Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Αταίριαστη και ταιριαστή σχέση


Είμαι 34 ετών, δημόσια υπάλληλος. Πριν από 2 χρόνια χώρισα από μια μακροχρόνια σχέση και πέρασα δύσκολα. Αποφάσισα λοιπόν πριν από ένα χρόνο να φύγω από τη γενέτειρά μου όπου έμενα με τους γονείς μου και εργαζόμουν. Μετατέθηκα σε μια μικρή πόλη που μου άρεσε πολύ και είχα ένα σπίτι από τη γιαγιά μου. Εκεί φέτος ηρέμησα και άρχισα να περνώ πολύ καλά. Πριν 3 μήνες δημιούργησα σχέση με τον Α, συνάδελφό μου, 40 ετών. Η σχέση πήγε εξ αρχής πολύ καλά σε όλα τα επίπεδα και φαίνεται να έχει προοπτική. Όλοι οι φίλοι και γνωστοί την εγκρίνουν και χαίρονται.


Πριν από λίγες εβδομάδες γνώρισα τυχαία ένα ντόπιο παιδί, τον Β, 28 ετών, αγρότη. Εξαρχής υπήρξε εντονότατη έλξη μεταξύ μας και έχουμε βρεθεί ερωτικά μερικές φορές. Δεν ξέρω πού πάει όλο αυτό και νιώθω απίστευτες τύψεις για τον Α, ο οποίος φυσικά αν το μάθει θα γίνει χαμός. Μήπως πρόκειται για ένα περαστικό πάθος και θα ξαναγυρίσω στον Α; Μήπως αυτό σημαίνει πως ο Α δεν με καλύπτει; Όμως τον θέλω και θέλω την προοπτική που μου ανοίγει. Ξέρω πως με το Β είμαστε αταίριαστοι και θα χωρίσουμε, αλλά θέλω να το ζήσω. Είμαι σε απόγνωση...

Ε
Ερωτική έλξη με έναν "αταίριαστο", ενώ υπάρχει ήδη μια ωραία σχέση με έναν "ταιριαστό".


Αρχικά, ποιές είναι οι αντιλήψεις σου για τις σχέσεις; Πιστεύεις στη μονογαμία; Αν ναι, τότε υπάρχει πρόβλημα. Αν όχι, δεν υπάρχει θέμα, ζεις το πάθος σου με τον Β όσο κρατήσει και συνεχίζεις αναμπόδιστη τη σχέση με τον Α που σου παρέχει "προοπτική".

Αν πιστεύες στη μονογαμία, τότε τα πράγματα περιπλέκονται:
Μήπως δεν έχεις ζήσει αρκετές περιπέτειες και πάθη και τώρα βρίσκεις κάτι που σου έλειπε; και θέλεις να το ζήσεις πριν δεσμευτείς οριστικά με τον Α;
Μήπως ο Α δεν σε καλύπτει ερωτικά;
Μήπως η σχέση σου με τον Α εμπεριέχει μεγάλο κοινωνικό μέρος, δηλ σε προσελκύει επειδή είναι πρέπουσα και έχει την κοινωνική αποδοχή; μήπως σε προσελκύει επειδή πιστεύεις πως είσαι σε ηλικία γαμου;
Μηπως με την περιπέτεια με τον Β θέλεις να φέρεις υποσυνείδητη αντίσταση στην "καθωσπρέπει" σχέση σου με τον Α και στα κοινωνικά πρέπει;

Η περιπέτεια με τον Β αξίζει αρχικά να σε προβληματίσει σχετικά με τον Α. Αν νιώθεις πως τον αγαπάς πραγματικά και θέλεις να τον κάνεις σύντροφο ζωής, φρόντισε να ξεπεράσεις γρήγορα το πάθος σου και να δεσμευτείς ουσιαστικά μαζί του.

Αν όμως ανακάλυψες πως η σχέση με τον Α δεν σε καλύπτει αλλά είναι κοινωνικά κατευθυνόμενη, μη προχωρησεις μαζί του. Σε κάθε περίπτωση, μη βιαστείς να προχωρήσεις σε επισημοποίηση, γιατί φαίνεται πως ακόμη δεν είσαι έτοιμη. Όσο για τις τυψεις σου, ή τις ξεπερνάς και συνεχίζεις με τον Α ή δεν αντέχεις και χωρίζεις.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.