγικής αλλά ουσίας. Αποφάσισε να συζητήσετε μια φορά ήρεμα και σοβαρά, πες του ειλικρινά για το θέμα με το τηλέφωνο και άλλες υποψίες και ζήτησε εξηγήσεις. Επειδή μάλλον δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε, σας χρειάζεσαι συμβουλευτική ζευγαριού. Σε κάθε περίπτωση εσένα σου χρειάζεται ψυχοθεραπεία για να δεις γιατί φέρεσαι έτσι και να ωριμάσεις ψυχολογικά.


1 σχόλιο:

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.