Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Τα πεθερικά δεν γνωρίζουν πως είμαι διαζευγμένη

Είμαι 33 ετών. Στα φοιτητικά μου χρόνια (22-24 ετών)  βρισκόμουν σε γάμο. Ο γάμος αυτός είχε γίνει χωρίς πολλή σκέψη και διαλύθηκε πολύ γρήγορα γιατί υπήρχε θέμα αλκοολισμού. Παιδί δεν υπάρχει. Εγώ το ξεπέρασα, συνέχισα κανονικά τη ζωή μου και μπορώ να πω πως αυτός ο γάμος δεν μέτρησε για μένα περισσότερο από μια αποτυχημένη σχέση.
Κατάγομαι από ένα χωριό της Β.Ελλάδας, σπούδασα στη Θεσσαλονίκη όπου και παντρεύτηκα και παρέμεινα να εργαστώ.  Πριν από 2 χρόνια έφυγα και διορίστηκα σε ένα μακρινό νησί. Στο νέο περιβάλλον δεν γνωρίζει κανείς το παρελθόν μου.
Σε λίγους μήνες έκανα μια σοβαρή σχέση με τον Χ,  ντόπιο συνάδελφο και συνομήλικό μου. Σ’ αυτόν βέβαια εξ αρχής μίλησα για το παρελθόν μου. Σε λίγο καιρό γνώρισα τους γονείς του. Είναι πολύ καλοί, ηλικιωμένοι άνθρωποι σε χωριό, αλλά το διαζύγιο το θεωρούν κάτι κακό… Ο Χ εξ αρχής είπε να μην τους πούμε πως είμαι χωρισμένη. Εγώ ένιωθα άβολα αλλά το δέχτηκα, εξάλλου δεν ήξερα πού θα πήγαινε η σχέση.
Τώρα, ένα χρόνο μετά, νιώθω άσχημα. Έχω πολύ καλή σχέση με τους γονείς, σχεδιάζουμε γάμο με τον Χ και όλοι είμαστε χαρούμενοι. Εγώ όμως νιώθω άσχημα για το ψέμα και έχω άγχος μην αποκαλυφθεί. Να σας πως έχω έναν αδελφό παντρεμένο στη Θεσσαλονίκη και τη μητέρα μου στο χωριό. Δεν τους έχω ενημερώσει για την απόκρυψη του γάμου. Με τον Χ τους έχουμε επισκεφθεί ήδη 2 φορές, αλλά  φοβάμαι τι θα γίνει όταν κάποια στιγμή μας επισκεφτούν κι αυτοί στο νησί και γνωρίσουν την οικογένεια του Χ.
Π.

Δεν είχες καμιά υποχρέωση να… βγάλεις ανακοίνωση για παρελθόν σου στο νέο τόπο. Με ανθρώπους όμως που συνδέθηκες, δεν μπορείς να το αποφύγεις αν θέλεις να κάνεις ειλικρινείς σχέσεις. Δεν δημιούργησες φίλους; Το γεγονός πως δεν μίλησες για το νεανικό γάμο σε κανέναν με κάνει να υποθέσω πως δεν αντιμετωπίζεις άνετα το παρελθόν σου. Καλώς βέβαια μίλησες σε έναν σοβαρό δεσμό. Όταν όμως γνώρισες τους γονείς, κακώς και οι δυο σας το αποκρύψατε. Οι σχέσεις πρέπει να βασίζονται στην ειλικρίνεια και η στάση σας δείχνει πως και οι δυο έχετε στερεότυπα.
Σίγουρα δεν πρέπει να ξεκινήσεις ένα γάμο με ψέματα και άγχος και με άτομα που ξέρουν ενώ άλλα δεν ξέρουν. Αν οι γονείς κάποια στιγμή μάθουν την αλήθεια, τυχαία ή από «καλοθελητές», η σχέση σου μαζί τους θα υποστεί μεγάλο πλήγμα. Ο Χ πρέπει να μιλήσει άμεσα στους γονείς του, να εξηγήσει τους λόγους της απόκρυψης και να ζητήσει συγγνώμη για τη στάση σας. Αφήστε χρόνο να το χωνέψουν και την επόμενη φορά μιλήστε τους μαζί και να εκφράσεις κι εσύ συναισθήματα και συγνώμη.
Οι άλλοι μας βλέπουν όπως βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας. Οι γονείς δεν θα αλλάξουν ιδεολογία. Όταν όμως βλέπουν εσάς ακομπλεξάριστους κι ευτυχισμένους και όταν μάλιστα σε αγαπούν, μετά από ένα αρχικό ξάφνιασμα θα αποδεχτούν  σίγουρα την κατάσταση.


1 σχόλιο:

  1. Εφοσον τα πεθερικά δεν έχουν σχέση με τον τόπο καταγωγής σου και εφοσον ο σύζυγος ξέρει οτι είσαι χωρισμένη, μη το λες στα πεθερικά αφου το μυαλό τους είναι πίσω. Υπάρχει περίπτωση να επικοινωνήσει κάποιος απο την ιδιαίτερη πατρίδα σου με τα πεθερικά σου? Αλλωστε λες οτι είναι και υπερήλικες οποτε δεν έχεις να φοβάσαι για πολύ. Στον αδερφό σου πες του οταν έρθει να μη το πει στα πεθερικά, αδερφός σου είναι, δεν είναι ξένος για να μη σε καταλάβει και ολα καλά ολα ωραία. Η δικη μου αίσθηση είναι οτι κατι αλλο σε απασχολεί πιο σοβαρό και οχυρώνεσαι πισω απο μια ανθυπολεπτομέρεια. Μήπως αγχώνεσαι με το νέο γάμο? Μήπως και συ έχεις τα κλισέ, τις ανασφάλειες, τα ενοχικά της αθάνατης ελληνικής επαρχίας? Μήπως με τον αδερφό σου δεν έχετε καλή σχέση ή τον βλέπεις ανταγωνιστικά? Κατι αλλο πιστεύω σου πάει στραβά γιατι πολύ απλα δε τους το λες και τελειώνει η υπόθεση. Και ελπίζω να μη μένεις μαζι με τα πεθερικά ή να σου είναι σουρτα φερτα ολη μέρα.
    Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.