Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Γάμος ως πρόσχημα

Είμαι 45 ετών, ο Χ 53 και οι δύο δουλεύουμε στο Δημόσιο.
Γνωριστήκαμε πριν από 9 περίπου μήνες και μένουμε σε διαφορετικές πόλεις.  Είμαστε χωρισμένοι και ο Χ έχει δύο παιδιά που σπουδάζουν.
Βλεπόμαστε μία ή δύο φορές τον μήνα, αλλά έχουμε καθημερινή επικοινωνία μεσω μαιλς και μιλάμε τουλάχιστον δύο φορές τη μέρα στο τηλέφωνο.Τον αγαπάω πάρα πολύ και θα μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα γι'αυτόν. Δεν μου έχει πει ότι με αγαπάει αλλά μπορώ να το καταλάβω από τη συμπεριφορά του.
Πριν λίγο καιρό  η υπηρεσία του του ανακοίνωσε ότι τον στέλνει στην Αμερική από τον Αύγουστο για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί και εξαετία. Εγώ κοντεύω να τρελαθώ γιατί όπως καταλαβαίνεις προσωπική επικοινωνία θα έχουμε μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο.
Όταν τον ρώτησα αν θέλει να χωρίσουμε μου είπε όχι. Ούτε και εγώ θέλω άλλωστε.
Έχω το δικαίωμα να πάρω απόσπαση για την ίδια πόλη που θα πάει ο Χ, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να είμαστε παντρεμένοι.
Τι με συμβουλεύεις, να του προτείνω εγώ να παντρευτούμε;
Του έχω πει πολλές φορές ότι τον αγαπάω και θέλω να είμαι μαζί του.
Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα είναι ότι ο λόγος που χώρισε με την πρώην γυναίκα του είναι ότι αυτή δεν άντεξε στο εξωτερικό και θέλησε να γυρίσει στην Ελλάδα στους γονείς της μαζί με τα παιδιά τους και τον άφησε μόνο του.
Τι πρέπει να κάνω θα πιστέψει ότι θέλω να τον παντρευτώ επειδή τον αγαπάω και θέλω να πάω μαζί του; Η θα έχει κόμπλεξ για την πρώην του;
Λ.

Συνδέεστε 9 μήνες από απόσταση και βλέπεστε 1-2 φορές το μήνα. Δεν βρίσκω εύλογο το διάστημα αυτό για να αποφασίσετε να παντρευτείτε και να ζήσετε μαζί στο εξωτερικό. Λες πως τον αγαπάς και αυτός, χωρίς να το έχει δηλώσει, το δείχνει και δε θέλει να χωρίσετε. Σίγουρα δεν μπορεί να διατηρηθεί από μακριά και για μεγάλο διάστημα μια σχέση όπως η δική σας, που δεν έχει ακόμη «δέσει». Το να παντρευτείτε όμως μου φαίνεται παρακινδυνευμένο για τον ίδιο λόγο.
Εσύ πώς νιώθεις; Πιστεύεις πως μπορεί να είναι ο σύντροφος της ζωής σου; Τότε ρώτησέ τον ευθέως τι νιώθει και αν είναι έτοιμος για γάμο, προκειμένου να διατηρήσετε τη σχέση σας. Αν εκείνος πει όχι, δεν τίθεται θέμα, αναγκαστικά θα πρέπει να χωρίσετε.
Αν φανεί κι εκείνος προβληματισμένος, μπορείς να του προτείνεις το εξής: Κάνετε έναν απλό πολιτικό γάμο, μόνο οι δυο σας, χωρίς φασαρίες, και φεύγετε μαζί στην Αμερική. Κάνετε όμως τη συμφωνία μεταξύ σας πως αυτό αποτελεί μια τυπική διαδικασία και δεν σας δεσμεύει. Ξεκινάτε να δοκιμάζετε τη σχέση σας κι όπου βγει. Αν τα πάτε καλά, ΟΚ. Αν όμως τουλάχιστον ο ένας από τους δυο δεν είναι ευχαριστημένος, συμφωνείτε να μη δημιουργηθούν προβλήματα και να χωρίσετε σαν να επρόκειτο απλώς για μια σοβαρή σχέση συμβίωσης. Χρησιμοποιείτε δηλαδή το γάμο ωφελιμιστικά ως θεσμό που σας βολεύει και όχι ως ουσία (ακόμη).
Δεν βλέπω γιατί ο Χ να παρεξηγήσει την πρότασή σου ή να την συσχετίσει με την πρώην του. Ο καθένας μας κουβαλά το παρελθόν του, μ’ αυτό πορεύεται και μ’ αυτό πρέπει να τον αποδεχτούν όσοι τον αγαπούν. Αν το παρελθόν του τον καθορίζει ακόμα, τότε υπάρχει πρόβλημα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.