Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Νέα διευρυμένη οικογένεια

Είμαι σε διάσταση εδώ και 10 μήνες. έχω 2 παιδιά 2,5 και 8 χρονών.Με τον πρώην άντρα μου έχουμε πολύ καλές σχέσεις. 

Έχω κάνει μια σχέση εδώ και 9 μήνες. Το νέο μου σύντροφο τον γνώριζα καιρό πριν κάνουμε σχέση. Ο οποίος είναι κι αυτός χωρισμένος με 2 παιδιά. Τα μεγάλα μας παιδιά ειναι συμμαθητές. 

Τον Απρίλιο αποφασίσαμε να μείνουμε μαζί. Έχει λίγους μήνες που σιγά σιγά τον γνώρισα στα παιδιά μου,στην αρχή σαν φίλο και μόλις πήραμε την απόφαση της συμβίωσης τους εξήγησα την κατάσταση και αρχίσαμε να έχουμε πολύ συχνές και καθημερινές επαφές. Όπως επίσης και με τα δικά του παιδιά. Τον πρώην άντρα μου έκανα το λάθος να μην το ειδοποιήσω ότι έχω γνωρίσει κάποιον στα παιδιά και το έμαθε τώρα... Είχαμε κάποια θέματα αλλά πιστεύω ότι τα λύσαμε και του εξήγησα ότι η σχέση μου είναι σοβαρή. Φυσικά έχει τους φόβους και τις ανησυχίες του.

Τα παιδιά μου έχουν άριστες σχέσεις μαζί του και αυτός μαζί τους όπως επίσης κι εγώ με τα παιδιά του κι αυτά μαζί μου. 

Πιστεύετε ότι χειρίστηκα λάθος κάποια κατάσταση; Πιστεύετε ότι είναι λάθος να μείνω μαζί με το σύντροφό μου τον Απρίλιο; Ή είναι λάθος το ότι τα παιδιά έχουν επαφές καθημερινές μαζί του;

Θ

 

Αν έχω καταλάβει καλά, χώρισες πριν 10 μήνες, ένα μήνα μετά έκανες σχέση και λίγους μήνες μετά αποφασίσατε στο μέλλον να συμβιώσετε και τον γνώρισες στα παιδιά σου. Λίγο βιαστικό το βρίσκω όλο αυτό…. Δεν θα ήθελα τα παιδιά σου να συνδυάσουν την απομάκρυνση του πατέρα τους με την εμφάνιση του φίλου σου και θα ήταν καλύτερο να τους είχε δοθεί περισσότερος χρόνος σταδιακής προσαρμογής. Αλλά αφού τα πράγματα πάνε τόσο καλά, το πείραμα έχει πετύχει!

Συμβίωση τον ερχόμενο Απρίλιο, δηλαδή μετά από περίπου ενάμιση χρόνο καλής και στενής σχέσης και με τη σύμφωνη επιθυμία των παιδιών είναι ένα καλό χρονικό διάστημα.

Οι καλές σχέσεις με τον πρώην σύζυγο είναι άριστο γεγονός. Ναι, ήταν λάθος σου να μην του πεις πως γνώρισες κάποιον στα παιδιά και να το μάθει από κείνα, αφού μάλιστα είχατε άριστες σχέσεις. Μπορείς να παραδεχτείς το λάθος σου και να του εξηγήσεις πώς το είχες σκεφτεί και πώς ένιωθες.

Δικαιολογημένη η ανησυχία του πατέρα για τη νέα κατάσταση, όπως και τα δικά σου ερωτήματα. Να, καλό θα ήταν η νέα κατάσταση να είχε πάει πιο σταδιακά έτσι ώστε να σιγουρευτείς περισσότερο. Αφού όμως τώρα ήδη έχουν γίνει στενές οι σχέσεις, δεν έχει νόημα να τις αραιώσεις, αντίθετα θα κάνει κακό σε όλους. Συνεχίστε στον ίδιο ρυθμό, ελπίζοντας να πάνε όλα καλά και φροντίζοντας καθημερινά γι αυτό.

 

1 σχόλιο:

  1. Το...πας καλα!!
    Εισαι σε διασταση(οχι διαζυγιο) 10 μηνες, και 1 μηνα μετα(μηπως ηταν κα ιπριν) την αποχωρηση του ανδρα σου απο το σπιτι συναπτεις σχεση.
    Και στους 4 μηνες ερχεται και εγκαθισταται σπιτι σας.Φανταζομαι στο διμηνο τον ειχες γνωρισει στα παιδια σου.
    Σου ξαναλεω το πας καλα!!
    Ο πρωτος απο πολλους που θα...σπιτωσεις.
    Μην ασχολησε με τα αισθηματα των παιδιων σου.
    ...Εσυ να εισαι καλα και ολα τα αλλα...βρισκονται.
    Απλα οταν τα παιδια σου ανεξερτητοποιηθουν μην κλαιγεσαι οταν θα σε αγνοουν παντελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.