Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Γιατί φέρεται έτσι;

Σας είχα ξαναγράψει στο παρελθών. Είμαι 47 ετών και η σύντροφος μου 45 ειμαστε μαζί 4 χρόνια. Χωρίσαμε ξαφνικά, όταν 1 βράδυ η μανά της παρεξήγησε τη στάση μου.Για να την διευκολύνω έφυγα από το σπίτι μας για να εκτονωθεί η κρίση εκείνη. Το ευχαριστώ ήταν στα ξαφνικά να μου πει κλαίγοντας πως θέλει να χωρίσουμε….αλλά ξέρει πως είναι εγωιστικό αλλά θέλει να ξέρει πως θα είμαι κάπου εκεί και θα την περιμένω!!!
Της επόμενες μέρες αυτό άλλαξε και έγινε…θέλω να βρω των εαυτό μου!!
Μετά έγινε  δεν νιώθω οπός παλιά ερωτευμένη…!! Λέει πως με θέλει στη ζωή της αλλά θέλει να κρατήσουμε απόσταση!!
Μετά θέλω να δραστηριοποιηθώ να αλλάξω σπίτι. Και να πάρω τα πράγματα μου …γιατί δεν μπορεί να τα βλέπει και να έχει μνήμες!!
Αφού προσπάθησα επί πάνω από 2 μήνες να τις δείξω πως όλα αυτά είναι μια φυσιολογικοί κρίση που περνάνε όλα τα ζευγάρια.

Πρέπει να δείχνω ενδιαφέρον;
Τους τελευταίους 2 μήνες βρίσκομαι στο εξωτερικό. Μετά 1 τηλέφωνο που της έκανα και ενώ μιλούσε όλα γλυκά ,παρόλα αυτά επέμενε στο χωρισμό μας. Έτσι εδώ και 20 μέρες άλλαξα στάση.
Έστειλα και πήραν τα πράγματα μου από το σπίτι μας. Από τότε δεν έχω κάνει καμία προσπάθεια επικοινωνίας εκείνη με έχει πάρει μια φορά μόνο πριν από μήνες.
Τα ερωτήματα μου είναι τα έξεις:
Γιατί ενώ της είπα αν ρίχνει τίτλους τέλους δεν περνώ απάντηση?
Έχει στο φ/β της ακόμα Φώτο από μια παράλια που περάσαμε έντονες στιγμές?(της είπα πως αν την βγάλει θα ξέρω πως τελειώσαμε) έχει επίσης μέσα στο άλμπουμ της εκεί Φώτο μας που είμαστε αγκαλιά.
Έχει τον κωδικό μου στο φ/β (είχε πει πως δεν τον θυμάται) δεν τον άλλαξα εσκεμμένα και βλέπω πως διαβάζει τα μηνύματα μου μιλάω με κάποιες γυναίκες εκεί…(παλιές γνώριμες)που έχουν έντονο ενδιαφέρων για μένα ,και εγώ τους απαντώ πως δεν είμαι σε φάση να πάω παρακάτω ακόμα
Έχω και εγώ τους κωδικούς της και βλέπω πως αναζητά το προφίλ μου. Τη θέλει αυτή η γυναίκα τελικα?την αγαπώ πολλή και την θέλω κοντά μου .Τη στάση να κρατήσω ?πράττω σωστά με την εξαφάνιση μου? Με το να της προκαλώ ζιλιά? Πρέπει να δείχνω ενδιαφέρων?
Δεν με αφήνουν όλα αυτά να πάω παρακάτω!!! Παρακαλώ αν μπορείτε να μου απαντήσετε .είμαι πολλή πιεσμένος και θέλω την βοήθεια σας.
Κ
Δεν έχω πολλά περισσότερα να σου πω από ό,τι σου είπα την προηγούμενη φορά.
Η φίλη σου δεν ξέρει τι θέλει και πιθανότατα έχει ψυχολογικά θέματα που πρέπει να επιλύσει. Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς της συμβαίνει και πώς σκέφτεται ούτε μπορώ να ερμηνεύσω τα σκαμπανεβάσματά της αν δεν την ξέρω.
Το θέμα είναι τι θα κάνεις εσύ τώρα. Πιστεύω πως έκανες αρκετές προσπάθειες χωρίς αποτέλεσμα. Της έχεις δηλώσει πως την αγαπάς και θέλεις να είστε μαζί. Τώρα πήρες και τα πράγματά σου, οπότε την άφησες ελεύθερη να σκεφτεί και να αποφασίσει.
Αν δεν θέλει να τα ξαναβρείτε δεν μπορείς να κάνεις κάτι, ούτε θα την περιμένεις μια ζωή. Αυτά όλα να της τα εξηγήσεις απλά και σταθερά, ίσως σε ένα μήνυμα, και να της πεις πως της αφήνεις την πρωτοβουλία. Δώσε της ένα χρονικό περιθώριο λίγων μηνών ή μέχρι να επιστρέψεις στην Ελλάδα. Αν τα ξαναβρείτε, χρειάζεστε οπωσδήποτε συμβουλευτική ζευγαριού.

