Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Διαφορετικές ταχύτητες

Ειμαι 26 χρονων και διατηρω μια σχεση εδω και 13 μηνες. Ειναι ενας ανθρωπος που γνωριζα απο παλαιοτερα και οσο ημουν σε μια δυσκολη φαση της ζωης μου με στηριξε και καταληξαμε ζευγαρι. Την συγκεκριμενη γυναικα την θαυμαζω και την αγαπω.Αισθανομαι οτι θα μπορουσα ανετα να κανω οικογενια μαζι της. Γνωριζω οτι και αυτη με αγαπαει, το εχει αποδειξει απειρες φορες. Το προβλημα μας ειναι το εξης. Ζουμε σε 2 διαφορετικες καταστασεις. Αυτη σπουδαζει ακομα και εγω ειμαι στην αναζητηση εργασιας. Ζουμε σε 2 διαφορετικες αλλα σχετικα κοντινες πολεις. Η κοπελα μου οπως ελεγα αντιμετωπιζει αρκετες δυσκολιες καθημερινα. Πιεση απο γονεις για τα χρηματα, πιεση απο τα αδελφια, και πιεση απο οτι φαινεται και απο μενα. Λογω του οτι εγω δεν απασχολουμε με κατι εχω απλαιτο χρονο σε σχεση με εκεινη. Επομενως δεν δινουμε την ιδια αγαπη ο ενας στον αλλο. Με αποτελεσμα εγω να παραπονιεμαι και να την πιεζω.

Την τελευταια βδομαδα εκανα παραπονα και ενω της ειπα οτι θα ερθω να ψαξω εκει δουλεια, μου είπε οτι αισθανετε ψυχροτητα. Την ρωτησα αν θελει να χωρισουμε και μου ειπε οτι δεν ξερει. Είπε πως χρειαζετε χρονο να σκεφτει και να βαλει σε ταξη καποια πραγματα στο μυαλο της. Σημερα μιλησαμε με μηνυματα απλα τυπικα και χωρις πολλα πολλα. Ηθελα απλα να δειξω οτι δεν ειμαι αναισθητος και να κρατησω μια μικρη επαφη.Φυσικα απο δω και περα δεν θα υπαρξει καποια αλλη κινηση απο μενα. Δεν ειμαι σιγουρος για το αν επραξα σωστα, αλλα σιγουρα δεν λυπαμαι που το εκανα. Θελω να δω κινηση σιγουρα απο εκεινη.

Τι πιστευετε οτι θα πρεπει να κανω? Ποσο καιρο να περιμενω? Ποιο πιστευετε οτι θα ειναι το αποτελεσμα?

Αν τελικα πανε ολα καλα αντιμετωπιζω ενα άλλο προβλημα. Ειναι οπως ειπα και παραπανω φοιτητρια και ταυτοχρονα ειναι και καλιτεχνης στο τραγουδι. Γενικα ειναι ατομο προσχαρο και πολυ επικοινωνιακο. Γνωριζει κοσμο ευκολα, μιλαει και επικοινωνει ευκολα και προφανως ανοιγεται και πολυ. Δεν ξερω πως να αντιμετωπισω αυτο το πραγμα. Η αληθεια ειναι οτι δεν μου κρυβει κατι. Την εχω εμπιστοσύνη. Αυτο το πραγμα που γινεται και λογω της αποστασης μας ειναι επισης ενας λογος που προσπαθω να της εξηγησω οτι θελω λιγο παραπανω προσοχη.

Ι

 

Έχουμε εδώ δυο νέους ανθρώπους σε διαφορετική φάση ζωής, πράγμα το οποίο συνεπάγεται και διαφορετικούς στόχους προσωπικής ζωής: Μια φοιτήτρια και εργαζόμενη που πιέζεται από πολλά και ένας νέος άντρας που ψάχνει για δουλειά και είναι πρόθυμος να κάνει την αρχή στην πόλη της αγαπημένης του.

Ο κανόνας είναι πως αν δυο άτομα έχουν διαφορετική ταχύτητα στην εξέλιξη της σχέσης, τότε ο ταχύτερος περιμένει τον αργότερο αν και όσο μπορεί.

