Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ας είμαστε λιγάκι σοβαροί…

Είμαι 28 και είχα μία σχέση από απόσταση για 1,5 χρόνο. Ο Χ ήταν 2 χρόνια μικρότερος. Στην αρχή ήταν πολύ ενθουσιασμένος, μπορώ να πω ότι παρασύρθηκα από τον ενθουσιασμό του. Ξεκινήσαμε, οι πρώτοι τέσσερις μήνες ήταν ονειρικοί. Με έκανε να πιστέψω ότι ήμουν η γυναίκα της ζωής του. Θα ερχόταν μόνιμα στην πόλη μου, σκεφτόταν μακροπρόθεσμα. Προχωρήσαμε σταδιακά και μετά άλλαξε ξαφνικά η συμπεριφορά του. Δεν του άρεσα όπως ήμουν (είμαι κλειστός χαρακτήρας), δεν επικοινωνούσε συχνά. Άρχισα να ζηλεύω γιατί έβγαινε με κοπέλες και μου έδινε την εντύπωση ότι φλέρταρε.  Πράγματα που τους πρώτους μήνες, ούτε που με άφηνε να υποψιαστώ. 
 Σε μία επικοινωνία μας που του εξέφρασα το παράπονό μου, μαλώσαμε τηλεφωνικά και διακόψαμε την επικοινωνία για δύο μήνες. Επανήλθε και μου ζήτησε εμμέσως ελεύθερη σχέση. Όταν είδε ότι δεν το δεχόμουν, μου ζήτησε χρόνο, ότι δεν ξέρει τι θέλει και ότι μάλλον είναι σε άλλη φάση. Του έδωσα χρόνο και όταν γύρισε είπε ότι θέλει να το προσπαθήσουμε σε σχέση. Το δέχτηκα και θεώρησα ότι σιγουρεύτηκε. Τον πίστεψα, αλλά από την αρχή φαινόταν αλλού. Το προσπάθησα όσο μπορούσα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω τα βήματα που μου ζητούσε, να αφήσω την ζωή μου γι'αυτόν από τη στιγμή που δεν ήταν σταθερή η κατάσταση. 
Μετά από ένα διάστημα κάποιων μηνών, άρχισε να αδιαφορεί, δεν βρισκόμασταν, δεν υπήρχε σημείο επικοινωνίας, ψαχνόταν και με άλλες (έτσι νομίζω τουλάχιστον) και του ζήτησα να χωρίσουμε. Δεν θέλησε να έρθει να τα πούμε από κοντά, αλλά παρόλα αυτά στο τηλέφωνο επέμενε να μην χωρίσουμε και ότι είμαι η γυναίκα τις ζωής του. Είναι δυνατόν να είμαι τόσο λάθος? Είχα πάρει ήδη την απόφαση και δεν ήθελα να αφήσω περιθώριο, αφού με τις πράξεις δεν το έδειχνε. Τον αγάπησα και πονάω γιατί με ανάγκασε να πάρω αυτή την απόφαση. Αλλά ο τρόπος που τελείωσε με την επιμονή του να πάρει τηλεφωνικά μία διαβεβαίωση (που δεν την έδωσα) ότι μπορούμε να το προσπαθήσουμε, μου άφησε αμφιβολίες. 
Α.

Με λύπη μου θα σε απογοητεύσω και θα σου πω να μην ελπίζεις.
Ο νεαρός τα θέλει όλα όπως τα θέλει! Στην αρχή ενθουσιάστηκε μαζί σου, αλλά στη συνέχεια προφανώς του πέρασε. Οι σχέσεις από απόσταση είναι δύσκολες… Οπότε άρχισε να τον πειράζει η προσωπικότητά σου και να φλερτάρει στην πόλη του. Εκτός κι αν εσύ αρχικά του είχες δείξει άλλο χαρακτήρα και επίσης δεν είχες δει τη δική του τάση να ξενοκοιτά…
Διαμαρτυρήθηκες, χωρίσατε, και επανήλθε με την πρόταση ελεύθερης σχέσης. Κοινώς, αν και όποτε θέλει να βλέπεστε και περνάτε καλά μαζί, αλλά εσύ , αφού δεν ήθελες το ίδιο, καλά έκανες και αρνήθηκες. Και τότε εκείνος επανήλθε κατ’ όνομα. Στην ουσία αυτό που εξακολουθούσε να θέλει είναι η ελεύθερη σχέση, αλλά της έδωσε το όνομα της σταθερής σχέσης που εσύ επιθυμούσες, για να μπορεί να σε έχει με τους δικούς του όρους.
Άσε το τι λέει! Λόγια που δεν υποστηρίζονται από πράξεις δεν είναι αληθινά. Είναι απλώς γέννημα μιας όμορφης στιγμής ή της επιθυμίας να ξεγελάσουμε τον άλλον, ίσως και τον εαυτό μας…

Αν λοιπόν δεν καλύπτεσαι από την ελεύθερη σχέση που στην ουσία θέλει, φύγε μακριά!

2 σχόλια:

  1. Δεν τον αγαπησες .
    Δεν προλαβες για κατι τετοιο. Δεν μεινατε ποτε μαζι ετσι ωστε να περασεις σε αυτο το επιπεδο .
    Απλα ο εγωισμο σου εχει τσακιστει ασχημα ...διοτι γνωριζεις οτι σε παραμυθιαζει ...και μαλιστα ασχημα.
    Ξερεις κατι ? Οι απαντησεις τις περισσοτερες φορες ειναι μπροστα μας αλλα εμεις δεν θελουμε να τις δουμε .
    Υποψιαζοσουνα οτι μαλλον παιζει με αλλες ή εχει και αλλες σχεσεις . Απλα αυτο συμβαινει .
    Εσυ δεν μπορεις να αποδεχτεις οτι κατι τετοιο συμβαινει σε εσενα .
    Μη του δωσεις ξανα σημασια ...πλακα σπαει μαζι σου .
    Θεωρω οτι κατι τετοιο δεν σου αρεσει .

    Keep Walking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί όμως κάποιος να μπει σε τέτοια διαδικασία (σχέση από απόσταση, κλπ)? Η λογική λέει ότι έχεις δίκιο.... αλλά έχουν ισοπεδωθεί τόσο πολύ οι σχέσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.