Στο μεταξύ είναι καλό να μην προχωρήσεις σε νέες σχέσεις και περιπλέξεις τα πράγματα. Περίμενε λίγο καιρό με ηρεμία και χωρίς επικοινωνίες. Σκέψου πως η πιθανότητα να μην τα ξαναβρείτε είναι ισχυρή. Προβληματίσου επίσης για το κατά πόσο θέλεις να είσαι σύντροφος ζωής μιας γυναίκας με τα χαρακτηριστικά της φίλης σου.

1 σχόλιο:

  1. Φίλε μου δε μας τα λες καλά. Μάλλον εχεις χάσει την ψυχραιμία σου και η οπτική σου δεν μπορεί να κάνει σωστή αξιολόγηση. Δεν είναι δυνατόν να χωρίσατε επειδή η πεθερά σε παρεξήγησε. Άλλωστε γαμπρός και πεθερά που τα πάνε καλά δεν υπάρχει, θα πρεπε να χωρίσει ολη η ελλάδα ετσι. Εδω υπάρχουν γυναίκες που έχουν βάλει χ στους γονείς τους για χάρη του συντρόφου. Αρα υπάρχουν αλλα προβλήματα στο βάθος της σχέσης και η πεθερά είναι μια βολική αφορμή μάλλον.

    Δε νομίζω οτι η κοπέλα έχει ψυχολογικά αν κρίνω απ τη στάση της. Εγώ πιστεύω οτι της έχει τελειώσει, αυτό βέβαια δε σημαίνει οτι σβήνονται ολα με τη μια, γι αυτό σε κρατάει σε μια μη ξεκάθαση φάση. Ισως να είναι και σε σύγκρουση με την μάνα της για σενα. Και σίγουρα θα χεις κάνει και λάθη γιατι σε ενα χωρισμό φταίνει και οι 2 πάντα.

    Το πιο σοβαρό ομως είναι οτι η ολη σου στάση τα κανει χειρότερα. Έχεις πέσει κάτω και παρακαλάς και κάνεις σπασμωδικές κινήσεις που μονο το αντίθετο αποτέλεσμα έχουν. Μου έβγαλε τόσο δεδομένο το μήνυμά σου που δε φαντάζεσαι. Τι προτείνω λοιπόν? Αλλάζεις τους κωδικούς στο φβ και παύεις να είσαι διαθέσιμος. Συμφώνα με τη στάση της κοπέλας ωστε αν δεν ξέρει τι θέλει να τη βοηθήσεις. Οταν ξέρουμε οτι ο αλλος είναι δεδομένος και καίγεται να τα ξαναβρούμε, αυτό σκοτώνει την έλξη και τις οποιες πιθανότητες. Πες της λοιπόν αγάπητη μου έχεις δίκιο για την παρεξήγηση και το βλέπω κι εγώ γενικότερα οτι πρέπει να χωρίσουμε και συμφωνώ με τη στάση σου. Και μην της προκαλέσεις ζήλεια με αλλες κοπέλες, το αντίθετο θα συμβεί κατ εμε. Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.