Αν πας στην πόλη της για δουλειά, τότε η σχέση σας αλλαζει μορφή. Θα αναμιχθείς ιο στενά στην κύκλο της και στην οικογένειά της και υποθέτω θα θελεις να ζήσετε μαζί μόλις υπάρξει η οικονομική δυνατότητα. Η κοπέλα θέλει να τελειώσει τις σπουδές της και να αποκατασταθεί οικονομικά πριν προχωρήσει. Ανεξαρτήτως αυτών, ίσως λόγω ηλικίας να μην είναι ακόμη έτοιμη για να προχωρήσει σε επόμενο στάδιο της σχέσης. Κι εσύ είσαι πολύ νέος και χωρίς δουλειά ακόμη. Γιατί να βιαστείς; Εξάλλου ένας χρόνος μακρόθεν σχέσης δεν είναι αρκετό διάστημα για να ληφθούν αποφάσεις ζωής.

Η κοπέλα θέλει χρόνο και χαλάρωση και αν την αγαπάς πρέπει να  της τα δώσεις. Καλά έκανες και απομακρύνθηκες και περιμένεις κίνηση από εκείνη. Το να μιλάτε όμως τυπικά δεν έχει καμιά έννοια. Προτείνω να της στείλεις ένα μήνυμα στο οποίο να της εκφράζεις απλά την αγάπη σου και να παραδέχεσαι πως βιάστηκες και την πίεσες. Δήλωσέ της πως για να μην την πιέσεις άλλο θα αφήσεις την πρωτοβουλία της σχέσης σας σε κείνη και θα την περιμένεις όσο μπορείς. Αν δεν ανταποκριθεί ή είναι τυπική ακόμα σε 2-3 μήνες, καλό είναι να μην δεσμευτείς άλλο περιμένοντας.

Αν όλα πάνε καλά, θα πρέπει να αποδεχτείς την προσωπικότητα και το επάγγελμα της κοπέλας. Έτσι τη γνώρισες, έτσι την αγάπησες και δεν πρέπει να στοχεύεις να την αλλάξεις σε βασικά θέματα. Μόνο σε θέματα συμπεριφοράς μπορεί να γίνει συζήτηση.

Γνωστός μου ωραίος νεαρός που εργάζεται ως μουσικός είχε αντιμετωπίσει θέματα ζήλειας και δεσμεύσεων από τις κοπέλες με τις οποίες συνδεόταν. Τον συμβούλευσα όταν ξεκινά μια σχέση να εξηγεί εξ αρχής τις συνθήκες της δουλειάς του: ξενύχτια, παρέες, επικοινωνία, κέφι, χαμόγελα, ποτάκια κτλ όπως και διάθεση φλερτ από κοπέλες. Να ξεκαθαρίζει πως στις σοβαρές του σχέσεις είναι πιστός αλλά η κοπέλα του θα πρέπει να δέχεται την κοινωνικότητα αυτή χωρίς να δημιουργεί θέματα. Και όποια θέλει μένει…

 

2 σχόλια:

  1. Τα παράπονα αυτά σε τι αφορούν? Να περνάτε περισσότερο χρόνο μαζι? Τι αλλο? Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ισως και οντως να εχει δικιο στο οτιειμαι υπερβολικος. Αν την εχω εμπιστοσύνη ας κανει οσες γνωριμιες θελει. Αλλα προπάντων να σεβεται εμενα. Πρεπει να δω και λιγο τον εαυτο μου. Να προσπαθησω να μην πιεζω να στηριχτω στα ποδια μου και ως αντρας να παρω αποφασεις κυριως για μενα. Πρεπει να με δει να δραστηριοποιουμαι και ετσι θα πιστεψει και θα αισθανθεί ασφαλεια. Απλα θα θελει τον χρονο της. Να ηρεμησει.αν με αγαπαει σεβεται και θαυμαζει οπως ελεγε θα γυρισει. Δεν στελνω μηνυμα γιατι θα κανω υπομονη. Ηδη κανω υπομονη στην φαση που βρισκομαι. Την αφηνω γιατι εμπιστευομαι την κριση της. Αν παλι εχει αλλη γνωμη δεν πειραζει στο καλο. Οσο και αν την αγαπαω δεν θα φαω την ψυχη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.