Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Γιατί μένεις;

Σας είχα ξαναγράψει. Έχω  κάνει μια σχέση στην οποία το παλικάρι είχε μια περίεργη βιασύνη για γάμο και για παιδί.
Η σχέση αυτή δεν πάει καλά. Όσο και να μου υπόσχεται εκείνος ότι θα φτιάξουν τα πράγματα εγώ ακόμα αδυνατώ να ακουμπήσω πάνω του και να νιώσω κυρίως συναισθηματική ασφάλεια. Με συνέπεια να με ενοχλούν όλα και να τον στήνω στον τοίχο. Οι παρατηρήσεις είναι συχνές από την πλευρά μου και κείνος μένει ολοένα και πιο στάσιμος. Συνέχεια έχω την αίσθηση ότι δε νοιάζεται να παλέψει περισσότερο για να κυλάει η σχέση ομαλά. Μονόλογο κάνω με αποτέλεσμα να παίρνει αμυντική στάση! Επειδή πιστεύει πώς ό,τι και αν μου πει θα τον παρεξηγήσω.
Εμφανίστηκε πάλι το πρόβλημα αδυναμίας ικανοποιητικής στύσης. Δηλαδή πότε επιτυγχάνεται η στύση και τελειώνει πολύ γρήγορα, πότε απλώς χάνεται κατά τη διάρκεια. Το θέμα είναι ότι έχασα κάθε επιθυμία να κάνω έρωτα μαζί του, και γενικά νιώθω μια μεγάλη απογοήτευση. Είναι δύο πράγματα που του αρέσουν αλλά δεν βρίσκω ικανοποίηση να τα κάνω εγώ. Ισχυρίζεται πως δε θα με ξαναπιέσει να κάνω κάτι που δε μου αρέσει αλλά εγώ ξέρω ότι είχε μάθει αλλιώς να ικανοποιείται.
Όμως είναι και το θέμα του ύπνου που με απασχολεί. Πείτε με μίζερη πείτε με παράξενη αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα όταν μοιράζομαι το κρεβάτι με κάποιον που ροχαλίζει.
Με έχει πάρει από κάτω. Τον έχω πείσει να ελαττώσει το τσιγάρο αλλά δεν καλυτερεύει η κατάσταση. Νιώθω πως δεν με καταλαβαίνει αλλά έχει την απαίτηση ότι πρέπει εγώ να συνηθίσω. Του είπα να το κοιτάξει και κάνει τον κινέζο. Αισθάνομαι ότι δεν με παίρνει σοβαρά. Και το χειρότερο? Δεν μου εξηγεί τι στο καλό φταίει και δεν μπορεί να αποδώσει μαζί μου στο σεξ!
Το άλλο θέμα που με απασχολεί είναι το οικονομικό. Χρωστάει, και στην άκρη βέβαια δεν υπάρχει τίποτα! Μίλησε πάλι για γάμο πολιτικό μες στο καλοκαίρι αλλά αρνήθηκα και ούτε που θύμωσε...
Δεν ξέρω τι να κάνω. Αυτό που μου στοιχίζει είναι ότι εκεινος έχει καταλάβει ότι δεν περνάω καλα αλλά παρόλαυτα μένει μέσα στη σχέση και επιμένει ότι έγω τα δημιουργώ όλα. Εγώ δηλαδή από μόνη μου έχω κάνει έτσι τον εαυτό μου!
Χ

Δεν θα ασχοληθώ με το ποιος είναι ο φίλος σου και γιατί φέρεται έτσι. Θα ασχοληθώ με το ποια είσαι εσύ και γιατί μένεις σε μια σχέση από την οποία μόνο μιζέρια και στενοχώρια αποκομίζεις. Άσχετα με το ποιος έχει δίκιο στα θέματα που διαφωνείτε, άσχετα με το αν εσύ είσαι «παράξενη» και «ζητάς πολλά» ή αν εκείνος είναι ο «αδιάφορος» και «βολεψάκιας» που μας περιγράφεις, το θέμα είναι: Αφού εσύ νιώθεις τόσο άσχημα, τότε γιατί μένεις;
Δεν θυμάμαι ποιο ήταν το προηγούμενο μήνυμά σου, οπότε σε ρωτώ γιατί άρχισες τη σχέση μαζί του. Τι σε προσήλκυσε; Μήπως το ότι ήθελε άμεσα γάμο και εσύ επιδιώκεις να παντρευτείς; Μήπως ήσουν μόνη ή απογοητευμένη και έψαχνες οπωσδήποτε σύντροφο;
Πόσο διάστημα συνδέεστε; Αν όλα αυτό το διάστημα δεν έχουν γίνει προσπάθειες προσέγγισης, τι περιμένεις; Τι αποκομίζεις; Είσαι ερωτευμένη μαζί του;
Πιστεύω πως ο φίλος σου θέλει να βολευτεί με μια κοπέλα που θα τον δεχτεί όπως είναι.  Εξάλλου, ιδανικά αυτό θέλουμε όλοι μας: έναν άνθρωπο που θα μας αποδεχτεί έτσι όπως είμαστε. Αν χρειαστεί να κάνουμε κάποιες αλλαγές για να ταιριάξουμε με το σύντροφό μας, τότε αυτές είναι εφικτές μόνο στο επίπεδο της συμπεριφοράς: πχ για χάρη σου μπορεί να κοιτάξει τα θέμα υγείας που του προκαλούν την αδυναμία στύσης και το ροχαλητό. Δεν γίνεται όμως να αλλάξει ούτε την ιδεολογία του, ούτε τα συναισθήματά του, ούτε τις σεξουαλικές του επιθυμίες. Σ’ αυτά το ζευγάρι είτε ταιριάζει είτε δεν ταιριάζει… Και εσείς προφανώς δεν ταιριάζετε.
Επιπλέον, ένα ζευγάρι που συζητά για γάμο, πρέπει να  έχει επιλύσει το οικονομικό. Αν χρωστάει κάποιος, πού πάει «ξυπόλητος στ’ αγκάθια»; Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παντρευτεί (άρα να έχει και κοινό ταμείο) με έναν άνθρωπο που χρωστάει και να επιφορτιστεί τις συνέπειες οικονομικών επιλογών που δεν έκανε ο ίδιος. Εσύ πώς είσαι οικονομικά; Μήπως επιδιώκει μαζί σου να λύσει το οικονομικό του αδιέξοδο;

Η άποψή μου είναι πως δεν έχει νόημα να μένεις στη σχέση αυτή. Αν η μοναξιά σου είναι αβάσταχτη ή η επιθυμία σου για γάμο είναι τόσο μεγάλη ώστε να προτιμάς να βασανίζεσαι, τότε χρειάζεσαι τη βοήθεια ψυχολόγου για να ανιχνεύεις και να επιλύσεις αυτό το θέμα.

1 σχόλιο:

  1. Μας δουλεύεις? σεξ δεν κάνεις, λεφτά δεν υπάρχουν, ολα σ' ενοχλούν και μας ρωτάς τι να κάνεις? Ξέρεις δεν τελειώσανε οι άντρες στον πλανήτη γη...φύγε γιατι δεν ξέρεις τι χάνεις τοσο καιρό που το λιβανίζεις. Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.