Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Αμφιβάλλω αλλά σχεδιάζω κοινή ζωή

Είμαι 29 ετών και σε ένα μήνα θα κλείσω 2 χρόνια σχέσης με τον Κ., 32 ετών. Από την αρχή της σχέσης μας ήταν πολύ καλός και τρυφερός μαζί μου. Μια φορά, στις πολύ πρώτες μέρες όταν είχα δει κάποια συμπεριφορά του που δεν μου είχε αρέσει και τόσο και του ζήτησα να διακόψουμε όσο ήταν νωρίς, αυτός αμέσως μου ζήτησε να τα ξαναβρούμε, κάτι και που έγινε.

Οι πρώτοι μήνες ήταν πολύ ωραίοι, με κάποιους καυγάδες στο ενδιάμεσο, ώσπου κάποια στιγμή έρχεται ο ξάδερφος μου και μου λέει για την πρώην του και από εκεί άρχισε το δίχρονο βάσανο μου. Ζηλεύω τρελά, νιώθω πως ταιριάζουν πιο πολύ... Μάλιστα μετακόμισαν και σε κοινό σπίτι όπως εμείς. Φοβάμαι πως το κάνει με όλες αυτό, ότι δεν είμαι κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο για αυτόν. Μάλιστα όταν χώρισαν αυτός πήγαινε συνέχεια ερωτικά με άλλες, και την ίδια στιγμή έγραφε σε ένα φίλο του στο fb πόσο πολύ πονάει, 3 εβδομάδες πριν την γνωριμία μας αυτό. Πώς γίνεται να πονάς τόσο και σε λιγότερο από μήνα να γνωρίζεις εμένα και να είσαι τοοοοοσο καλός μαζί μου;;;;;;;

Εκτός από αυτό, πάνω στους έξι μήνες σχέσης ανακαλύπτω τυχαία στην αρχική μου σελίδα πως ο Κ. ακολουθούσε μέσω του δικού του λογαριασμού 2 κοπέλες άκρως προκλητικές. Του ζήτησα εξηγήσεις και το αρνήθηκε.... Συνομιλούσε με κοπέλες στο fb... Όταν τα διάβασα αυτά τα πράγματα και γενικότερα είδα όλες αυτές τις κινήσεις του εκεί μέσα, πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα, δεν μπορούσα να το πιστέψω.... Είδα και αλλες τέτοιες κινήσεις. Βλακείες που δεν θέλω καν να μπαίνω στην διαδικασία να γράφω τις χαζό-δικαιολογίες του.

Το θέμα είναι, ότι αν και πέρασε 1 ½ χρόνος, εγώ δεν μπορώ να το ξεπεράσω, το σκέπτομαι και τρελαίνομαι, πλέον δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου και περιμένω από τον ίδιο τα χειρότερα. Είναι παιδί χωρισμένων γονιών και από τους γονείς τους δεν υπάρχει καμία υποστήριξη, ούτε ηθική, ούτε οικονομική, σε αντίθεση με τους δικούς μου γονείς, που είναι εκεί, πάντα δίπλα μας. χάλασε το αυτοκίνητο του και τα χρήματα τα έδωσαν κατευθείαν οι δικοί μου. Και τώρα που μετακομίζουμε σε μεγαλύτερο σπίτι και θα ‘’στηθεί’’ εξ ολόκληρου από την αρχή, πάλι οι γονείς μου ουσιαστικά θα συνεισφέρουν οικονομικά όλο το χρηματικό ποσό.

 Επίσης, εδώ και ένα χρόνο, έχουμε σταματήσει τελείως το σεξ. Από την μία δεν υπάρχει περίπτωση να μην καθίσουμε ακόμα και τηλεόραση να παρακολουθήσουμε μαζί και να μην με πιάνει το χέρι αλλά από εκεί και πέρα… Όταν το αναφέρω μου λέει ότι όλο μαλώνουμε αλλά και πάλι... Και δεν το αναφέρω καθόλου συχνά γιατί αυτά όσο περισσότερο κάνεις λόγο για αυτά τόσο λιγότερο γίνονται.

Μην μου γράψετε πω έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση, ούτε και να επιβραδύνουμε λίγο την μετακόμιση μέχρι να δω τι θα κάνουμε, ήδη να φανταστείτε τώρα που σας γράφω είναι πρωί και το απόγευμα θα πάμε να κλείσουμε τα έπιπλα. Ούτε και να μιλήσω στους γονείς μου μπορώ, όσο κατανόηση και αν έχουν θα μου πουν ‘καλά, τώρα μας το λες;’ Και θα έχουν και δίκιο. Κάτι πέρα από αυτό αποζητώ γιατί νιώθω πως έχω εγκλωβιστεί.
Λ.

Αν θέτεις περιορισμούς στο τι θα σε συμβουλεύσω, τότε θα ήταν καλύτερα να μην απευθυνθείς σε μένα. Δυστυχώς, αν τηρήσω τους περιορισμούς που θέτεις για τις συμβουλές που μπορείς να ακούσεις, δεν εχω πολλά να σου πω...
Βασικά λάθη που έχεις κάνει ως τώρα:

·        Δέθηκες με φρεσκοχωρισμένο, 3 εβδομάδες μετά το χωρισμό του. Κατά κανόνα, οι φρεσκοχωρισμένοι δεν είναι ακόμη έτοιμη για σοβαρή σχέση, δεν μας επιλέγουν για μας αλλά για να ξεπεράσουν τους πρώην ή για να ξεσκάσουν. Και, ναι, δυστυχώς, γίνεται να σκέφτεται κάποιος κάποια άλλη και ταυτόχρονα να περνά ωραία με μια άλλη...

·        Οι σχέσεις προχωρούν κατά στάδια και πρέπει να είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από ένα στάδιο για να περάσουμε στο επόμενο. Εσύ εξαρχής είχες ζήλεια για τον Κ και αυτός σου έδινε πολλές αφορμές.  Δεν έχεις κανένα λόγο να ζηλεύεις το παρελθόν του. Αν ήθελε να είναι με κάποια πρώην θα το είχε κάνει! Εδώ βρίσκεται η χαμηλή σου αυτοεκτίμηση, όσο κι αν δεν θέλεις να το ακούς αυτό... Σχετικά με τις φβ επαφές του έχεις απόλυτο δίκιο και έπρεπε να διεκδικήσεις αλλαγές και να περιμένεις να επιβεβαιωθούν.

·        Σε μια σχέση που δεν νιώθουμε απόλυτα ευτυχείς και ασφαλείς δεν προχωρούμε σε συμβίωση, ούτε προωθούμε την οικονομική στήριξη του συντρόφου μας από τους γονείς μας.

·        Όταν δεν υπάρχει σεξ και καθόμαστε απλώς χεράκι-χεράκι στην τηλεόραση, πώς ξεκινά κοινή ζωή και μελλοντική οικογένεια ένα νέο ζευγάρι;

Η γνώμη μου είναι πως τα προβλήματα δεν πρέπει να αποσιωπούνται αλλά να συζητιούνται και να λύνονται. Υπάρχει πιθανότητα ο Κ να έχει βολευτεί με σένα, τη συμβίωση και την οικονομική στήριξη και να σε βλέπει σαν συγκάτοικο που τον βολεύει. Κανε σοβαρή συζήτηση μαζί του για τα προβλήματά σας και μην προχωρήσεις αν δεν λυθούν. Ενημέρωσε τους γονείς σου πως δεν είσαι ακόμη έτοιμη και καλύτερα να το μάθουν τώρα παρά αργότερα. Δυστυχώς, σου λέω αυτά που δε θέλεις να ακούσεις...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.